Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Talossa on kuningas ja kuningatar, Reeo ja Kirsi.
Nabaz on kuningattaren lempipoika, jota haluaa miellyttää ja haluaa että hänellä on mukava olla. Häädötkin tapahtuu Nabazin tahdon mukaan.
Kuninkaalla taas on oma armeijansa: Miikka ja Rusu. Sekä kuninkaan lempipalvelijatar, Heidi. Kuningatar ei voi sietää kuninkaan palvelijatarta, koska palvelijatar on kuninkaalle läheisempi ja luotettavampi kuin kuningatar.
Kuningattarella on oma lakeijansa, jotka mielistelee ja myötäilee kuningatarta.
Kuningatar on katkera ja kateellinen kuninkaan palvelijattarelle, ja siksi haluaisi hänet ulos talosta. Tämä mustamaalaa Heidiä jatkuvasti omalle lakeijalleen, jotta Heidi saataisiin ulos talosta.
Mä arvasin, että Heidi otetaan seuraavaksi silmätikuksi
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on kuningattaren lempipoika, jota haluaa miellyttää ja haluaa että hänellä on mukava olla. Häädötkin tapahtuu Nabazin tahdon mukaan.
Kuninkaalla taas on oma armeijansa: Miikka ja Rusu. Sekä kuninkaan lempipalvelijatar, Heidi. Kuningatar ei voi sietää kuninkaan palvelijatarta, koska palvelijatar on kuninkaalle läheisempi ja luotettavampi kuin kuningatar.
Kuningatar on katkera ja kateellinen kuninkaan palvelijattarelle, ja siksi haluaisi hänet ulos talosta. Tämä mustamaalaa Heidiä jatkuvasti omalle lakeijalleen, jotta Heidi saataisiin ulos talosta.
kyllä Reoo päätti että Pirkalle ääniä, vanha kettu haistoi että jos ei nyt Pirkkaa ulos niin eihän lähde vähään aikaan. Tuulaahan ne havitteli illalla ulkona kun Pirkkakin oli siinä porukassa. Reoo olisi voinut sanoa että Pirkka on halunnut niin paljon BB taloon koska 3 kertaa hakenut. Jeren äänestäneet ulos. Napsu haluaa vaan raamaa, juorutuokio keskeytyi aamusin kun Pirkka tuli, siis Kirsi ja Napsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne uudet tulee? Eikö ne pitäis tänään mennä taloon. Viimeksi eka saapui kahdelta iltapäivällä, mutta vielä ei ole mitään tapahtunut.
Klo 18.
Missä niin kerrotaan?
Äänestyssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttajamummojakirsi kirjoitti:
Olisi hyvä, jos tuosta rangaistuksesta olisi tehty katsojaäänestys, kuten pari vuotta sitten oli.
Ja sitten me valveutuneet palstalaiset oltais äänestetty hoitamaan Kirsi tai Tuula rangaistustyöhön.Tuula ei kyllä ole lähellekään pahinta sääntöjen rikkojaa. Rusu ja Nabbe ihan kärkipäässä, mutta Nabbe ei voi mennä kylmään suihkuun. Olisi saanut bb osoittaa suoraan rangaistukset niille kenelle kuuluu eikä antaa asukkaiden arpoa. Nyt se talon miellyttämisen haluisin ottaa kaiken niskoilleen ettei muiden tarvitse.
Tuulan vaan silti haluaisin nähdä tekemässä TÖITÄ
Ei Tuula ole koskaan tehnyt oikeita töitä, joten ei osaa eikä tule tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne uudet tulee? Eikö ne pitäis tänään mennä taloon. Viimeksi eka saapui kahdelta iltapäivällä, mutta vielä ei ole mitään tapahtunut.
Klo 18.
Missä niin kerrotaan?
Kerrottiin eilisessä koosteessa. Katso vaikka itse.
Mummopeeee kirjoitti:
Tuula äkkiä ehdotti itseään mutta ovelana käänsi pestin Heidille
kuului sora ääniä ettei Tuulaa. Heidikin ei oo varmaan koskaan käsin tiskannut, tiskikone. Hyvähän se on nuortenkin opetella käsin tiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvi enään pahemmin katsella. Kirsi ja Nabbe tuotannut lemmikit. Ei tule rangaistuksia. Illan koosteissa ei kerrota totuutta. Kieroimmat asukkaat.
Reeo, Ruzbeh ja Miika ovat lipeviä m...a myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar on katkera ja kateellinen kuninkaan palvelijattarelle, ja siksi haluaisi hänet ulos talosta. Tämä mustamaalaa Heidiä jatkuvasti omalle lakeijalleen, jotta Heidi saataisiin ulos talosta.Mä arvasin, että Heidi otetaan seuraavaksi silmätikuksi
Vielä kun hänet on todettu kovaksi, sisukkaaksi kisaajaksi nimeämiskilpailuissa.
Aleksilla on erittäin epäviehättävä suu - - puhuessa vaan pieni kapea rako heiluu..
Vierailija kirjoitti:
Saisivat tuolla sen verran tapoja osoittaa että hatut pois ruokapöydässä.
Mikä idea tuon Jerryn pipossa on, voiko joku kertoa? Tuo käännetty kulma. Ehkä on joku merkityksellinen, olen pihalla siitä.
Tuula alkaa tökkimään mitä enemmän päiviä kuluu. Kuinka opettaa pklapsille asioita, kun itse mässyttää suu auki plus puhuu ruoka suussa.
Jerryn ne jätti tuonne ja parempi laitettiin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Aleksilla on erittäin epäviehättävä suu - - puhuessa vaan pieni kapea rako heiluu..
Kiira Korvellakin kapea suu, naisella saa olla paksumpi. Hyvä niin että Kiira ei oo pistoksia laitatuttanut.
Mä olin tälleen ja se oli sit tälleen ja mä olin sit näin ja se oli näin ja mä olin ihan tälleen ...
Vierailija kirjoitti:
Tekee siitä just suun ja huulten takia niin vihaisen ja vakavan ja vanhan näköisen.
Vierailija kirjoitti:
sofia neuvoi Heidiä tiskauksessa, lopuksi sanoi törkeästi: tiskaa miten tiskaat!
ei nyky ajan nuoret osaa tiskata kun tottuneet tiskikoneeseen. Opiskelija murjussa sitten opettelevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korvellakin kapea suu, naisella saa olla paksumpi. Hyvä niin että Kiira ei oo pistoksia laitatuttanut.
Kiiran suu kuitenkin sopii hyvin kokonaisuuteen, mutta Aleksilla suu on aivan eriparia itse miehen kanssa.
Minkä takia mun kommentit ei tuu?
Jes ensi viikon keskiviikkona lentää reeo ulos
Reeo on kaikkien pelkäämä mafiapomo :D
Jerry kaljuuntuu joten siksi pipo.