Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-sarja Teho-Osasto

Vierailija
01.08.2022 |

Miten olen joskus pitänyt tätä hyvänä... Nyt kun katsoo niin on tylsä.

Jatkuvaa kaoottisuutta ja kaikki saa komplikaatioita hoidettaessa tai leikattaessa. Potilasasioista puhutaan kaikkien kuullen.
Käsiä ei pestä koskaan ja yhtään käsidesiä ei näy missään, ikinä. Likaisilla käsillä juostaan kahden leikkaussalin väliä. Aina jos joku lääkäri näytetään kotona nukkumassa, soi piippauslaite ja on rynnättävä töihin. Lääkärit nukkuu sairaalassa kahden tunnin unia ja jaksavat taas valvoa vuorokauden. Lapset tulee mukaan teho-osastolle koska on aina kiire, eikä ehdi viemään heitä hoitoon. Hoitajat sitten vahtii näitä lapsia kun lääkärit soheltaa menemään. Toiset potilaat vaeltelee siellä täällä ja toiset käytetään remmeillä sänkyyn jos yrittävät nousta. Juhliin jne. lähdetään suoraan teho-osastolta jonne puoliso tulee juhlavaatteissa hakemaan. Myös kaikki yksityiselämän asiat puidaan sairaalan käytävillä kesken potilastapaamisten ja henkilökunnan sukulaiset soittaa yksityisasioita jatkuvasti sairaalan päivystyspuhelimiin. Juhlapyhinä osaston seinät ja ikkunat koristellaan täyteen ja jouluna kalkkunaa ja muita jouluruokia syötiin vastaanottotiskillä kesken potilaitten hoitamisen.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen perustavaa laatua oleva virhe sarjan nimen suomennoksessa, että sarjassahan ei kuvata teho-osaston, vaan päivystyspoliklinikan toimintaa.

Ekat jaksot tulikin nimellä Ensiapupoli, mutta suomennos muutettiin äkisti ja kesken kaiken.

Alusta asti oli Teho-osasto

Vierailija
82/82 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sarja koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme