Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on, että jotkut on sitä mieltä että jos on parisuhteessa, on velvollisuus harrastaa seksiä

Vierailija
01.08.2022 |

Mikä ihmeen velvollisuus? Ei se että ollaan parisuhteessa ole mikään velvollisuus antaa ukon työntää k... sisään ihan milloin hän haluaa. Kamala ajatuskin tuollainen velvollisuus. Eri olla työsuhteessa jossa palkan vastineeksi täytyy hoitaa työt. Parisuhteessa ei velvoiteta seksiin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena, pitkässä parisuhteessa olevana olen sitä mieltä että seksi kuuluu suhteeseen. Valitettavasti itse olen miehen kanssa kaverisuhteessa. Miestä ei seksi kiinnosta enää. Olin vuosia ilman kosketusta. Nyt minulla on rakastaja. Voin paremmin kun saan ihanaa läheisyyttä. En tunne huonoa omaatuntoa. Miksi tuntisin? Sanon sinulle joka kärsit puutteesta vuosia, hanki läheisyyttä.

Vierailija
42/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa viitataan suoraan yhdyntään, seksi on paljon muutakin. Seksiä ei toki tule harrastaa silloin kun vain toinen sitä haluaa, vaan tilanteessa, jossa se on molemmille ok ja molemmat sitä haluaa.

Seksi ei ole mikään velvollisuus, mikä tulisi suorittaa silloin kun sitä vaaditaan. Jokaisella on oikeus päättää kehostaan. Et voi kuitenkaan päättää toisen tarpeista tai jättää niitä toissijaiseksi.

En tiedä miten suhde voisi toimia, jos vain toisella on seksuaalisia tarpeita ja toista kiinnostaa paskapöntön putsaaminenkin enemmän, ellei suhde ole avoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät feministeinä valtansa hajottaakseen miehen psyyken. Siinä vastaus kaikkeen mistä naiseudessa useimmille naisille on kyse.

Vierailija
45/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät feministeinä valtansa hajottaakseen miehen psyyken. Siinä vastaus kaikkeen mistä naiseudessa useimmille naisille on kyse.

No  voi voi, oletko saanut naisilta pahastikin siipeesi, vai miksi jatkuvasti suolla joka paikassa samaa feministien mollaamista ja siinä samalla menee aina naisetkin. Etkö saa naisia, vai etkö pärjää naisten kanssa vai mistä kenkä puristaa. 

Vierailija
46/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No  voi voi, oletko saanut naisilta pahastikin siipeesi, vai miksi jatkuvasti suolla joka paikassa samaa feministien mollaamista ja siinä samalla menee aina naisetkin. Etkö saa naisia, vai etkö pärjää naisten kanssa vai mistä kenkä puristaa. 

Olen eri mutta yritän vastata. Osa ihmisistä käyttää valtaa väärin kun he sitä saavat. Osa naisista käyttää todellakin seksiä vallan ja hallitsemisen välineenä ja näyttää että miehetkin ovat oppineet vihdoin tämän jalon taidon. Hyvät miespuoliset ystäväni ovat kärsineet lukemattomia kertoja pihtaavista naisista ja olemme yhdessä jopa miettineet millaisia luonteenpiirteitä näillä naisilla on ollut. Nykyään ovat hyvissä suhteissa, missä on seksiä ja intohimoa. Vieläkin vuonna 2022 paha ja ilkeä nainen on tabu josta ei saa puhua ja tämä linkittyy feminismiin. Siksi hän mollaa feministejä koska feminismi on myös vallankäyttöä eikä liity enää tasa-arvoon, vaan valta-asetelmien luomiseen. T: entinen feministi

Vierailija
47/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "aviovelvollisuudet" on kai jotain uskovaisten ja vanhojen ihmisten juttuja. En ole kuullutkaan että avioliittoon kuuluu jotain aviovelvollisuuksia vaikka olen itsekin naimisissa.

Hirveäähän se olisi jos mieheni harrastaisi seksiä kanssani ainoastaan velvollisuudesta. Sama toisinpäin.

Vierailija
48/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei velvollisuus, mutta kuka haluaa olla suhteessa jossa ei ole seksiä?

Kuka vanhempi ihminen jaksaa sitä jyystämistä jatkuvasti? Ihan mukava elellä rauhakseen kumppanin kanssa, ihan ilman seksiä.

Mutta sitten pitäisi hyväksyä että kumppanilla on seksiä jonkun muun kanssa. Ei voi vaatia toista elämään selibaatissa.

