Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei huvita enää harrastaa seksiä, kun miehet eivät halua koskaan käyttää kondomia

Vierailija
01.08.2022 |

Oma kokemukseni ainakin on tämä. Tapailemani miehet eivät ole tehneet minkäänlaista aloitetta kumin käyttöön, ja jos itse maininnut asiasta on tullut ulinaa. Nyt aloitin taas pillerit ja mieliala on surkea eikä seksi kiinnosta muutenkaan. Nykyinen ei tunnu yhtään osaavat keskeytettyä yhdyntää ja siksi pillerit aloitinkin, kun aloin pelkäämään raskaaksi tuloa. Kyllästyttää olla miellyttämässä miehiä oman terveyden uhalla tai vetää hormoneja jotka saavat olon huonoksi. Olen miettinyt että lopettaisin seksin kokonaan ja unohtaisin ihmissuhteet.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan kondomi ole mikään este. Et oo tavannut oikeanlaista miestä vielä.

Vierailija
2/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suostut seksiin ilman kondomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajattelin etten suostu enää. Eli joudun yksin luultavasti olemaan sitten.

Ap

Vierailija
4/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä lähtien kumi on ollut ongelma? Ilmeisesti joku jonneprobleema taas.

Kaipa se joillekin on suuri ongelma. Tosin aika moni nainenkin haluaa paljaalla tai ei ole kovin kiinnostunut, käyttääkö kumia vai ei.

Vierailija
5/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et tietenkään harrasta enää seksiä tuollaisten miesten kanssa!

Jos muuta ei ole tarjolla, olet ilman seksiä.

Pidemmässä suhteessa voi sitten harkita esim. kuparikierukkaa, jos kumit kyllästyttää.

Vierailija
6/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aikonaan tuli paneskellessa käytettyä kumia. En oikein usko, että olen kovin erikoinen mies siinä mielessä. Eli voisin kuvitella, että aika moni mies on valmis suojaukseen. Se toki voi olla ongelma, että vastuulliset miehet eivät ehkä säväytä juuri sinua.

Vierailija
7/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aikonaan tuli paneskellessa käytettyä kumia. En oikein usko, että olen kovin erikoinen mies siinä mielessä. Eli voisin kuvitella, että aika moni mies on valmis suojaukseen. Se toki voi olla ongelma, että vastuulliset miehet eivät ehkä säväytä juuri sinua.

Jos valinta on kumilla tai kokonaan ilman, se on harvinaisen helppo tehdä.

Vierailija
8/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasektomia (=putket poikki) ja puhtaat testitulokset. Ei ole raskaaksi tulemisen tai tautien pelkoa. Koska tulen luoksesi? Hoidetaan sun mielialat kuntoon!

Vierailija
9/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa sellaiset miehet. Minä käytän kondomia ellen ole täysin varma ettei toisella ole tauteja. Tein vasektomian koska haluan ottaa osuuteni ehkäisystä.

M47

Vierailija
10/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tavannut ketään kumista kieltäytyvää miestä. Kannattaa ehkä miettii millaisia miehiä tapailee. Kyllä älykäs ihminen tajuaa, että joissain tilanteissa sitä vaan on paras käyttää.

Vierailija
11/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on piuhat poikki, mutta en harrastaisi paljaalla vaikka nainen pyytäisi.

M36

Vierailija
12/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 vuotiailla erektio on niin heikko, ettei kumia pysty käyttämään

Vierailija
13/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaa sellaiset miehet. Minä käytän kondomia ellen ole täysin varma ettei toisella ole tauteja. Tein vasektomian koska haluan ottaa osuuteni ehkäisystä.

M47

Et sinä ihan varmaksi koskaan tiedä paitsi juuri tehdyn sp testin jälkeen.

Vierailija
14/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ymmärrä mies käytä kumia,voi nainenkin käyttää jos sitä kerran vaatii vai onko alottaja joku mehtäläinen :D

Vierailija
15/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä itse käytä kondomia?

Vierailija
16/36 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Ei mitään kumia.

Syö niitä pillereitä vaan jos haluat vaan nauttia nussimista

Vierailija
17/36 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP hurahdat vain oikealla tavalla uskoon, niin ehkäisyn puute ei tunnu enää yhtään pahalta ;)

Vierailija
18/36 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotiailla erektio on niin heikko, ettei kumia pysty käyttämään

Joopajoo. I wish.

M46, puutteessa

Vierailija
19/36 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon parempaa ilman kumia ainakin minusta, mutta riski on melkoinen vieraan ihmisen kanssa. Jo tautien takia ja sitten tietysti ihan se raskautuminen.

Voin kertoa, että 12v sitten menin useiden työpaikalla vietettyjen jutustelujen jälkeen kutsuttuna kylään ja kävinkin siellä useita kertoja. Kumit lensi nurkkaan jo aikaisessa vaiheessa molempien kiihkosta johtuen. Ei siis ollut minun päätös mutta aika vaarallista puuhaa. Ja mitäpä luulette että 25 vuotiaalle naiselle käy kun sitä paneskelee ilman kumia?

Poika lähtee kohta yläasteelle. Eipähän sitä katua voi. On kuin kopio minusta, mutta fiksumpi.

Vierailija
20/36 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se paljon parempaa ilman kumia ainakin minusta, mutta riski on melkoinen vieraan ihmisen kanssa. Jo tautien takia ja sitten tietysti ihan se raskautuminen.

Voin kertoa, että 12v sitten menin useiden työpaikalla vietettyjen jutustelujen jälkeen kutsuttuna kylään ja kävinkin siellä useita kertoja. Kumit lensi nurkkaan jo aikaisessa vaiheessa molempien kiihkosta johtuen. Ei siis ollut minun päätös mutta aika vaarallista puuhaa. Ja mitäpä luulette että 25 vuotiaalle naiselle käy kun sitä paneskelee ilman kumia?

Poika lähtee kohta yläasteelle. Eipähän sitä katua voi. On kuin kopio minusta, mutta fiksumpi.

Jotkut lisääntyvät tarkan suunnitelman mukaan, mutta käyhän se näinkin.

Onko kiihkeys säilynyt suhteessa?