Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Aivottomien ihmisten ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi ja Nabaz kyllä pahimmat koulukiusaajat tuolla. Näittekö äsken Nabazin pilkkauksen Heidistä ja heti perään "en mä olla ilkea"
Nabaz sanoi myös Heidiä ämmäksi eilen, ei kuulema tiennyt mitää tarkoittaa
Hohhoijaa unohdat kuitenkin kertoa, että kirsi ja muut sanoo, että tuohon ei ryhdytä ja toppuutteli että ei saa ketään haukkua. Ja se miksi he " haukkuivat" Heidiä oli se, että hän oli Sofiaa laittaas sinne häätöön. Ihan samallai Roomakin puhuu, kun heidän liittolaisiaan joku laittanut. Että eipäs aleta suurentelemaan asioita.
Kirsi on niin tekopyhä, hänhän ei muuta tuolla teekään kuin haukkuu toisia, varsinkin Heidiä, ja juonittelee. Heidi oli laittamassa Sofiaa häätöön siksi kun tietää, ettei tämä putoa kuitenkaan.
Se sano sen vain muille siksi, että ei sais muiden vihoja. Mut mielummin hän sit laittaa oman liittolaisen sinne, et jokatapauksessa vihat hänen päälleen tulee. Olis pitänyt vaan itsensä häädössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen vasta huomannut millainen setämies tup Reeo on. Puhuu todella halveksuvasti muista ihmisistä ja äskenkin puhui jostain "helposta" naisesta.
Huomattu on . Ylimielinen asenne naisia kohtaan . Myös ivallinen puhetapa .
Juu, minä en ole hänen juttujaan aiemmin paljon kuunnellutkaan, mutta nyt ihan yllätyin kun hänestä ilmeisesti talossa pidetään
Vierailija kirjoitti:
Nabazin ilmoitettu ikä on 38. Mitä ihmettä?? Onkohan sillä mennyt numerot 3 ja 4 sekaisin?
Ma en ummarra? Mika kusumus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi ja Nabaz kyllä pahimmat koulukiusaajat tuolla. Näittekö äsken Nabazin pilkkauksen Heidistä ja heti perään "en mä olla ilkea"
Hohhoijaa unohdat kuitenkin kertoa, että kirsi ja muut sanoo, että tuohon ei ryhdytä ja toppuutteli että ei saa ketään haukkua. Ja se miksi he " haukkuivat" Heidiä oli se, että hän oli Sofiaa laittaas sinne häätöön. Ihan samallai Roomakin puhuu, kun heidän liittolaisiaan joku laittanut. Että eipäs aleta suurentelemaan asioita.
Turhaa laittelette alapeukkuja, vaikka niin uskottelette että kirsi kiusaa. Täällä porukka on kyllä niin pihalla.
No hän on mun mielestäni muutenkin epämiellyttävä ja samaan aikaan tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabazin ilmoitettu ikä on 38. Mitä ihmettä?? Onkohan sillä mennyt numerot 3 ja 4 sekaisin?
vieläkö nykyään on ihmisiä, joille ulkomaan aksentti on naurun ja pilkan aihe?
Muistakaa vielä on kesä jos internettiin on uskomista.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on vähän kuin Krisse, Joelin kaudelta. Syrjitty, kadehdittu ja hyvis.
Ella kohdisti paljon vihaa Krisseä kohtaan. Nyt Kirsi ja Tuulakin ottaneet hampaisiinsa Heidin samalla tavalla. Heidi on syypää kaikkeen. 671
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen vasta huomannut millainen setämies tup Reeo on. Puhuu todella halveksuvasti muista ihmisistä ja äskenkin puhui jostain "helposta" naisesta.
Ai, mä en ole edes huomannut tällasta vaikka tosi paljon ole 24/7 seurannut.
Paitsi just tnään on ollut vähä "välipäivä" seuraamisesta. Onko sit tänään tullut jotenki erityisen paljon tällaista settiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä suomenkieltä taitamattomia riittää.
Kirjoittakaa itsestänne BB-esittely ja kertokaa samalla kuka on suosikkinne 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on niin tekopyhä, hänhän ei muuta tuolla teekään kuin haukkuu toisia, varsinkin Heidiä, ja juonittelee. Heidi oli laittamassa Sofiaa häätöön siksi kun tietää, ettei tämä putoa kuitenkaan.
Se sano sen vain muille siksi, että ei sais muiden vihoja. Mut mielummin hän sit laittaa oman liittolaisen sinne, et jokatapauksessa vihat hänen päälleen tulee. Olis pitänyt vaan itsensä häädössä
Miksi Heidin olisi pitänyt jättää itsensä häätöön? Ei tuolla kukaan muukaan niin tekisi, miksi Heidin pitäisi? Ei kai kukaan ole niin tyhmä? Aleksi painosti laittamaan roomalaisen häätöön, Heidi ei olisi halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on vähän kuin Krisse, Joelin kaudelta. Syrjitty, kadehdittu ja hyvis.
Ella kohdisti paljon vihaa Krisseä kohtaan. Nyt Kirsi ja Tuulakin ottaneet hampaisiinsa Heidin samalla tavalla. Heidi on syypää kaikkeen. 671
Sama tuli mieleen itsellänikin. Heidi on liian herttainen ja hyväuskoinen tuonne joukkioon selvästikin. Niin toivon, että Heidi säästyisi vielä keskiviikkona häädöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa laittelette alapeukkuja, vaikka niin uskottelette että kirsi kiusaa. Täällä porukka on kyllä niin pihalla.
Sinä olet tässä ainoa pihalla oleva. Olet joko koostekatsoja tai Kirsin läheinen. Meillä muilla on silmät ja korvat päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittakaa itsestänne BB-esittely ja kertokaa samalla kuka on suosikkinne 😁
N43, suosikit Heidi ja Rusu, inhokit Kirsi ja Nabbe
Nabbas on Suomessa ja turvassa.
Nabbas ei ole häätöäänestyksessa, on nyt turvassa.
Partakin on hällä, turvassa.
Mikään ei ole siis pielessä, ei edes Millu pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Kirsi ainoa joka juonittelee ja selän takana puhuu. Hohhoijaa
Pig brothel kirjoitti:
Aivottomien ihmisten ohjelma.
Ja näitä riittää, Sanna Marinin kannatus vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä en ole edes huomannut tällasta vaikka tosi paljon ole 24/7 seurannut.
Paitsi just tnään on ollut vähä "välipäivä" seuraamisesta. Onko sit tänään tullut jotenki erityisen paljon tällaista settiä?
Esimerkiksi tämän tehtävän alkaessa marisi jollekulle, miten tyhmää on kun porukka innoissaan on tekemässä työnjakoa.
Tuossa joku aika sitten kertoi jostain helposta naisesta jota jotkut hänen kaverinsa olivat käyneet panemassa. Ja päivällä aiemmin oli joku muu vähättelevä kommentti, en kyllä muista mihin se liittyy, mutta suuni vähän loksahti auki