Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Sofia sai rangaistuksen kun joutuu silmälappua pitää?
Samaa ihmettelen.
Rikkoi päiväunikieltoa
Äänestyssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttajamummojakirsi kirjoitti:
Olisi hyvä, jos tuosta rangaistuksesta olisi tehty katsojaäänestys, kuten pari vuotta sitten oli.
Ja sitten me valveutuneet palstalaiset oltais äänestetty hoitamaan Kirsi tai Tuula rangaistustyöhön.Tuula ei kyllä ole lähellekään pahinta sääntöjen rikkojaa. Rusu ja Nabbe ihan kärkipäässä, mutta Nabbe ei voi mennä kylmään suihkuun. Olisi saanut bb osoittaa suoraan rangaistukset niille kenelle kuuluu eikä antaa asukkaiden arpoa. Nyt se talon miellyttämisen haluisin ottaa kaiken niskoilleen ettei muiden tarvitse.
Tuulan vaan silti haluaisin nähdä tekemässä TÖITÄ
Tuula pesee muidenkin pyykit. Rusu, Mia ei tee mitään.
Oikeasti Pirkka on syyllinen joten rangaistus kuuluu sille.
T:Kirsi,Nabaz ja Merve
Kirsi kyllä rikkonu sääntöjä paljon. Kertoi myös ketä nimesi.
Sofia on mies ja miehen geenit, elimistö ja tulee aina olemaan. Aliravittu. Syö kuin nainen. Mies tarvitsen enemmin ruokaa. Melkein kaksi metrinen. Ei lihaksia kun syö vähän ja eikä proteiinia, lihaa ei kai syö.
Vierailija kirjoitti:
Voi vehna miten tuosta heidistä tehtiin rankkusyypää!!! Uskomatonta. Yllättävästi tuulan, nabazin ja kirsin toimesta. Toi tuulankin ällöttävä hei mä voin ottaa, mä voin aidosti ottaa. Tuo nainen ei tule tiskaamaan tuolla kertaakaan,
Hän itse tarjoutui kahden muun kanssa. Ja oli varmaan ihan hyvillään, että tuli valituksi, unohtuu muilta se, että on haasteissa kova ja vaaraksi näin muille
sofia neuvoi Heidiä tiskauksessa, lopuksi sanoi törkeästi: tiskaa miten tiskaat!
Sofia nukahti eilen katsomossa ku oli pallokisa.
Milloin ne uudet tulee? Eikö ne pitäis tänään mennä taloon. Viimeksi eka saapui kahdelta iltapäivällä, mutta vielä ei ole mitään tapahtunut.
Miikka on ihan ku nuori Kim Sainio. Ilmeitä myöten.
Hyvät naiset ja herrat Täällä niilo22
Tallahassee hallat on hyvä tubettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Sofia sai rangaistuksen kun joutuu silmälappua pitää?
Samaa ihmettelen.
nukkui tehtäväalueella
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne uudet tulee? Eikö ne pitäis tänään mennä taloon. Viimeksi eka saapui kahdelta iltapäivällä, mutta vielä ei ole mitään tapahtunut.
Klo 18.
Eipä tarvi enään pahemmin katsella. Kirsi ja Nabbe tuotannut lemmikit. Ei tule rangaistuksia. Illan koosteissa ei kerrota totuutta. Kieroimmat asukkaat.
Kanajani paska paska pistooli pyssy
Saisivat tuolla sen verran tapoja osoittaa että hatut pois ruokapöydässä.
Mikä idea tuon Jerryn pipossa on, voiko joku kertoa? Tuo käännetty kulma. Ehkä on joku merkityksellinen, olen pihalla siitä.
Tuula alkaa tökkimään mitä enemmän päiviä kuluu. Kuinka opettaa pklapsille asioita, kun itse mässyttää suu auki plus puhuu ruoka suussa.
Minä olen normaali, siitä todisteena mulla on kaali.
Voi vehna miten tuosta heidistä tehtiin rankkusyypää!!! Uskomatonta. Yllättävästi tuulan, nabazin ja kirsin toimesta. Toi tuulankin ällöttävä hei mä voin ottaa, mä voin aidosti ottaa. Tuo nainen ei tule tiskaamaan tuolla kertaakaan,