Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Eurojackpot huijaus? 12kk:n pelien palautusprosentti vain vähän yli 4%

Vierailija
01.08.2022 |

Veikkauksen sivuilta näkee. Onhan tuo täysin mitätön palautusprosentti. Kuvittelin noiden olevan jotain 50% tietämillä, mikä sekin on erittäin alhainen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muiden lottopelien palautus? Olen huvikseni katsonut veikkauksen sivuilla myytävien porukkapelien onnistumista. Myynnissä on erilaisia porukkapelejä mm 18 rastin haravaa, jossa yksi osuus maksaa jopa 90e. Olen ottanut kuvia kännykkääni ja katsonut arvonnan jälkeen montako on oikein, kun joku panostanut sen 90e? Usein ei yhtään numeroa oikein tai on 2- 3. Eli ei mitään voittoa. Ihan älytöntä.

Vierailija
22/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todennäköisyyslaskenta tuntuu liian vaikealta, ei tosiaan kannata pelata arvontapelejä. Odotusarvoisesti jäät tappiolle koko elämäsi aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te valitsette väärät numerot. Mulla on useamman kerran tullu isompi potti ja pienempiä tulee solkenaan. Olen lotosta +-0 ja viiking lotosta voitolla noin 25 000 eur. Lotonnut säännöllisesti 3 vuotta.

Vierailija
24/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus voittaa aina

Vierailija
25/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä peleissä voittamisesta aina ole kyse. Jännityskin on osa peliä ja haaveilla saa. Sen verran pitää pelata mitä on valmis häviämään.

Vierailija
26/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään hiluja halua vaan yli sata miljoonaa euroa.

Vierailija
27/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusprosentti pelaajille on 50, mutta pienellä tvistillä.

Jos pelaat pikkuhiljaa 100 miljoonalla eurolla, saat takaisin 44 miljoonaa.

6 miljoonaa sinun (ja kaikkien muidenkin) rahoista saa se tyyppi, joka voittaa superjackpotin.

On ihan sama mitä sinä voitat vuodessa. Kerran 10 vuoteen voitat sellaisen hieman suuremman pikkupotin, jonka ansiosta häviösi pysyvät 56 prosentissa, koet hetken aikaa iloa ja jatkat rahat kaatamista kaivoon.

Vierailija
28/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit-peli epäilyttää minua. Päävoitto voitettu n. kerran vuodessa, uusi kierros joka päivä, päävoiton voittomahdollisuus parempi kuin Kaikki tai ei mitään -pelissä.

Epäsuositumpi peli, pelaajat pelaa enemmän tiettyjä numeroita (syntymävuosi) vai joku muu syy sille, että harvoin voitettu päävoittoa?

Vierailija
29/30 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaan on mennyt. Lisänumerotkin oli ennen 1-10 ja nykyään 1-12, tämä muutos tuli kun tiistai arvonta lisättiin Eurojackpottiin.

Vierailija
30/30 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus voittaa aina

Jos et veikkaa, Veikkaus ei voi voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä