Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Aleksi, tuo komea veistosmainen kreikkalainen jumala.👄
Matalaotsa.
Kattokaa tuota Kirsiä 3min sitten.
Vierailija kirjoitti:
miten kaikki fanittaa tota napaz sehän oh ihan kamala paskapää
No mutku se on niin hassu ja puhuu oudosti. Tirsk ja törsk!
ma katon, ma en ummara, ma puhua kova, ma , ma ma
Tunteet tulee niin kuohumaan jos Aleksi pelastettu. Aleksin tunteet.
Ja varsinkin jos Tuulaa ei. Tuulan tunteet.
Vierailija kirjoitti:
nappe on ihmishirviö
Moni kakku päältä kaunis. Antaa mukavan vaikutelman, mutta todellisuus on ihan toista.
Mulla ei ole ketään lempparia talon asukkaista. Onko muilla sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirsi vihaa heidiä ja sallaa
kumpikin fiksumpia mitä Kirsi
Fiksu ihminen ei nuoleskelisi Sofiaa kehuen tätä niin täydelliseksi ihmiseksi ja vielä siitäkin yli, kuten Heidi teki.
Mä tulisin oikeesti hulluks Nabazin kans tossa pienessä tilassa. Vielä vähän juopuneen Naban. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nappe on ihmishirviö
Moni kakku päältä kaunis. Antaa mukavan vaikutelman, mutta todellisuus on ihan toista.
oli ekana iltana mun leppari, mutta tollanen ilkeä ihminen sieltä paljastus. hyi saata.a
Siis äänestys alkaa vasta huomenna?
Hyi hele tuo sviittijuttuja.
Kirsi pakko lähtee sunnuntaina. Vois puhdistaa taloa ja laittaa peliä uusiksi.
Aluksi Nappe oli mun suosikki, mutta Kirsi ja Nappe pois.
Milenasta tulee mieleen rompsu pitkässä hameessa. Kiero kuin korkkiruuvi. Kirsin palvelija Milena.
Kaksi kahelia siinä sviitissä, sopivat toki yhteen. Jotenkin kammottavaa mun mielestä tämä touhu.
Vierailija kirjoitti:
Heidi puhuu asiaa, Reeo ei tajua, isällisesti mutta nynnysti puolustaa uusien ulos äänestämistä. Heidi haluis näitä alkuperäsiä kusikirsejä ulos, nää nössöt vaan nössöilee ja rauhottelee nuorinta, joka on kaikkein järkevin tässä asiassa.
Heidi. Voi kun pääsis rutistamaan.
Kyllähän Reeo on kokoajan ollut sitä mieltä, että tuohon Kirsi-Nabbe kaksikkoon isketään vielä. Mutta nyt ovat olosuhteiden pakosta ajautuneet ikäänkuin samaan liittoon. Toivottavasti Heidi voittaa keskiviikkona ja laittaa Kirsi-Nabbe-Sofian häätöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nappe on ihmishirviö
oli ekana iltana mun leppari, mutta tollanen ilkeä ihminen sieltä paljastus. hyi saata.a
Joo vaikutti alussa tosi ihanalta ihmiseltä, mutta ei se niin ihana sitten ollutkaan...
Nabsu🐍