Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
onko Sofia leikattu "naiseksi"?
etkö oo nähnyt kuvia
on sortin sakkia, toisaalta välillä jotkut koomisia tahtomattaan
En tiedä mitä täällä on aiheesta kirjoitettu, mutta minusta on jotenkin epäkunnioittavaa, jos Merle ja Aleksi keskustelevat asioista kahdestaan, niin huoneeseen tulee Nabbe-setä, joka heittää kortsun sängylle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jerry pysyy talossa .
Ai että voidaan katsoa sen lemmiskelyä Sofian kanssa? Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Big brotherilla on pelisilmää ja laittaisivat videolta tulemaan nuo oikeat nimeämisperustelut. Eilinen rangaistus hoidettiin väärin; kaunistelivat sanomisiaan ja Kirsikin väitti ettei muista mitä on pk:ssa puhunut. Olisi tärkeää, että muut (erityisesti uudet asukkaat) havahtuisivat, ettei Kirsi ja kumppanit ole mitään pyhimyksiä.
onhan niillä ollut mahdollisuus katsoa koosteet ja hankkia 247. Tyhmää jos ei oo ottanut selvää mihin menevät.
Koosteitahan ovatkin katsoneet ja juuri sieltä saatu kuva, että Roomalla on ylivoima, he kiusaavat ja se liitto pitää hajottaa. Kaikilla uusilla ollut tämä sama näkemys ja ovat liittyneet Kirsin joukkoihin.
Eilen koosteessa oli hauska tunnelma aina kun Kirsi oli jossain muualla. Se kertoo jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mun voittaja järjestys.
1. Kirsi
2. Nabaz
3. Merve
4. Laura
5. Sofia
6. Rusu
7. Mathias
8. Aleksi
9. Milena
10. Millu
11. Miikka
12 Tuula
13. Reeo
14. Heidi
Kertoo jo jotain sinusta ihmisenä.
Ensi viikolla voisi tulla kiroilukielto ja sitä eniten rikkovat joutuisivat seuraavaan häätöäänestykseen. Siellä olisi ainakin Mia, Aleksi, Jerry ja Miikka.
Noista voisi muodostua 4 ryhmää
Ilkeät ja kiusaajat: Kirsi, Nabaz, Merve
Pinnalliset/ulkonäkökeskeiset: Laura, Sofia, Tuula, Aleksi
Perustyypit jotka ei voita: Milena, Millu, Mathias
ROOMA: Rusu, Heidi, Miikka, Reeo
pyörii tuo bb taustalla kun omia hommia teen, aamulla kuulin kun tuula oli närkästynyt häädössä olemisesta, wtf akka todellakin kuvittelee olevansa lahja, 9-vuotias, lahja bb-talolle, kehtaa arvostella muiden viihdearvoa, siis 9-vuotias, ei ole oppinut näköjään tästä maailmasta yhtään mitään, mammona silmissä eteenpäin.
eikä kadehdi ketään kun itsellä on niin paljon ja muistaa kertoa sen aina, kuten sen että on 59-vuotias, kaikille toivoo kaikkea hyvää, mutta mulle vähän enemmän, vaikka mulla on kolme taloo ja mies ja lähden ameriikkaan, mutta kun minä, minä, minä, olen nyt äänestyksessä niin ettehän te tiedä kuinka ihana minä olen. voi v.
tv 65v. vähemmän ihana, 42v ystävänsä syöpään kuolemalle menettänyt vanhus.
Miikasta en pidä . Negatiivinen asenne kehopositiivisuutta kohtaan kertoo paljon henkilöstä .
Vierailija kirjoitti:
Noista voisi muodostua 4 ryhmää
Ilkeät ja kiusaajat: Kirsi, Nabaz, Merve
Pinnalliset/ulkonäkökeskeiset: Laura, Sofia, Tuula, Aleksi
Perustyypit jotka ei voita: Milena, Millu, Mathias
ROOMA: Rusu, Heidi, Miikka, Reeo
Unohdin Jerryn. Se kuuluu tietysti ilkeilyryhmään
Tuo Heidi-viha on kyllä jotenki käsittämätön, pitääkö noilla Kirsistöliiton edustajilla olla aina joku silmätikku. Tosin Heidihän on ollut heidän silmätikkunaan alusta asti, nyt vaan pahentunut kokoajan lisää.
Tässä vihassa etenkin Kirsi ja Nabaz on kunnostautunut. Sanoivatkin Heidille, että ei pitäisi luottaa Reeoon ja Roomaan. Samaan aikaan Kirsi ja Nabbe itse sano että luottavat Reeoon. Onko Kirsi ja Nabbe vaan katkeria, ku eivät itse kuulu tuohon Reeon ydinporukkaan, ja Heidi kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Heidi-viha on kyllä jotenki käsittämätön, pitääkö noilla Kirsistöliiton edustajilla olla aina joku silmätikku. Tosin Heidihän on ollut heidän silmätikkunaan alusta asti, nyt vaan pahentunut kokoajan lisää.
Tässä vihassa etenkin Kirsi ja Nabaz on kunnostautunut. Sanoivatkin Heidille, että ei pitäisi luottaa Reeoon ja Roomaan. Samaan aikaan Kirsi ja Nabbe itse sano että luottavat Reeoon. Onko Kirsi ja Nabbe vaan katkeria, ku eivät itse kuulu tuohon Reeon ydinporukkaan, ja Heidi kuuluu.
Jos Heidi olisi äänestyksessä ja lähtisi, alkoisivat he seuraavaksi läyhäämään Rususta.
Tuula, mä en osaa laittaa ruokaa!!
Se on valhe. 60v osaa jos haluaa.
Hänellä suuret luulot vetovoimastaan talossa, että kaikki haluaa pitää hänet ilman muuta talossa. Sellainen vapaamatkustaja, ei tee mitään mutta luulot suuret.
Vierailija kirjoitti:
Tuula, mä en osaa laittaa ruokaa!!
Se on valhe. 60v osaa jos haluaa.
Hänellä suuret luulot vetovoimastaan talossa, että kaikki haluaa pitää hänet ilman muuta talossa. Sellainen vapaamatkustaja, ei tee mitään mutta luulot suuret.
Miten on mahdollista, että 60v ei osaa laittaa ruokaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä täällä on aiheesta kirjoitettu, mutta minusta on jotenkin epäkunnioittavaa, jos Merle ja Aleksi keskustelevat asioista kahdestaan, niin huoneeseen tulee Nabbe-setä, joka heittää kortsun sängylle.[/quote
Keskustelevat? Juonivat paremminkin, vakka kantensa on valinnut. Molemmat ovat kohonneet juonittelijoiden kärkikastiin härskillä tavalla, jää kohta Kirsi kakkoseksi.
Ekat bileet meni niin hyvässä hengessä, mutta mennäänpä muutama viikko eteenpäin niin tilanne saattaa olla aivan toinen kun paineet kasvavat....
Mitä Sainio sanoi eilen studiossa? Oliko edelleen sama varovainen, tuotantoa kehuva tyyli?
Tässä kilpailukysymys asukkaille : montako V sanaa Mia sanoo yhden vuorokauden aikana .