Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
En osaa sanoa pidänkö tuosta juonittelu-uudistuksesta, se voi olla kaksiteräinen miekka. Meillä on kuitenkin kaikki selviytyjät ja muita formaatteja, jotka perustuvat kilpailemiseen, voittamiseen ja juonitteluun. En taida haluta sellaista BB-taloon, koska BB on erilainen kilpailu ja siellä haluaisin seurata ihmisten käyttäytymistä ryhmässä, ihmissuhteiden kehittymistä ja konflikteja.
Toisaalta jos se saa tapahtua taloon, niin okei. Mutta esim. viime vuonna kilpailuhenkiset vetivät fiilistä alaspäin.
Viime vuoden keskustelussa oli tauotta liekki koko kauden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Viimevuosi oli yhden asukkaan pilaama. Puolessa välissä piti katsominen lopettaa.
Sisäpiiritietoa: Jassu ja Aki ovat special-asukkeja eikä heitä voi häätää ulos kuin vasta sitten kun on jäljellä kuusi (6) asukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimevuosi oli yhden asukkaan pilaama. Puolessa välissä piti katsominen lopettaa.
Kenen muka?
Yritin nyt tutkia asiaa. Ilmeisesti tuolla 9,95 euroa/kk maksulla ei enää näe 24/7: aa, vaan vähintään 12,95 euroa/kuukaudessa on maksu.
Millaiset ihmiset oikein katsovat BB:tä? Todennäköisesti hyvin matalalla älykkyysosamäärällä varustetut.
Itse katsoin muutaman ensimmäisen BB-kauden,
mutta kun kaikki mielenkiintoisimmat ihmiset äänestettiin heti alussa pois talosta, en jaksanut katsoa loppuun asti. Enkä ole enää vuosiin katsonut ohjelmaa.
Ihmettelen miksi ohjelmaa yleensä tehdään? Käsittääkseni katsojia on hyvin vähän, eikä mainoksista saadut tulot riitä kattamaan BB-talon kustannuksia.
Todennäköisesti kausi jää viimeiseksi.
Vehviläinen on hyvä, mutta oli puolueellinen erästä asukasta kohtaan.
Tosin niin olivat monet muutkin, liekö ollu tuotannon ohjeistus.
Turhanpäiväinen ohjelma kirjoitti:
Millaiset ihmiset oikein katsovat BB:tä? Todennäköisesti hyvin matalalla älykkyysosamäärällä varustetut.
mutta kun kaikki mielenkiintoisimmat ihmiset äänestettiin heti alussa pois talosta, en jaksanut katsoa loppuun asti. Enkä ole enää vuosiin katsonut ohjelmaa.Ihmettelen miksi ohjelmaa yleensä tehdään? Käsittääkseni katsojia on hyvin vähän, eikä mainoksista saadut tulot riitä kattamaan BB-talon kustannuksia.
Eli sinulla on matala älykkyysosamäärä kun olet BB:a katsonut. Ja vieläpä useampia kausia😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koposen siis?
Odotan uutta kautta. On aina ihana syksyn merkki kun BB tulee. Siinä menee syksy mukavasti katsellessa.
Mökki-talo erottelu oli kyllä yllättävän hyvä, eikä sen varjo poistunut koko kaudella. Ehkä voittajaa olisi voinut kaivaa vähän tarkemmin Joelista ei ole mitään kuulunut sittemmin.
Täytyy kysyä, tuleeko ollenkaan kauppoihin ja kioskiin myyntiin noita Ruutu+- lahjakortteja, joilla näkee 24/7:n.
Turhanpäiväinen ohjelma kirjoitti:
mutta kun kaikki mielenkiintoisimmat ihmiset äänestettiin heti alussa pois talosta, en jaksanut katsoa loppuun asti. Enkä ole enää vuosiin katsonut ohjelmaa.Ihmettelen miksi ohjelmaa yleensä tehdään? Käsittääkseni katsojia on hyvin vähän, eikä mainoksista saadut tulot riitä kattamaan BB-talon kustannuksia.
Olet itse katsonut ainakin kaksi (!) kautta ja haukut sillä itsesikin hyvin matalalla äo:lla varustetuksi. No eihän siinä mitään, tervetuloa meidän matalaälyisten joukkoon ja jännää alkavaa BB-kautta sinullekin.
BB 24/7 tulee menemään kalliimpaan ruutu+ -maksuluokkaan.
Aika vähälle kuitenkin on vuosittain jäänyt 24/7:n katselu, että mahtaakohan sitä tarvita.
Oletteko katsoneet Australian version? Tuli katsottua ruudusta (ilmaisversio) alkukesällä koko kausi. Siellä ei ollut mitään yleisön puhelinäänestyksiä. Oli haastetehtävä, jonka voittaja valitsi yleensä kolme häätöön. Sitten kaikki muut nimesivät nimeämiseremonian aikaan salaisesti jonkun heistä. Näistä sai kyllä jutella ennakkoon ja yrittää vaikuttaa.
Muuttuukohan talo millaiseksi. Olen tykännyt eniten siitä Krisu-Tarina-Kevin-Eevis -vuoden talon sisustuksesta.
En jaksa tota juonittelua. Eikö kaiken maaiman farmit ja selviytyjät riitä? autenttisuus katoaa ja asukaskin voi vaan todeta, että no en mä oikeasti oo tämmnen mä vaan pelasin.