Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 44-45v näytätkö mielestäsi hyvältä?

Vierailija
01.08.2022 |

Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Tunnetko itsesi kauniiksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja luulen olevani. Mieheni ainakin kehuu ja sillä vain on väliä. Muiden kommentit ei kiinnosta, mutta tunnen myös itseni kauniiksi. En mikään instabeibe ole, mutta itsetunnon ja mieheni kautta kyllä. Kauan sitten teininä olin maailman rumin ja kukaa ei minua halua ikinä tyyppi olin.

Vierailija
2/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "vasta" 43-vuotias, mutta näytän paljon paremmalta kuin joskus 16-20-vuotiaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vielä nyt 48vuotiaana olen aika kuuma kissa.

Vierailija
4/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta sillä ei ole minulle enää onneksi mitään merkitystä. 

Vierailija
5/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis vartalo mutta kasvoiltani en ole mikään kedon kaunein kukka. Olen persoonallisen näköinen kuitenkin ja joidenkin silmää se on viehättänyt.

Vierailija
6/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yhtä ruma olen kuin ennenkin, mutta kasvonpiirteilleni en voi mitään.

Hiukset ovat yhä upeat ja ihoni on lähes rypytön.

Vierailija
7/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis omasta mielestäni. Näin ei ole aina ollut. Vasta 40+ ikäisenä olen oppinut arvostamaan ulkonäköäni. Ennen katsoin itseäni kriittisesti, nyt hyväksyen ja ihaillen. En haluaisi olla kenenkään muun näköinen.

N47

Vierailija
8/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näytän riittävän hyvältä. Vähän vanhentunut kuten siippakin. Yhdessä on hyvä vanheta

Vierailija
9/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä 5v pidin ulkonäöstäni, mutta vaihdevuodet iskivät varsin aikaisin ja kehoni malli on muuttunut tuntemattomaksi, vaikka kiloja ei ole tullut kuin pari.

Vierailija
10/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt tosi tarkasti rajattu ikä. Olen ihan tyytyväinen. 

Vierailija
11/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä parhaimmillani. Toki kroppa voisi olla timmimpi mutta vaihdoin valkeaksi värjätyn tukan luonnolliseen tummanruskeaan ja olen käynyt meikkiopastuksessa, hiukset ovat pitkät ja paksut. Miehiä olisi tyrkyllä vaikka millä mitalla mutta olen löytänyt itselleni ihanan miehen, onneksi

Vierailija
12/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän nuorempi, 41, mutta en näytä ja tiedän kyllä, että en näytä muidenkaan mielestä. Ryppyjäkin enemmän häiritsee kasvojen mittasuhteiden muuttuminen, posket ovat pudonneet, ohimot kuopalla ja silmät ovat syvällä päässä, kokonaisuus on valahtanut. Tänä vuonna minulla puhkesi ruusufinnikin, siinä meni sekin ainoa asia mihin olin ulkonäössäni tyytyväinen eli tasaisen värinen valkoinen iho, nyt olen punalaikukas.

Myös vartalon mittasuhteet ovat muuttuneet vaikka olen normaalipainoinen, ja rinnat roikkuvat kohta navassa asti.

Vierailija
13/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu 44-v että olen paremman näköinen kuin koskaan, ja näin ovat muutkin sanoneet

Vierailija
14/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Ryppyjä on muille jaettavaksi, ruusufinni, silmät uponneet syvälle päähän, posket ja leukaperät roikkuu, kaulan alla on ryppyinen heltta, kropasta on tullut kunnon tätimalli eli roikkuvat isot rinnat, pömppömaha ja lantio ja reidet kuihtuneet kapeiksi poikamaisiksi. Mutta onneksi ikä on vienyt täysin myös seksihalut, joten ei mun tarvi kenenkään silmää ulkonäölläni miellyttääkään. Elelen yksin eikä ulkonäöllä ole mitään väliä.

15/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja luulen olevani. Mieheni ainakin kehuu ja sillä vain on väliä. Muiden kommentit ei kiinnosta, mutta tunnen myös itseni kauniiksi. En mikään instabeibe ole, mutta itsetunnon ja mieheni kautta kyllä. Kauan sitten teininä olin maailman rumin ja kukaa ei minua halua ikinä tyyppi olin.

Upeeta. Hehkutaan nyt..53v.

Vierailija
16/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu 44-v että olen paremman näköinen kuin koskaan, ja näin ovat muutkin sanoneet

Mulle sano yksi lapsuudenkaveri mies. Tiedätkö, että olet aina vaan kauniimpi ja nyt olet tosi kaunis ja en auo päätäni etkä ole ollu ruma ikinä, mutta vanheminen toimii sinulle. Tän sanoi mies, jota kaikki kuolasi aina koulussa ja lukiossa ja vielä tänäkin päivänä. Olin ok. Tuntu hyvältä. Ja jotenkin tuntu hyvältä, että hän sen sanoi, vaikka ollaan 47v. Silti hänen sanomansa vaikutti minuun. JA tämä mies on edelleen herkku. Mies vanhenee, mutta osaa juttunsa vanheta.

Vierailija
17/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v eli ei tarvitse vastata kysymykseen. Jiihaa.

Vierailija
18/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kyselyn ohi (46v), mutta eipä tässä ole mikään muuttunut 3 kk:een kun olin vielä 45v, niin voinen vastata: omasta mielestäni en näytä hyvältä ja omien kuvieni katsominen on aina inhottanut minua. Naimisissa kuitenkin olen varsin komean miehen kanssa ja lapsistakin on tullut kauniita (muidenkin mielestä). Ystävättäreni ovat aina sanoneet, että olin vanhan näköinen lapsena ja nuortunut vanhetessani eli olen naispuolinen Bemjamin Button

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän