Ei huvita enää harrastaa seksiä, kun miehet eivät halua koskaan käyttää kondomia
Oma kokemukseni ainakin on tämä. Tapailemani miehet eivät ole tehneet minkäänlaista aloitetta kumin käyttöön, ja jos itse maininnut asiasta on tullut ulinaa. Nyt aloitin taas pillerit ja mieliala on surkea eikä seksi kiinnosta muutenkaan. Nykyinen ei tunnu yhtään osaavat keskeytettyä yhdyntää ja siksi pillerit aloitinkin, kun aloin pelkäämään raskaaksi tuloa. Kyllästyttää olla miellyttämässä miehiä oman terveyden uhalla tai vetää hormoneja jotka saavat olon huonoksi. Olen miettinyt että lopettaisin seksin kokonaan ja unohtaisin ihmissuhteet.
Kommentit (36)
miksi suostut seksiin ilman kondomia?
Vierailija kirjoitti:
No ajattelin etten suostu enää. Eli joudun yksin luultavasti olemaan sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä lähtien kumi on ollut ongelma? Ilmeisesti joku jonneprobleema taas.
Kaipa se joillekin on suuri ongelma. Tosin aika moni nainenkin haluaa paljaalla tai ei ole kovin kiinnostunut, käyttääkö kumia vai ei.
Siis et tietenkään harrasta enää seksiä tuollaisten miesten kanssa!
Jos muuta ei ole tarjolla, olet ilman seksiä.
Pidemmässä suhteessa voi sitten harkita esim. kuparikierukkaa, jos kumit kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikonaan tuli paneskellessa käytettyä kumia. En oikein usko, että olen kovin erikoinen mies siinä mielessä. Eli voisin kuvitella, että aika moni mies on valmis suojaukseen. Se toki voi olla ongelma, että vastuulliset miehet eivät ehkä säväytä juuri sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikonaan tuli paneskellessa käytettyä kumia. En oikein usko, että olen kovin erikoinen mies siinä mielessä. Eli voisin kuvitella, että aika moni mies on valmis suojaukseen. Se toki voi olla ongelma, että vastuulliset miehet eivät ehkä säväytä juuri sinua.
Jos valinta on kumilla tai kokonaan ilman, se on harvinaisen helppo tehdä.
Mulla on vasektomia (=putket poikki) ja puhtaat testitulokset. Ei ole raskaaksi tulemisen tai tautien pelkoa. Koska tulen luoksesi? Hoidetaan sun mielialat kuntoon!
Skippaa sellaiset miehet. Minä käytän kondomia ellen ole täysin varma ettei toisella ole tauteja. Tein vasektomian koska haluan ottaa osuuteni ehkäisystä.
M47
Itse en ole tavannut ketään kumista kieltäytyvää miestä. Kannattaa ehkä miettii millaisia miehiä tapailee. Kyllä älykäs ihminen tajuaa, että joissain tilanteissa sitä vaan on paras käyttää.
Mullakin on piuhat poikki, mutta en harrastaisi paljaalla vaikka nainen pyytäisi.
M36
Yli 40 vuotiailla erektio on niin heikko, ettei kumia pysty käyttämään
Vierailija kirjoitti:
Skippaa sellaiset miehet. Minä käytän kondomia ellen ole täysin varma ettei toisella ole tauteja. Tein vasektomian koska haluan ottaa osuuteni ehkäisystä.
M47
Et sinä ihan varmaksi koskaan tiedä paitsi juuri tehdyn sp testin jälkeen.
Taas ymmärrä mies käytä kumia,voi nainenkin käyttää jos sitä kerran vaatii vai onko alottaja joku mehtäläinen :D
Ihan oikein. Ei mitään kumia.
Syö niitä pillereitä vaan jos haluat vaan nauttia nussimista
Nyt AP hurahdat vain oikealla tavalla uskoon, niin ehkäisyn puute ei tunnu enää yhtään pahalta ;)
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotiailla erektio on niin heikko, ettei kumia pysty käyttämään
Joopajoo. I wish.
M46, puutteessa
Onhan se paljon parempaa ilman kumia ainakin minusta, mutta riski on melkoinen vieraan ihmisen kanssa. Jo tautien takia ja sitten tietysti ihan se raskautuminen.
Voin kertoa, että 12v sitten menin useiden työpaikalla vietettyjen jutustelujen jälkeen kutsuttuna kylään ja kävinkin siellä useita kertoja. Kumit lensi nurkkaan jo aikaisessa vaiheessa molempien kiihkosta johtuen. Ei siis ollut minun päätös mutta aika vaarallista puuhaa. Ja mitäpä luulette että 25 vuotiaalle naiselle käy kun sitä paneskelee ilman kumia?
Poika lähtee kohta yläasteelle. Eipähän sitä katua voi. On kuin kopio minusta, mutta fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paljon parempaa ilman kumia ainakin minusta, mutta riski on melkoinen vieraan ihmisen kanssa. Jo tautien takia ja sitten tietysti ihan se raskautuminen.
Voin kertoa, että 12v sitten menin useiden työpaikalla vietettyjen jutustelujen jälkeen kutsuttuna kylään ja kävinkin siellä useita kertoja. Kumit lensi nurkkaan jo aikaisessa vaiheessa molempien kiihkosta johtuen. Ei siis ollut minun päätös mutta aika vaarallista puuhaa. Ja mitäpä luulette että 25 vuotiaalle naiselle käy kun sitä paneskelee ilman kumia?
Poika lähtee kohta yläasteelle. Eipähän sitä katua voi. On kuin kopio minusta, mutta fiksumpi.
Jotkut lisääntyvät tarkan suunnitelman mukaan, mutta käyhän se näinkin.
Onko kiihkeys säilynyt suhteessa?
Ei mulle ainakaan kondomi ole mikään este. Et oo tavannut oikeanlaista miestä vielä.