Vierailija
49/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta yritän vastata. Osa ihmisistä käyttää valtaa väärin kun he sitä saavat. Osa naisista käyttää todellakin seksiä vallan ja hallitsemisen välineenä ja näyttää että miehetkin ovat oppineet vihdoin tämän jalon taidon. Hyvät miespuoliset ystäväni ovat kärsineet lukemattomia kertoja pihtaavista naisista ja olemme yhdessä jopa miettineet millaisia luonteenpiirteitä näillä naisilla on ollut. Nykyään ovat hyvissä suhteissa, missä on seksiä ja intohimoa. Vieläkin vuonna 2022 paha ja ilkeä nainen on tabu josta ei saa puhua ja tämä linkittyy feminismiin. Siksi hän mollaa feministejä koska feminismi on myös vallankäyttöä eikä liity enää tasa-arvoon, vaan valta-asetelmien luomiseen. T: entinen feministi

No voi voi, enenemissä määrin taitaa nykyisin olla miehiä, jotka ei pärjää naisten kanssa.  Tasa-arvo parisuhteessakin on sitä, että molemmilla on yhtäläiset oikeudet ja päätäntävalta. Toista ei voi omistaa parisuhteessakaan, eikä määrätä, saati käskeä. Molemmat ovat mukana vapaaehtoisesti. Omista rajoista kannattaa pitää kiinni, eikä alistua toisen pompotettavaksi. Pitää vetää omat rajat, millä mennään tai sitten ei mennä ollenkaan.   Puolisot voi välillä yrittää venyttää rajoja, mutta molempien on hyvä tietää missä kulkee toisen rajat ja rajat kärsivällisyydelle.  Me sovimme nuorina vaimon aloitteesta, ettei vieraissa saa käydä, jos kotona on seksiä kohtuullinen määrä tai riittävästi. Vaimo tiennyt ihan varmasti, että viriilinä miehenä en ilman seksiä olisi parisuhteessa tai ainakin hakisin sitä vieraista. Itselläni on voimakasluonteinen nainen joka olisi varman kävellyt heikomman miehen yli. Tosin arvostanut minua juurikin siitä syystä, että olen pitänyt miehenä puoleni ja pitänyt sanani, pitänyt rajani, jos hän on niitä yrittänyt vesittää. Rajonen koputtelu ja niistä kiinni pitäminen osoittaa välittämistä. Mutta voi piirtää rajan, jota ei ylitetä ilman seurauksia.    Meidän ei ole koskaan tarvinnut riidellä, koska molemmat ovat ymmärtäneet joustaa, kun joku asia on ollut toiselle tärkeä.  On tiennyt häviävänsä riidan joka tapauksessa. Pysynyt molemminpuolinen kunniotus.  En usko, että vaimo olisi edes pitkään katsellut miestä, joka ei pidä puoliaan ja seiso sanojensa takana. Sama juttu itsellä, naisessa pitänyt olla särmää, tulisuutta ja haastetta käsitellä.  Meidän lapset ei ole koskaan ihmetelleet, miksemme ole riidelleet. Tietävät, ettei se onnistu äidin kanssa. On hävinnut jo ennen kuin on aloittanut. 

Vierailija
50/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kuin ajolupa tai torilupa, joka oikeuttaa seksin myyntiin.

Vierailija
51/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se paneminen nyt vaan kuuluu asiaan.

Mitä järkeä olla suhteessa missä ei naida.

