Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
12841/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kilpailukysymys asukkaille : montako V sanaa Mia sanoo yhden vuorokauden aikana .

Vierailija
12842/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko Sofia leikattu "naiseksi"?

etkö oo nähnyt kuvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12843/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sortin sakkia, toisaalta välillä jotkut koomisia tahtomattaan

Vierailija
12844/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä täällä on aiheesta kirjoitettu, mutta minusta on jotenkin epäkunnioittavaa, jos Merle ja Aleksi keskustelevat asioista kahdestaan, niin huoneeseen tulee Nabbe-setä, joka heittää kortsun sängylle.

Vierailija
12845/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jerry pysyy talossa .

Ai että voidaan katsoa sen lemmiskelyä Sofian kanssa? Ei kiitos

Vierailija
12846/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Big brotherilla on pelisilmää ja laittaisivat videolta tulemaan nuo oikeat nimeämisperustelut. Eilinen rangaistus hoidettiin väärin; kaunistelivat sanomisiaan ja Kirsikin väitti ettei muista mitä on pk:ssa puhunut. Olisi tärkeää, että muut (erityisesti uudet asukkaat) havahtuisivat, ettei Kirsi ja kumppanit ole mitään pyhimyksiä.

onhan niillä ollut mahdollisuus katsoa koosteet ja hankkia 247. Tyhmää jos ei oo ottanut selvää mihin menevät.

Koosteitahan ovatkin katsoneet ja juuri sieltä saatu kuva, että Roomalla on ylivoima, he kiusaavat ja se liitto pitää hajottaa. Kaikilla uusilla ollut tämä sama näkemys ja ovat liittyneet Kirsin joukkoihin.

Vierailija
12847/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen koosteessa oli hauska tunnelma aina kun Kirsi oli jossain muualla. Se kertoo jo jotain.

Vierailija
12848/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun voittaja järjestys.

1. Kirsi

2. Nabaz

3. Merve

4. Laura

5. Sofia

6. Rusu

7. Mathias

8. Aleksi

9. Milena

10. Millu

11. Miikka

12 Tuula

13. Reeo

14. Heidi

Kertoo jo jotain sinusta ihmisenä.

Vierailija
12849/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla voisi tulla kiroilukielto ja sitä eniten rikkovat joutuisivat seuraavaan häätöäänestykseen. Siellä olisi ainakin Mia, Aleksi, Jerry ja Miikka.

Vierailija
12850/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista voisi muodostua 4 ryhmää

Ilkeät ja kiusaajat: Kirsi, Nabaz, Merve

Pinnalliset/ulkonäkökeskeiset: Laura, Sofia, Tuula, Aleksi

Perustyypit jotka ei voita: Milena, Millu, Mathias

ROOMA: Rusu, Heidi, Miikka, Reeo

Vierailija
12851/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörii tuo bb taustalla kun omia hommia teen, aamulla kuulin kun tuula oli närkästynyt häädössä olemisesta, wtf akka todellakin kuvittelee olevansa lahja, 9-vuotias, lahja bb-talolle, kehtaa arvostella muiden viihdearvoa, siis 9-vuotias, ei ole oppinut näköjään tästä maailmasta yhtään mitään, mammona silmissä eteenpäin.

eikä kadehdi ketään kun itsellä on niin paljon ja muistaa kertoa sen aina, kuten sen että on 59-vuotias, kaikille toivoo kaikkea hyvää, mutta mulle vähän enemmän, vaikka mulla on kolme taloo ja mies ja lähden ameriikkaan, mutta kun minä, minä, minä, olen nyt äänestyksessä niin ettehän te tiedä kuinka ihana minä olen. voi v.

tv 65v. vähemmän ihana, 42v ystävänsä syöpään kuolemalle menettänyt vanhus.

Vierailija
12852/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikasta en pidä . Negatiivinen asenne kehopositiivisuutta kohtaan kertoo paljon henkilöstä . 

Vierailija
12853/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista voisi muodostua 4 ryhmää

Ilkeät ja kiusaajat: Kirsi, Nabaz, Merve

Pinnalliset/ulkonäkökeskeiset: Laura, Sofia, Tuula, Aleksi

Perustyypit jotka ei voita: Milena, Millu, Mathias

ROOMA: Rusu, Heidi, Miikka, Reeo

Unohdin Jerryn. Se kuuluu tietysti ilkeilyryhmään

Vierailija
12854/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Heidi-viha on kyllä jotenki käsittämätön, pitääkö noilla Kirsistöliiton edustajilla olla aina joku silmätikku. Tosin Heidihän on ollut heidän silmätikkunaan alusta asti, nyt vaan pahentunut kokoajan lisää.

Tässä vihassa etenkin Kirsi ja Nabaz on kunnostautunut. Sanoivatkin Heidille, että ei pitäisi luottaa Reeoon ja Roomaan. Samaan aikaan Kirsi ja Nabbe itse sano että luottavat Reeoon. Onko Kirsi ja Nabbe vaan katkeria, ku eivät itse kuulu tuohon Reeon ydinporukkaan, ja Heidi kuuluu.

Vierailija
12855/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Heidi-viha on kyllä jotenki käsittämätön, pitääkö noilla Kirsistöliiton edustajilla olla aina joku silmätikku. Tosin Heidihän on ollut heidän silmätikkunaan alusta asti, nyt vaan pahentunut kokoajan lisää.

Tässä vihassa etenkin Kirsi ja Nabaz on kunnostautunut. Sanoivatkin Heidille, että ei pitäisi luottaa Reeoon ja Roomaan. Samaan aikaan Kirsi ja Nabbe itse sano että luottavat Reeoon. Onko Kirsi ja Nabbe vaan katkeria, ku eivät itse kuulu tuohon Reeon ydinporukkaan, ja Heidi kuuluu.

Jos Heidi olisi äänestyksessä ja lähtisi, alkoisivat he seuraavaksi läyhäämään Rususta.

Vierailija
12856/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula, mä en osaa laittaa ruokaa!!

Se on valhe. 60v osaa jos haluaa.

Hänellä suuret luulot vetovoimastaan talossa, että kaikki haluaa pitää hänet ilman muuta talossa. Sellainen vapaamatkustaja, ei tee mitään mutta luulot suuret.

Vierailija
12857/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula, mä en osaa laittaa ruokaa!!

Se on valhe. 60v osaa jos haluaa.

Hänellä suuret luulot vetovoimastaan talossa, että kaikki haluaa pitää hänet ilman muuta talossa. Sellainen vapaamatkustaja, ei tee mitään mutta luulot suuret.

Miten on mahdollista, että 60v ei osaa laittaa ruokaa 🤔

Vierailija
12858/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä täällä on aiheesta kirjoitettu, mutta minusta on jotenkin epäkunnioittavaa, jos Merle ja Aleksi keskustelevat asioista kahdestaan, niin huoneeseen tulee Nabbe-setä, joka heittää kortsun sängylle.[/quote

Keskustelevat? Juonivat paremminkin, vakka kantensa on valinnut. Molemmat ovat kohonneet juonittelijoiden kärkikastiin härskillä tavalla, jää kohta Kirsi kakkoseksi.

Vierailija
12859/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat bileet meni niin hyvässä hengessä, mutta mennäänpä muutama viikko eteenpäin niin tilanne saattaa olla aivan toinen kun paineet kasvavat....

Vierailija
12860/100630 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Sainio sanoi eilen studiossa? Oliko edelleen sama varovainen, tuotantoa kehuva tyyli?

Ketju on lukittu.