Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei huvita enää harrastaa seksiä, kun miehet eivät halua koskaan käyttää kondomia

Vierailija
01.08.2022 |

Oma kokemukseni ainakin on tämä. Tapailemani miehet eivät ole tehneet minkäänlaista aloitetta kumin käyttöön, ja jos itse maininnut asiasta on tullut ulinaa. Nyt aloitin taas pillerit ja mieliala on surkea eikä seksi kiinnosta muutenkaan. Nykyinen ei tunnu yhtään osaavat keskeytettyä yhdyntää ja siksi pillerit aloitinkin, kun aloin pelkäämään raskaaksi tuloa. Kyllästyttää olla miellyttämässä miehiä oman terveyden uhalla tai vetää hormoneja jotka saavat olon huonoksi. Olen miettinyt että lopettaisin seksin kokonaan ja unohtaisin ihmissuhteet.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa truutata klunssinsa vaginan sisäiholle. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.

Se muutaman kilon yleinen painonnousu saadaan kuriin hieman liikuntaa lisäämällä. Monet naiset sanovat pillereiden nimenomaan tasoittavan mielialoja.

Vierailija
22/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se paljon parempaa ilman kumia ainakin minusta, mutta riski on melkoinen vieraan ihmisen kanssa. Jo tautien takia ja sitten tietysti ihan se raskautuminen.

Voin kertoa, että 12v sitten menin useiden työpaikalla vietettyjen jutustelujen jälkeen kutsuttuna kylään ja kävinkin siellä useita kertoja. Kumit lensi nurkkaan jo aikaisessa vaiheessa molempien kiihkosta johtuen. Ei siis ollut minun päätös mutta aika vaarallista puuhaa. Ja mitäpä luulette että 25 vuotiaalle naiselle käy kun sitä paneskelee ilman kumia?

Poika lähtee kohta yläasteelle. Eipähän sitä katua voi. On kuin kopio minusta, mutta fiksumpi.

Jotkut lisääntyvät tarkan suunnitelman mukaan, mutta käyhän se näinkin.

Onko kiihkeys säilynyt suhteessa?

Rehellisesti sanottuna joo ja ei. Kyllähän ne kuluvat vuodet vievät suurimmat kiihkot, mutta ajoittain on edelleen aika hyviä jaksoja, sitten taas hiljaisempaa eloa. Meillä on hyvä olla yhdessä muutenkin joten voi sanoa, että hyvä tuuri kävi aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse käytä kumia? Naiset tuppaavat aina unohtamaan tämän vaihtoehdon.

Vierailija
24/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa truutata klunssinsa vaginan sisäiholle. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.

Se muutaman kilon yleinen painonnousu saadaan kuriin hieman liikuntaa lisäämällä. Monet naiset sanovat pillereiden nimenomaan tasoittavan mielialoja.

Pillerit poistavat naisen ovulaation ja kuivattavat limakalvot eli heikentävät naisen seksuaalista nautintoa ja panetusta. Miksi naisen pitäisi ottaa nämä kärsimykset miehen nautinnon takia? Etenkin kun kondomi haittaa vain yhdynnän aikana.

Vierailija
25/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillerit poistavat naisen ovulaation ja kuivattavat limakalvot eli heikentävät naisen seksuaalista nautintoa ja panetusta. Miksi naisen pitäisi ottaa nämä kärsimykset miehen nautinnon takia? Etenkin kun kondomi haittaa vain yhdynnän aikana.

No miksi AP ei sitten vaan sano, että panet kumilla tai et pane lainkaan?

Täysin turhaa sälyttää asiaa vain miehille. Vai sumentaako kiima kaiken ajattelunkin?

Vierailija
26/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on enemmän huonoja vaikutuksia ja joillakin pillerit parantavat elämänlaatua. Ei niissä aina ole kyse vain miehen nautinnosta. Jostain syystä monet naisetkin tykkäävät nussia ilman kumia. Itse kävin vasektomiassa, koska vaimolle ei hormonit sovi ja kierukka aiheuttaa hankaluuksia. Vasektomiasta iskikin sitten sairaalahoitoa vaativat komplikaatiot, mutta ne on nyt takanapäin.