Siksi se puoliso on hommatukin. Muut asiat tulee sitten vasta perässä

Vierailija
52/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi, enenemissä määrin taitaa nykyisin olla miehiä, jotka ei pärjää naisten kanssa.  Tasa-arvo parisuhteessakin on sitä, että molemmilla on yhtäläiset oikeudet ja päätäntävalta. Toista ei voi omistaa parisuhteessakaan, eikä määrätä, saati käskeä. Molemmat ovat mukana vapaaehtoisesti. Omista rajoista kannattaa pitää kiinni, eikä alistua toisen pompotettavaksi. Pitää vetää omat rajat, millä mennään tai sitten ei mennä ollenkaan.   Puolisot voi välillä yrittää venyttää rajoja, mutta molempien on hyvä tietää missä kulkee toisen rajat ja rajat kärsivällisyydelle.  Me sovimme nuorina vaimon aloitteesta, ettei vieraissa saa käydä, jos kotona on seksiä kohtuullinen määrä tai riittävästi. Vaimo tiennyt ihan varmasti, että viriilinä miehenä en ilman seksiä olisi parisuhteessa tai ainakin hakisin sitä vieraista. Itselläni on voimakasluonteinen nainen joka olisi varman kävellyt heikomman miehen yli. Tosin arvostanut minua juurikin siitä syystä, että olen pitänyt miehenä puoleni ja pitänyt sanani, pitänyt rajani, jos hän on niitä yrittänyt vesittää. Rajonen koputtelu ja niistä kiinni pitäminen osoittaa välittämistä. Mutta voi piirtää rajan, jota ei ylitetä ilman seurauksia.    Meidän ei ole koskaan tarvinnut riidellä, koska molemmat ovat ymmärtäneet joustaa, kun joku asia on ollut toiselle tärkeä.  On tiennyt häviävänsä riidan joka tapauksessa. Pysynyt molemminpuolinen kunniotus.  En usko, että vaimo olisi edes pitkään katsellut miestä, joka ei pidä puoliaan ja seiso sanojensa takana. Sama juttu itsellä, naisessa pitänyt olla särmää, tulisuutta ja haastetta käsitellä.  Meidän lapset ei ole koskaan ihmetelleet, miksemme ole riidelleet. Tietävät, ettei se onnistu äidin kanssa. On hävinnut jo ennen kuin on aloittanut. 

Jos toimii väärin ja ylittää kumppanin rajoja toistuvasti, se on väärin sukupuoleen katsomatta. Kun miehen rajat ylitetään se on voi voi, toisaalla sitten on eri ääni kellossa. Milloinkohan täällä maassa saadaan aikaan tasa-arvo joka ei ole sukupuolesta riippuvainen, vaan että väärin on väärin? Nyt se joka pitää eniten meteliä saa oikeutta vaikka mitään ei olisi tapahtunutkaan ja tämä ei palvele niitä heikompia. Jos ei osaa asettaa selkeitä rajoj, niin heille saa ilmeisesti tehdä mitä vain, se on nykypäin konsensus.

Vierailija
53/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se asia ole syytä tuoda julki heti ihan tapailun alussa, jottei parisuhteeseen asti panttaa tietoa.

Vierailija
54/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toimii väärin ja ylittää kumppanin rajoja toistuvasti, se on väärin sukupuoleen katsomatta. Kun miehen rajat ylitetään se on voi voi, toisaalla sitten on eri ääni kellossa. Milloinkohan täällä maassa saadaan aikaan tasa-arvo joka ei ole sukupuolesta riippuvainen, vaan että väärin on väärin? Nyt se joka pitää eniten meteliä saa oikeutta vaikka mitään ei olisi tapahtunutkaan ja tämä ei palvele niitä heikompia. Jos ei osaa asettaa selkeitä rajoj, niin heille saa ilmeisesti tehdä mitä vain, se on nykypäin konsensus.

Perusongelmahan on tuo vapaa heitteillejättö-kasvatus viime sukupolvilla, joilla ei ole kotona asetettu mitään rajoja. Lellityjä kermapwrseitä, jotka on kaikki minä minä minä heti minulle.

Vierailija
55/59 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan osapuolista ei halua seksiä, eläkööt ilman seksiä. He ovat silloin kämppiksiä. Romanttinen parisuhde sisältää myös seksiä.

Vierailija
56/59 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti päästy tässäkin haukkumaan miehiä, vaikka moni nainenkin kärsii seksinpuutteesta.

Vierailija
57/59 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole velvollisuus, mutta usein edellytys sille että jos haluaa pysyä parisuhteessa.

En ymmärrä näitä fem....ä jotka aatteleen että ilman seksiliimaa pysytään kasas, ihan kirkkaal silmin toitotetaan..joo niitä on aika vähän

Vierailija
58/59 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari1967 kirjoitti:

No kyllä se paneminen nyt vaan kuuluu asiaan.

Mitä järkeä olla suhteessa missä ei naida.

Siksi se puoliso on hommatukin. Muut asiat tulee sitten vasta perässä

Näinhän "terve" ihminen yl. Aattelee mutta kun jos on lapsii ja miehel hyvät tulot ja rahaakin er kautta tulos niin katsotaan ja lypsetään vielä, hyvä hetki antaa odottaa

Vierailija
59/59 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo "aviovelvollisuudet" on kai jotain uskovaisten ja vanhojen ihmisten juttuja. En ole kuullutkaan että avioliittoon kuuluu jotain aviovelvollisuuksia vaikka olen itsekin naimisissa.

Hirveäähän se olisi jos mieheni harrastaisi seksiä kanssani ainoastaan velvollisuudesta. Sama toisinpäin.

Elatusliittoonko menit vai...en oikein ymmärrä