Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kirsi on piru.
Noita sellainen.
Olen niitä nähnyt.
Karmeita petoja.
Kirsi ulos talosta.
https://bigbrother.fi/uutiset/laura-sofia-ja-merve-keskustelevat-botoxi…
Ahaa, Lauralle on laitettu botoxia. Ehkä sen takia näyttää niin vakavalta ja vihaiselta koko ajan. Tosin se ei selitä, miksi on luonteeltaankin aika yrmy.
En haluis ilkeillä, mutta miten noi kaikki nuoret naiset on niin pulskia tuolla? Itse olen heitä 10 vuotta vanhempi ja paljon hoikempi. Osa vielä väittää treenaavansa paljon, mutta eipä niitä lihaksiakaan näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla itsetunto kohdillaan.
Miksi sitten yrittää paeta itseään. Ei oikein vakuuta näiden kuminarsistien itsetunnot ja diivailut.
Edelleenkin se synnynäinen sairaus. Eihän terve voisi "vaihtaa" sukupuoltaan.
Synnynnäinen mai ääs. Ihan muilta opittu nykyaikainen älynväläys, kehonmuokkaus, ei poikkea kardashianeista mitenkään nämä jotka kuvittelee muuttavansa sukupuoken kosmeettisilla leikkauksilla. Turhuuksien markkinat, sitä nää kumi-ihmiset edustaa, ei oo synnynnäinen päävika, muutoin vaan päävika ja hc-itsetunto-ongelma.
No kerropas mistä ensimmäinen trans ihminen sai sairautensa. Minä en ainakaan koskaan voisi valita olevani toista sukupuolta. Jos sinusta se olisi ihan helppo valinta niin et taida olla itse kunnossa?
Mitä ihmettä selität. Ihan sama onko helppo vai vaikea valinta, kuitenkin se on valinta.
Juu ei tulis mieleenkään valita friikkiyttä ja kehonmuokkausta, kiitos ei.
Tuulalla joku kasvokirurgi miehenä siellä Amerikoissa. Pylly on vanhan mummon lätty ja kaula unohtunut kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ei tosiaan halua Aleksia Roomaan.
Reeo joutaisi koko talosta pois (Kirsin ja Nabazin ohella). Aleksi saisi minusta jäädä. Menisi ryhmädynamiikat ihan uusiksi jos nuo kolme lähtisi.
Reeo, Kirsi ja Nabas on suola tässä keitossa. Porkkanan palat joutaa pois. Ilman suolaa tää menis lässynlässyn en mä osaa pelata, en mä halua pelata, en mä halua nimetä ketään. Ihan lällyy. Kuka sitä jaksaa katsoa?
Olet väärässä. Tyhjälläkin tilalla on tapana täyttyä. Korai ei tajua, että vielä sille yleisö kostaa.. Samoin nuo muut.
Ulkotehtävä erottelis jyvät akanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ei tosiaan halua Aleksia Roomaan.
Reeo joutaisi koko talosta pois (Kirsin ja Nabazin ohella). Aleksi saisi minusta jäädä. Menisi ryhmädynamiikat ihan uusiksi jos nuo kolme lähtisi.
Reeo, Kirsi ja Nabas on suola tässä keitossa. Porkkanan palat joutaa pois. Ilman suolaa tää menis lässynlässyn en mä osaa pelata, en mä halua pelata, en mä halua nimetä ketään. Ihan lällyy. Kuka sitä jaksaa katsoa?
Olet väärässä. Tyhjälläkin tilalla on tapana täyttyä. Korai ei tajua, että vielä sille yleisö kostaa.. Samoin nuo muut.
Korai = Kirsi
Miksi ihmeessä koostelähetyksissä on ihan samat naamat aina.
Eilenkin ne kaksi eukkoa sönköttivät yht' aikaa ja väittelivät keskenään.
Kun Pirkka saapui häädettynä ulos, Kuronen joutui seisomaan, koska koosteeseen oli tungettu kaksi tyhjänpäiväistä ihmistä.
Ei ole ennen muina kausina ollut, että yhtien ja samojen pärstäkertoimet pyörii yhtenään tuossa koosteessa
Kenelle tuo ohjelma on oikein suunnattu, sen ymmärtää, että ne talossa olevat ovat yhtiä ja samoja.
Sitä ei tajua, että koosteessa on samat ja vielä pareittain, olisi edes vähän siistimmän näköisenä,
ne keitä on haalittu koosteeseen. Mutta on kuin jäte astioista tuotu.
Mieuummin lukee pelkkää vauvista kun kirsit yk alkaa ottaa korvista j a se jepepmikäpolvinpahantahtoisuus.628
Miksi sen Jerryn jalka vatkasi eilen siinä sohvalla? Röhnötti sohvalla huonossa ryhdissä ja jalka vaan vispasi.
Vierailija kirjoitti:
Sofia opettaa muille miehille tissijumppaa.