Vierailija
27/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n ongelmaa, ja tämä voi olla myös parisuhteessa! Mies ei halua käyttää kondomia ja häneltä yhdyntä ei sen kanssa näytä kunnolla onnistuvan. En ymmärrä mikä siinä on niin hankalaa.

Mies ei halua kierukkaa, koska se kuulemma pistelee häntä (pelkää että langat tuntuu). Ehdottelee pillereitä.

Minä taas en halua missään nimessä hormonaalista ehkäisyä, koska toivon vielä vauvaa jossain vaiheessa lähiakoina ja ikää alkaa olla. Pelkään hormonaalisen ehkäisyn sekoittavan hormonitoiminnan ym. ikävää.

Toivoisin tällä hetkellä kondomin käyttöä, mutta miehelle ei sovi :(

Minä nauttisin paljon enemmän koko seksistä kumin kanssa, voisin rentoutua eikä tarvis pissatulehduksiakaan pelätä. Toki olis kiva että miehellä seisoisi myös kumin kanssa.

Vierailija
28/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain niin on, jos miehenä mun pitäisi käyttää kotona kumia niin ei paljoa kiinnostaisi sextailla. Oma muija vaatii kumia ja vuoteen ei olla pantu nyt. Vinkkinä ettei ilman pillua ole tarvinnut silti ja ilman kumia on saanut muualta. Ehkä kohta laitan lusikat jakoon..

Vierailija
29/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2022,nainekin voi käyttää nalkuttamisen sijaan

Vierailija
30/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nyrkkikin tuntuu paremmalta kuin kumilla nussiminen. Niin se vaan on.

Vierailija
31/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyttä ei voi menettää kondomin kanssa. Sehän on sama kuin panisi jotain kumilelua.

Munatonta hommaa!

Vierailija
32/36 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jonkinlainen älykkyystesti on miehelle, jos ei uuden kumppanin kanssa käytä kondomia. Järjetöntä riskinottoa. Itse en edes saa pillereitä käyttää perinnöllisen hyytymishäiriön ja migreenin takia. 

Vierailija
33/36 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma nyrkkikin tuntuu paremmalta kuin kumilla nussiminen. Niin se vaan on.

Meillä kumista kieltäytyvä mies toteuttaa usein tätä. Eli runkkaa itse minun päälle, yleensä ensin saanut suuhoitoa. Kyllähän tämä ehkäisynä toimii, mutta minä jään kokonaan ilman yhdyntää :(

Vierailija
34/36 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n ongelmaa, ja tämä voi olla myös parisuhteessa! Mies ei halua käyttää kondomia ja häneltä yhdyntä ei sen kanssa näytä kunnolla onnistuvan. En ymmärrä mikä siinä on niin hankalaa.

Mies ei halua kierukkaa, koska se kuulemma pistelee häntä (pelkää että langat tuntuu). Ehdottelee pillereitä.

Minä taas en halua missään nimessä hormonaalista ehkäisyä, koska toivon vielä vauvaa jossain vaiheessa lähiakoina ja ikää alkaa olla. Pelkään hormonaalisen ehkäisyn sekoittavan hormonitoiminnan ym. ikävää.

Toivoisin tällä hetkellä kondomin käyttöä, mutta miehelle ei sovi :(

Minä nauttisin paljon enemmän koko seksistä kumin kanssa, voisin rentoutua eikä tarvis pissatulehduksiakaan pelätä. Toki olis kiva että miehellä seisoisi myös kumin kanssa.

Sinä et halua sitä ja tätä. Miehesi ei halua kumia. Olette siis ilman molemmat.

En minäkään vakituisessa suhteessa mitään kumia haluaisi käyttää.

Ja miehesi on oikeassa tosta kierukasta. Ne langat ei tunnu kalussa kivalta.

Eli miehesi saa paljaalla ainoastaan silloin, kun sinä haluat tulla raskaaksi?

Vierailija
35/36 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu harrastamaan seksiä ilman kumia kenenkään kanssa jos ei ole näyttää aivan tuoreita testituloksia. M53

Vierailija
36/36 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu harrastamaan seksiä ilman kumia kenenkään kanssa jos ei ole näyttää aivan tuoreita testituloksia. M53

En minäkään, aviomiehenikin kanssa aikonaan käytiin testeissä ennen seksiä. Nykyisin on vielä pahempia tauteja tarjoilla, joihin eivät edes välttämättä antibiootit tehoa.