Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Marko mokasi eilen pahasti. Väitti Sofialle päin naamaa että Suomessa tasa-arvoasiat on hyvällä mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Marko mokasi eilen pahasti. Väitti Sofialle päin naamaa että Suomessa tasa-arvoasiat on hyvällä mallilla.
Markolle ehkä onkin, mutta Sofia voi olla toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl Kuronen on rento, Hussi paniikissa.
Hyvin se vetää ja rauhoittuu kohta kun annatte olla.
Kyllä, hyvin Hussi vetää, selkeästi ja hyvin artikuloiden, turhia kikattelematta. Olen itse tyytyväinen siirä, että Hussi on arki-illoissa eikä kailottaja-huutaja-kikattaja Anni Ihamäki. Mieluummin katsoo rauhallista Jannia.
Sofia on yllättänyt positiivisesti .
Kirsi vaikuttaa aika käärmeeltä. Kerää tietoa hymysuin, mutta vaikuttaa falskilta. En pidä.
Kirsi analysoi ja käärmeilee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
oletan että tuulan kanssa ei kukaan jaksa olla yli tuntia
En jaksais myöskään Nebban vai mikä se on
Itse pidän Jannista.Puhuu rauhallisesti ja eikä heitä jotain paritus juttuja.
Itse kanssa nyt kyllästynyt tuohon Nebba vai mikä oli.Hirveesti makoilee sohvalla.Toisaalta mukava,mutta joskus vähän sählää.
Tuula yrittååää liikaa olla kewl ja niin nuori ym kälä falskius paistaa
Miksintuoda sairaskertomusnesiin ekalla esiintymiskiekalla?? Säälikierros voittomielessä?
Nabba vähän ylikorostaa hoonoo aksenttii ma luulen
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Jannista.Puhuu rauhallisesti ja eikä heitä jotain paritus juttuja.
Samaa mieltä, aikaisemmilla kausilla häiritsi suuresti se että juontaja oli oitis parittamassa ihmisiä vaikka harjanvarren kanssa hetkellisen kohtaamisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa nyt kyllästynyt tuohon Nebba vai mikä oli.Hirveesti makoilee sohvalla.Toisaalta mukava,mutta joskus vähän sählää.
Mä en ole telkkarin välityksellä löytänyt yhtään tyyppiä, jonka kanssa jaksaisi hengata. Joko liian hiljaisia, kyräileviä tai pinnallisia. Tuulan ja Sofian kanssa saisin jutun juurta aikaiseksi hetkeksi, koska ovat avoimia ihmisiä. Mutta siihen se jäisikin, kun itseäni ei kiinnosta huulitäytteet ym.
Onko Laura Friman raskaana, kun niin kannatteli vatsaansa studiossa
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura Friman raskaana, kun niin kannatteli vatsaansa studiossa
Lihonut vaan muodottomaksi, eikös se ole sitä paitsi jo liian vanha synnyttämään
Onko Napazch muka 38 v. Näyttää 58 v.?
Janni on rauhallinen, mutta päästää yllätyäen outoja hänelle sopimattomia sanoja suustaan kuten "kello 9 reikäleipä."
Oppinut joltain vanhalta sukulaiseltaan kai.
Ihan sama . Mitä väliä . Eihän sitä seurata mitä kenenkin jalkojen välissä on kun katsotaan BB:tä . Se miten käyttäytyy ja toimii on tärkeää .
Kyllä tonne tarvis jonkun kunnolla tunteita herättävän persoonan jo heti tähän alkuun. Tosin heillä on aina se vaara, että katsojat heittävät hänet heti ulos, ettei vaan vahingossa tule kontenttia😀No, nykyisin vähän paremmin onnistuttu pitämään tunteita herättävät tyypit talossa.
Mutta tuolla ei kyllä ole yhtään sellaista nyt? Varmasti ajan kanssa löytyy, mutta aika tasapaksua näin alkuun.
Niin, siis tavoitteena ei ole BB-kilpailijan paapominen ja mukavuus, vaan nimenomaan koetteleminen erilaisissa hankalissakin ääritilanteissa. On oltava myös valmis lähtemään nopeasti pois. Tämä pitää mieltää, jos kisaan lähtee.