Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Puhuivatko roomalaiset Pirkasta pahaa ollenkaan, vai oliko se vain Kirsistöliiton hommaa?
Vierailija kirjoitti:
Muut näyttäytyvät minulle kiusaajana ja "roomalaiset" kiusattuna vähemmistönä. Paljon vähemmän roomalaiset puhuvat muista pahaa kuin muu porukka.
Katot sä 24/7. Kyllä Rooma kyylää muita ja änkeevät aina salakuuntelemaan ja joka päivä jauhavat kuka ketäki äänestää ja he.
Hei tuotanto 24/7 sekä 1 että 2 näyttää käärmeen juonittelijoita kirsi, merve, tasapuolisuutta hei!
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä niin rajua nimittelyä että huh. Joskus miettii, miettivätkö nämä kirjoittajat, että asukkaat voivat lukea ketjun myöhemmin ja ryhtyä toimenpiteisiin. Malttia toivoisi kirjoittajilta.
Toivottavasti ryhtyvät.
Merve niin oikeassa että Reeo on jopa pelottava ja kuin kaksi persoonaa. Ulkona juonittelemassa ihan kauhea. Pois vaan ja nopeasti.
ARGHHH mä en jaksa kun toisessa kamerassa lässyttää ja valehteee merve ja aleksi ja toisessa kirsi ja laura. Teen jotain muuta mieluummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut näyttäytyvät minulle kiusaajana ja "roomalaiset" kiusattuna vähemmistönä. Paljon vähemmän roomalaiset puhuvat muista pahaa kuin muu porukka.
Katot sä 24/7. Kyllä Rooma kyylää muita ja änkeevät aina salakuuntelemaan ja joka päivä jauhavat kuka ketäki äänestää ja he.
Nimenomaan puhuvat pelitaktiikoista eivätkä mene koko ajan tuolla tavalla henkilökohtaisuuksiin kuin moni muu.
Reeo on fiksu kaveri ja tuo taloon leppoisaa ilmapiiriä ja kaikkihan pelaa, mutta Rooman peli on siistimpää.
Kirsi ei muuta kuin osaa " analysoida" perusteet jonkun kiusaamiselle ja mitätöimiselle. Jatkuvaa muiden haukkumista Napen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Puhuivatko roomalaiset Pirkasta pahaa ollenkaan, vai oliko se vain Kirsistöliiton hommaa?
Reeolta oli ilmeisesti se yks pullukka kommentti, josta seiskassa asti kuulutettiin. Mä kuulin tuon kommentin, ja mä itse ymmärsin sen vähän kuin sarkastisena heittona itseään kohtaan; sanoi jotain "toinen pullukka"(?) tms.
En siis millän tapaa hyväksy tuota, ja oli todella typerä heitto, mutta noiden poikien keskinäisen huumorin tietäen en jaksa yhtään uskoa että siinä oli tarkoitus olla mitään ilkeää. Mutta typerä kommentti, jonka ansiosta Reeo on saanut ison pahuuden viitan harteilleen.
Muutoinhan Roomalaiset kaveeras oikeasti parhaiten Pirkan kans. Eikä niiden puolelta tuollaista kiusaamista ollut kuin Kirsin porukalta.
Reoohan tuli sanomaan Mervelle ja Lauralle ketä äänestää mutta kahdestaan supisivat että ei. Tuo Reeohan tuolla johtaa koko populaa. Reeon tekosia Pirkka ulos. Ei ollut demokratiaa, sanottiin että Pirkkaa äänestää. Ei suatana.
Miks ei näytetä muuta kuin Rooman/Revon haukkumista!
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestä liittoutuminen on ok ja kuuluu peliin, mutta jatkuva juonittelu, porukan ulkopuolelle jättäminen ja sonnan puhuminen ei ole kivaa katsottavaa.
Jessus tuo Kirsi on itseään täynnä :O Hän puhuu kaikkien kanssa ja kaikki tule hänen luokseen...
Vierailija kirjoitti:
ARGHHH mä en jaksa kun toisessa kamerassa lässyttää ja valehteee merve ja aleksi ja toisessa kirsi ja laura. Teen jotain muuta mieluummin
Miten tuotanto ilkeää toimia noin ja ajaa yhtä porukkaa voittoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes ensi viikon keskiviikkona lentää reeo ulos
Ei tuu tapahtumaan, roomalaiset, Kirsi ja Nabbe ei tuu äänestään Reeoa ulos. Enkä usko että Soffekaan. Ellei sit molemmat uudet saada myös äänestämään Reeoa.
ovat puhuneet että ei nyt vaan myöhemmin.
Nuo ei ota huomioon että tänään tulee kaks uutta ihmistä ja 100 varmasti tämä gay saa lähteä ensi keskiviikkona.....
Monia parannuksia edellisiin kausiin. Nyt kokkaa muutkin kuin yksi, tiskaamaan oppii kaikki, suihkussa voi käydä alastikin, tupakkarinkejä ei oo eikä tupakilla juosta aina. Se että voi juonitella on muutoin hyvä mutta äänestämisistä liikaa jauhetaan. Keittiövälineitä puuttuu, kaulin, kaneli, maustesirottimet, kylpytakit nuhjuisia, tappelua ruuista, herkuista. Tää joukko ei sentään tuu sekstaileen, uskoisin. Kiroilevat liikaa johon pitäisi puuttua. Sisustus ei niin nättiä. Sänkyjä ei kaikille, astiat ei nättejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolta oli ilmeisesti se yks pullukka kommentti, josta seiskassa asti kuulutettiin. Mä kuulin tuon kommentin, ja mä itse ymmärsin sen vähän kuin sarkastisena heittona itseään kohtaan; sanoi jotain "toinen pullukka"(?) tms.
En siis millän tapaa hyväksy tuota, ja oli todella typerä heitto, mutta noiden poikien keskinäisen huumorin tietäen en jaksa yhtään uskoa että siinä oli tarkoitus olla mitään ilkeää. Mutta typerä kommentti, jonka ansiosta Reeo on saanut ison pahuuden viitan harteilleen.Muutoinhan Roomalaiset kaveeras oikeasti parhaiten Pirkan kans. Eikä niiden puolelta tuollaista kiusaamista ollut kuin Kirsin porukalta.
No eihän tuo nyt ole yhtään paha, jos sanoi asian periaatteessa itseironisesti. Jos muuten vaan läyhäsi "toi pullukka tossa hyi", niin se ei ole mitään kivaa käytöstä.
Mitenkä tähän soppaan nää uudet saa lusikkansa? Voi kun se Milana vinkkais roomalaisille esim. tuosta Mervestä ja Aleksista
Merve on niin katkera. Reeollehan se oli ensimmäisenä itkemässä siitä häädöstäki, oli siitä pahalla mielellä ku kuvitteli et ne ois Reeon kans ihan hyvää pataa.
Reeo on mun mielestä alusta asti tykännyt Mervestä, eikä ole siitä mitää pahaa puhunut. Merve vaan on ollu tuolanen väliinputoaja.