Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ihan paras:
Tuula : mä syön ruokani kylmänä ja sitten lämmitän sen . 🙈
Hän ei halunnut poistua rahamaatti alueelta hakemaan ruokaansa.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun tätä paska ketjuu ei saa poistettua,kiinnostaako oikeasti ihmisiä tälläinen paska roskasarja?? Aikuisia ihmisiä??
Miksi roikut täällä, vai oletko Santerin ihailija.
Jos parturilla paljon rahaa niin lähtee varmasti Sofian tai Tuulan kanssa sviittiin jos sellainen tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun tätä paska ketjuu ei saa poistettua,kiinnostaako oikeasti ihmisiä tälläinen paska roskasarja?? Aikuisia ihmisiä??
Siis mitä ihmettä sinä sitten täällä teet?
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatontulla kans aika kova varustus.
Kuka se on?
Tuula on aito luonnonlapsi. Ihastuttava juttujensa kanssa. Aina saa hyvälle tuulelle. Finaaliin.
Salla on ikävä kyllä kunnon mielensäpahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuula on aito luonnonlapsi. Ihastuttava juttujensa kanssa. Aina saa hyvälle tuulelle. Finaaliin.
Kaikilla on makunsa. Mut se saa pahalle tuulelle (vai pitäisikö sanoa tuulalle)
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatontulla kans aika kova varustus.
Kuka se on?
Karva
Vierailija kirjoitti:
Salla on ikävä kyllä kunnon mielensäpahoittaja.
Ai se on semmonen keppihanurissa valivali. Höh :( Eikö kukaan hauska ole hakenut taloon?
Onko tänään konnon wanhan ajan sekobileet ! Olispa äksöniä illalla, bileet !
Nabbe taitaa olla jo seonnut.... :SS
Vierailija kirjoitti:
Poista itsesi ketjusta , niin yksinkertaista!
Olin 3 tuntia poissa tekemässä kotitöitä. Sillä aikaa ilmeisesti raha-automaatti rupesi jakamaan rahaa ja muukin mielenkiintoista tapahtui. Pesin vessaa, siivosin, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä ja vielä jotain muutakin.
Miiahan on paljastunut talossa av-mammaksi. Olen vähän yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin 3 tuntia poissa tekemässä kotitöitä. Sillä aikaa ilmeisesti raha-automaatti rupesi jakamaan rahaa ja muukin mielenkiintoista tapahtui. Pesin vessaa, siivosin, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä ja vielä jotain muutakin.
Ei tapahtunut muuta kun rahaa tuli maatista..
Vierailija kirjoitti:
Tai niin, tiskasinkin.
Kotitöiden tekemisen ajan tabletti oli latauksessa.
Kirsin touhuja on mukava seurata. Iloinen seurallinen. Hyvää sisältöä. Äänestän.