Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Me jotka joudutaan tyytymään koosteisiin jäädään monesta. Mutta sen olen huomannut että Nabazia ja Kirsiä eniten näytetään koosteis. Joitakin asukkaita vaan vilahtaa.Ei oikeudenmukaista.
Mikset tilaa247?
Vierailija kirjoitti:
Olin 3 tuntia poissa tekemässä kotitöitä. Sillä aikaa ilmeisesti raha-automaatti rupesi jakamaan rahaa ja muukin mielenkiintoista tapahtui. Pesin vessaa, siivosin, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä ja vielä jotain muutakin.
Vau mikä työn sankari.
Nabaz: "Hän istuu siellä, mikä se on... riksdagen." Millu: "Kaatopaikka?" Nabaz: "Juu!" Näiden äo on kyllä 😂😂
Katsojalla ei ole enää yhtäpaljon valtaa joka on väärin. Talon asukkaidenei pitäisi saada äänestää enää kuka äänestetään ulos. Siellä keskenään supisee ja sopii ketä kannattaa äänestää. Ei oo reilua.
Saavat ostaa rahoilla illan herkut🤗
Vierailija kirjoitti:
Me jotka joudutaan tyytymään koosteisiin jäädään monesta. Mutta sen olen huomannut että Nabazia ja Kirsiä eniten näytetään koosteis. Joitakin asukkaita vaan vilahtaa.Ei oikeudenmukaista.
Tässä pitää olla kaikki tai mitään. Joko siis 24/7 tai sitten ei kannata katsoa ollenkaan, koska koosteet ovat niin vajavaisia ja totuutta vääristäviä.
Vierailija kirjoitti:
Miiahan on paljastunut talossa av-mammaksi. Olen vähän yllättynyt.
Ai on myöntänyt:D Mä en ole yhtään yllättynyt.
M........7 kirjoitti:
Saavat ostaa rahoilla illan herkut🤗
huutokauppa
Tuula finaaliin! Me rikkaat äänestämme.
Katoin sen kun tontut naba ja tuula olivat kaupassa, käsi vaa viuhu sillä äijällä, ei siinä paljon ehtiny näkemään mitä osti ja paljonko ja pöljätuula vieressä eikä saanu mitään rotia tietenkään touhuun. Lopuksi pompittiin innosta tasajalkaa nakinkuiret jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia kun laittaa itsensä niin näyttää kansainväliseltä kaunottarelta, kauniimpi kun moni nainen.
Näin naisena, jos mä näkisin Sofian jossain, tunnistaisin heti, että siinä on alunperin mies.
Hän on transnainen, ilmeisesti tuntenut pienestä lähtien että on syntynyt väärään kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 3 tuntia poissa tekemässä kotitöitä. Sillä aikaa ilmeisesti raha-automaatti rupesi jakamaan rahaa ja muukin mielenkiintoista tapahtui. Pesin vessaa, siivosin, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä ja vielä jotain muutakin.
Tai niin, tiskasinkin.
mulla oli astianpesukone päällä ja asun yksin. Joitain astioita täytyy käsin tiskata.
Karvanilla iso pinkka rahalappusia.
Karvan on ammattivaras :D Kun noin kerää rahnoja.
Onko Daijaana vieläkin vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin, tiskasinkin.
mulla oli astianpesukone päällä ja asun yksin. Joitain astioita täytyy käsin tiskata.
Tässä asunnossa ei ole tiskikonetta, vaan kaikki täytyy tiskata käsin.
Daijaana, tulehan jo ulos sieltä vessasta! Ja joku voisi kantaa Katjan pois studion lattialta.