Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homehtuuko kylppäri, jos pistää ensi talveksi sähkölämmityksen pois päältä?

Vierailija
01.08.2022 |

Säästää pitäisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikuisiälläni asunut aika monessa asunnossa, enkä muista kuin yhden kylppärin, missä oli lämmitys. Eihän se mitenkään eroa siitä, jos kylppärissä ei ole lämmitystä alunperinkään.

Vierailija
22/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole mitään lämmitystä kylppärissä. 

Tämäkin on ihan hyväksyttävä ratkaisu, jos vai kylpyhuonetila on hyvin tuulettuva ja sijaitsee asunnon keskellä, jolloin se lämpenee ympäröivien huoneiden lämmön avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei homehdu jos kylppärissä ilma vaihtuu, aika monessa kylppärissä ei edes mitään lämmitystä edes ole.

Ilmanvaihto on tärkeä asia.

Vierailija
24/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissäni ei ole mitään lämmitystä, ja muutenkin sisälämpötilani oli n. 16 astetta viime talvena. Betonitalo ei homehdu miksikään, etenkin kun suihku on omassa suihkukopissaan, kylppärissä mekaaninen ilmanvaihto, ja kuivaan suihkukopin sisäpinnat pienellä lastalla aina suihkun jälkeen.

Puutalossa lämmityksen poiskytkentä on riskaabelimpaa. Suihkujen jälkeen kannattaa kuivata huone, tai valita joku toinen huone kylmäksi jätettäväksi (keittiö, makuuhuone). Keski-Euroopassa on ihan normaalia että vain osa huoneista lämmitetään, ja nekin vain pari tuntia iltaisin.

Vierailija
25/25 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuivaan aina vaan lattiat sillä kumilastalla ja pidän ovea auki jotta kuivuu nopeammin. Ei mitään ongelmia, lattialämmitystä en oo käyttänyt kuin ehkä 3 kertaa sinä aikana kun täällä olen asunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme