Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ruma tatuointi.
Onko kauniita olemassakaan, itselleni ne on vain mustetöhryjä ihossa.
Uskomattoman laimeat kekkerit. Ennen oikein odotti että jes, asukkaat saa juhlat ja katsojatkin viihtyy!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän järkyttynyt noista Sofian videoista. Ja samaa mieltä et miks haluaa pitää miehisen vehkeen, kun on niin tyttö tai nainen olevinaan muuten. Mitä jos se alkaa seistä, ja siis työntää mihin piiloon-? Persposkien väliin-? Eikö se jo ole ihan hirveen epämukavaa, kun vehje selvästi hällä ihan toimintakykyinen?
Menet sä kattoo niitä ihan vaan jäykyttyäkses?
Nyt tuotannolta "jauhopussi" tuonne ja tequilaa. Nokat valkoseks ja päät tööt tötterölle.
Vierailija kirjoitti:
Lisää Sofiaa:
Hyi! Tuon voisi laittaa ulos tuolta talosta. On mainostamassa vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Merveltä tullut niin katkeraa kommenttia tää päivä Rooman suhteen. Alkaa maski tippua kiltiltä tytöltä.
Eikö Merven kiltin tytön maski tippunut jo tapaus Pirkassa kun se oli yksi pahin Pirkan kiusaaja?
En pääse yli tosta Naben iästä. Se on pakosti vähintään 43. Hyvin mahdollista et on 48 eikä 38.
Naba ei voinut mennä kylmääm suihkuun ( ottamaan kontolleen Heidin nyt hoitamaa 3x rangaistusta) MUTTA koosteessa nautti aamusateesta? Voi kettu, mikä kettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Gladiaattorit tv-show ollut joskus 80/90 luvulla. Renny Harlinin tuottamana. Vai onko tehty joku uusi versio sen jälkeen, en ole nähnyt enkä kuullutkaan.
Muutaman vuoden takainen ohjelma jossa skorpioni milena.
Onko toi Milenakin sokea, hän juuri puhui Lauran kanssa ja sanoi, että Rooma on paha. Haloo, eikö ole katsonut 24/7, kyllähän pahin tuolla on tuo Kirsi kääärme. Se pelkää tuota Milenaa, tulee Kirsin toimesta Milenalle kyllä lähtö.
Kumma et silti kaikki Ulkomaailmasta haukkuu Roomaa, et ketä se paha juonitteleva käärme olikaan 🤔
Ne ovat tod.näk saaneet katsoa koosteen, ja eikö siellä Roomaa demonisoida? Se on bb:n virallinen politiikka tällä hetkellä. Mitä sillä haetaan, voi jokainen itse arvioida? Kaikki tietää, että katsojien myötätunto kääntyy vääjämättä aina altavastaajan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Merveltä tullut niin katkeraa kommenttia tää päivä Rooman suhteen. Alkaa maski tippua kiltiltä tytöltä.
Mä olen aika pettynyt Merveen, jos julistautui kiusaamisen vastaiseksi henkilöksi ja sitten dissasi Pirkkaa. Taitaa olla tekopyhä ja pelkkää sananhelinää kiusaamisvastaiset puheet. Hyh.
jauhopileet kirjoitti:
Nyt tuotannolta "jauhopussi" tuonne ja tequilaa. Nokat valkoseks ja päät tööt tötterölle.
Sanna sponssaa!
jauhopileet kirjoitti:
1g per nenä ja jos ei riitä, niin tequilaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän järkyttynyt noista Sofian videoista. Ja samaa mieltä et miks haluaa pitää miehisen vehkeen, kun on niin tyttö tai nainen olevinaan muuten. Mitä jos se alkaa seistä, ja siis työntää mihin piiloon-? Persposkien väliin-? Eikö se jo ole ihan hirveen epämukavaa, kun vehje selvästi hällä ihan toimintakykyinen?
Menet sä kattoo niitä ihan vaan jäykyttyäkses?
Mä en uskonut, että sillä on oikeesti penis. Oli pakko käydä katsomassa onko totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerry on aivan hiilenä vaihteeksi :D:D:D naama aivan norsun veellä
Se näyttää aina jotenkin mököttävältä pikkulapselta :D
Sille vois laittaa tutin suuhun.👶
Haluaisin nuolla sen naamaa irstaasti ja hypätä ratsaille, sen naama on hemmetin kuuma.
Ja minä en yleensä näe mitään kuumuutta kenessäkään enkä välitäkään nähdä, mutta jerryn naama saa vanhankin virkoomaan.Wow, rauhoitutaas nyt vähän:D
Eikä. Kunpa oisin jerryn ikänen ja se joskus panis mua kunnolla ja tungettais kielet toistemme kurkkuun. En kedtä katsoa sen naamaa, aaaargh, slurppps. 🤤🤤🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt se Merve kertoo miten tykkää käydä jossain yleisessä saunassa Hesassa. Just sanoi ennen paljua ettei tykkää saunoa.
Merven mielipiteet vaihtuvat seuran mukaan.
Sama Aleksilla. Mielistelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aika pettynyt Merveen, jos julistautui kiusaamisen vastaiseksi henkilöksi ja sitten dissasi Pirkkaa. Taitaa olla tekopyhä ja pelkkää sananhelinää kiusaamisvastaiset puheet. Hyh.
Menny ohi tuo Pirkan dissaaminen merven puolelta? Tai siis kaikkihan Pirkka-rukkaa taisi väheksyä Vaatii tosissaan pokkaa pitää yksin kiusatun puolta.
Vierailija kirjoitti:
Jerry on kyllä vähän outo. Sillä kaks vaihdetta, toinen yrmy taustalla olija ja toinen sit semmonen hihittelevä pikkupoika, joka janoaa naisten huomiota.
Jerry käy välillä hakemassa vauhtia vessassa. Sitten alkaa parin tunnin esitys. Loppuilta täristään.
Merve on niin ihanaaaaaaaaaa!