Sofia on Santeri, Santerina se on tunnettu, myös miehenä ja ei siitä todellakaan naista tule koskaan, heittäköön vehkeensä vaikka harakoille.
Jostain päästä heittää, jos lähdetään luojan luomaa sukupuoltaan korjailemaan.
Ei tuo Santeri kylläkään kovin älykkäältä vaikuta.
Tuskin tuotanto tekee mitään muutosta. Joku oli laittanut linkin mihin voi laittaa jotain palautetta. Itseäni ei huvita katsoa enään yhtään BB. Toi Pirkan ulos heitto meni törkeäksi. Osa onneksi osasi katua ehkä. Kurosen ilmeestä näki ,että sitäkin harmitti. Ne jotka istu sohvalla niin heittää vaan Rooman ns pahoilaiseksi. Saa juonia, mutta ei noin. Kirsi ja Nabbe ulos vaan talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla itsetunto kohdillaan.
Miksi sitten yrittää paeta itseään. Ei oikein vakuuta näiden kuminarsistien itsetunnot ja diivailut.
Edelleenkin se synnynäinen sairaus. Eihän terve voisi "vaihtaa" sukupuoltaan.
Synnynnäinen mai ääs. Ihan muilta opittu nykyaikainen älynväläys, kehonmuokkaus, ei poikkea kardashianeista mitenkään nämä jotka kuvittelee muuttavansa sukupuoken kosmeettisilla leikkauksilla. Turhuuksien markkinat, sitä nää kumi-ihmiset edustaa, ei oo synnynnäinen päävika, muutoin vaan päävika ja hc-itsetunto-ongelma.
Kyseessä kuitenkin sairaus josta vaikea päästä irti.
Vai voisitko sinä ihan helposti päättää olevasi toista sukupuolta ilman että se tuntuisi kamalalta tai väärältä?
Ei semmoista tarvitse kenenkään päättää, hyvänen aika. Ensin päätetään olla jotain mitä ei olla, ja sitten uhriudutaan päälle.
Siis ei hitto, eli susta transina oleminen ei olekaan mikään sairaus vaan pelkkä päätös. No mitä sä sitten valitat. Anna niiden olla miten ne haluaa. Ei ne sua kiusaa.
Niinhän se on, ihminen valitsee itse ottaako hormoneita, vaihtaa nimeä jne. Toki vikaahan sillä ihmisellä päässä on joka näin tekee, mutta oma valinta se on kaikesta huolimatta.
Kyllä transihmiset kiusaa vaikka ketä, varsinkin naisia, joten on se aikamoinen ongelma että näille pitäisi antaa jotain erioikeuksia vielä lisää häiriköimiseen.
Miks Rusu valehtelee Aleksille?
Vierailija kirjoitti:
Reeo yksinkertaisesti pilasi Pirkan pelin kateudessaan. Huomasi Pirkan älykkyyden ja halusi hänet pian pois. Pirkka olisi ollut uhka Reeolle. Kiltti, sopeutuvainen ja älykäs.
Myös Nabaz huomasi saman ja keksi kritiikkiä. Ihmiset ovat helposti manipuloitavissa.
Reeo piti Pirkkaa alussa kovana pelurina mutta ei hän enää lopussa häntä olisi halunnut ulos. Sillä ei vaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin äänestää Pirkkaa Rooman kanssa koska muuten he olisivat joutuneet Kirsin ja Naben tulilinjalle. Jos vain Rooma olisi päättänyt niin Tuula olisi lähtenyt.
Miikka oli eka joka aloitti keskustelut Aleksin syömisestä. Rusu puhu paskaa et Kirsi ja joku olis aloittanut. Lisäksi sano et roomalaiset ei äänestä Aleksia. Äänestäähän ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB-Ella on kyllä todella upea nykyään!
Onpa tosi käsittelemättömän näköinen kuva 😂
Miltähän tämäkin Ella näyttää, kun kaikki meikit ja photoshoppaukset ja kaikki hörhelöt ottaa pois. Rupinen perunakin saadaan näyttämään hyvältä, kun oikein meikataan ja muokataan
Eetu näyttä suoraan saata''''lta. Miehen on oltava miehen näköinen.
Mies on mies ja se ei siitä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
onko leikkaus tehty Ellalle no sinne..
On sillä vaan munat ja kyllä ne pullottaa. Partakonekin on tullut mukaan.
Selvästi kuulee, että ääni on miehen, koska mieshän se on.
Pirkka teki oman langan sinne keskustelupalstalle jota täällä ei saa mainita :D ja hän kommentoi siellä, että kirsin pelaaminen tuli täytenä yllätyksenä.
Mä olen edelleen vähän järkyttynyt että jodelissa kirsi on joku hyvä tyyppi. Onko ne tyypit siellä itse kaikki enemmän tai vähemmän salakiusaajia vai mitä ihmettä? Reeo taas on siellä kiusaaja ja mä en oikeasti hyvällä tahdollakaan nää sitä? voiko joku selittää tätä? Ei voi olla pelkkä sukupuolikysymys.