Apua tulkitsemaan miehen käytöstä?
Ollaan siis tapailtu useampi kuukausi.
Mies oli aluksi hyvinkin avoin kertomaan tunteistaan ja lähetti paljon pusuhymiöitä ym.
Noin kuukausi sitten tämä kuitenkin loppui kuin seinään. Jutellaan kyllä paljon edelleen miehen aloitteesta, mutta pusuhymiöt ja sydämet puuttuu. Mies myös haluaa säännöllisesti nähdä, eikä kyse todellakaan ole pelkästä seksistä. Olen todella ymmälläni mistä tämä käytöksen muutos johtuu. Kaikki mitä olen mieheltä viimeisen kuukauden aikana saanut on että hän on kerran sanonut minun olevan hänen mielestään kiva ja hauska (?).
Olen myös ottanut esiin seksin, joka ei nykyisessä muodossaan tyydytä minua. Mies lupasi tähän muutoksia, joita ei kuitenkaan ole toteutettu. Voiko asia olla liian vaikea ja vaatia aikaa vai eikö vaan kiinnosta?
Tämä kaikki hämmentää, sillä osa miehen teoista antaa selvän vaikutelman kiinnostuksesta ja nämä taas kumoavat kaiken. Olen epävarma tämän vuoksi ja kyseenalaistan koko suhteen.
Kommentit (33)
Ensinnäkin, tämä ei tarkoita yhtään mitään. Tämä on sitä kun groomaillaan kohdetta feikatulla läheisyydellä.
Mies oli aluksi hyvinkin avoin kertomaan tunteistaan ja lähetti paljon pusuhymiöitä ym.
Tämä tarkoittaa sitä, että aiemmilla lässytyksillä on saatu sinut tuntemaan läheisyyttä ja sinulta saa nyt helposti seksiä. Voi jättää turhat liirumlaarumit pois. Ihmetyksesi saa sinut oikeastaan tekemään töitä hänen puolestaan, kun yrität säilyttää suhdetta, mitä ei ole.
Jutellaan kyllä paljon edelleen miehen aloitteesta, mutta pusuhymiöt ja sydämet puuttuu. Mies myös haluaa säännöllisesti nähdä, eikä kyse todellakaan ole pelkästä seksistä.
Tämä tarkoittaa sitä, että muutoksia ei tule koska sinun tarpeilla ei ole väliä. Kuten aiemmin sanoin, sinä teet nyt kaiken työn. Hän saa kaiken sen mitä hakeekin, eli helppoa seksiä. Hän käyttää nyt kaikki paukkunsa johonkin muuhun muualla, joten sinua voi pitää tyhjäkäynnillä sivussa, kunnes joko itse lähdet tai hän laittaa kanssasi poikki varmistettuaan tämän toisen kohteen.
Olen myös ottanut esiin seksin, joka ei nykyisessä muodossaan tyydytä minua. Mies lupasi tähän muutoksia, joita ei kuitenkaan ole toteutettu. Voiko asia olla liian vaikea ja vaatia aikaa vai eikö vaan kiinnosta?
Pitkällä ja komealla miehellä on uusi hoito. Kannattaisi valita lyhyt ja ruma mies, niin noin ei kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä ja komealla miehellä on uusi hoito. Kannattaisi valita lyhyt ja ruma mies, niin noin ei kävisi.
Miksi kukaan haluaisi lyhyen ja ruman miehen?
Voisitko kysyä tätä mieheltä ihan suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kysyä tätä mieheltä ihan suoraan?
Niin, onneksi ihmiset kertovat aina rehellisesti jos kiinnostus on loppunut. Ei tarvitse kuin kysyä.
Ei ole kiinnostunut panostamaan suhteeseen niin kuin sinä. Joko hänen kiinnostus sinuun on hiipunut tai sitten ylipäätään hän ei tule koskaan panostamaan seurustelusuhteisiin tuon enempää. Lopeta analysointi ja tee jotakin. Jos suhde ei tuollaisenaan sinua tyydytä niin lopeta se.
Olet siis sanonut miehelke, että seksi hänen kanssaan on huonoa ja sitten ihmettelet että mies muuttuu etäiseksi. Voi tyhmyys, eikö tuo ole ihan selvä kuvio
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sanonut miehelke, että seksi hänen kanssaan on huonoa ja sitten ihmettelet että mies muuttuu etäiseksi. Voi tyhmyys, eikö tuo ole ihan selvä kuvio
En nyt tietenkään ole noin sanonut, vaan kertonut että toivoisin että kiinnittäisi myös minun nautintoon huomiota.
Mies on narsisti ja mieslapsi, jss! Ja seuraava novelli, kitooos!
Voisitko aloittaja laittaa ap:n silloin kun vastaat johonkin. Vähän häiritsee kun ei tiedä mikä on sinun vastauksesi. Ja kysy siltä mieheltä itseltään, että missä mennään. Täällä vaan spekuloidaan.
Mua ihmetyttää aina ihmiset, jotka kyllä pystyy paneskeleen keskenään mutta puhumaan ei.
Vierailija kirjoitti:
"Jutellaan kyllä paljon edelleen miehen aloitteesta, mutta pusuhymiöt ja sydämet puuttuu."
Hymiöt puuttuu? Te siis viestittelette. Tuo ei ole juttelua. Puhutteko oikeasti ollenkaan?
Puhutaan, useamman kerran viikossa kun tavataan.
"Jutellaan kyllä paljon edelleen miehen aloitteesta, mutta pusuhymiöt ja sydämet puuttuu."
Hymiöt puuttuu? Te siis viestittelette. Tuo ei ole juttelua. Puhutteko oikeasti ollenkaan?