Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-sarja Teho-Osasto

Vierailija
01.08.2022 |

Miten olen joskus pitänyt tätä hyvänä... Nyt kun katsoo niin on tylsä.

Jatkuvaa kaoottisuutta ja kaikki saa komplikaatioita hoidettaessa tai leikattaessa. Potilasasioista puhutaan kaikkien kuullen.
Käsiä ei pestä koskaan ja yhtään käsidesiä ei näy missään, ikinä. Likaisilla käsillä juostaan kahden leikkaussalin väliä. Aina jos joku lääkäri näytetään kotona nukkumassa, soi piippauslaite ja on rynnättävä töihin. Lääkärit nukkuu sairaalassa kahden tunnin unia ja jaksavat taas valvoa vuorokauden. Lapset tulee mukaan teho-osastolle koska on aina kiire, eikä ehdi viemään heitä hoitoon. Hoitajat sitten vahtii näitä lapsia kun lääkärit soheltaa menemään. Toiset potilaat vaeltelee siellä täällä ja toiset käytetään remmeillä sänkyyn jos yrittävät nousta. Juhliin jne. lähdetään suoraan teho-osastolta jonne puoliso tulee juhlavaatteissa hakemaan. Myös kaikki yksityiselämän asiat puidaan sairaalan käytävillä kesken potilastapaamisten ja henkilökunnan sukulaiset soittaa yksityisasioita jatkuvasti sairaalan päivystyspuhelimiin. Juhlapyhinä osaston seinät ja ikkunat koristellaan täyteen ja jouluna kalkkunaa ja muita jouluruokia syötiin vastaanottotiskillä kesken potilaitten hoitamisen.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa esitettiin MTV3:lla ensi lauantai-iltaisin ja sitten torstaisin kello 21.00 vuosien ajan. Välillä tosin sarjan esittämisessä oli pitkiäkin taukoja.

Vierailija
22/75 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjaa esitettiin MTV3:lla ensi lauantai-iltaisin ja sitten torstaisin kello 21.00 vuosien ajan. Välillä tosin sarjan esittämisessä oli pitkiäkin taukoja.

Siis ensin lauantai-iltaisin ja sitten siirtyi esitettäväksi torstaisin kello 21.00, jolla ohjelmapaikalla pysyikin vuosien ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alkupään kaudet DVD:llä. Näyttelijätyö oli asiaan paneutuvaa. Pitkä Mark oli eräänlainen kaikkitietävä kertojatyyppi.

Vierailija
24/75 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ensin lauantai-iltaisin ja sitten siirtyi esitettäväksi torstaisin kello 21.00, jolla ohjelmapaikalla pysyikin vuosien ajan.

Torstai-illan tv-putki, Kotikatu ja Teho-osasto. 😃

Vierailija
25/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torstai-illan tv-putki, Kotikatu ja Teho-osasto. 😃

Oi niitä aikoja 😄 ja mainostauolla haki jotain syötävää keittiöstä.

Vierailija
26/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää JingMein hahmon huokailu joka tilanteessa. Siitä tulee mieleen joku puoliangstinen amatöörinäytteleminen.

Vierailija
27/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei ole maininnut Mark Green:ia?

Itse samaistuin häneen kunnesalkoi ala mäki pahoinpitelystä. Hän alkoi sekoilee naisten kanssa ja kun vihdoinkin elämä alkoi mennä raiteille tuli syöpä.

Todella traaginen koko hänen tarinansa. Toisin kuin Bentonin.

Mitä sekoileen naisten kanssa?

Vierailija
28/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Markin hautajaiskohtuksen musiikki on kaunein kuulemani tv-/filmimusiikki:

(Musiikki alkaa noin kohdassa 0.36j

Vierailija
29/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markin Rachel-tyttären huumesekoilut oli kyllä niin ylilyönti käsikirjoittajilta.å

Vierailija
30/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Sen sijaan se Afrikkaan lähtö ja sieltä itsensä "löytäminen" ja ihan väärän naisen kanssa tuntui hätäisesti käsikirjoitetulta.

Niitähän ravasi enemmänkin siellä Arikassa, ihan turha kuvio sekin.

Vierailija
31/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suosikkeja oli jo silloin Kerry Weawer. Hän ja hänen palomies vaimonsa Sandy harmi että hänet tapettiin sarjasta.

Minä taas tykkäsin Weaverista ja Kimistä, harmi ettei se suhde sitten kantanutkaan.

Vierailija
32/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Lukasta, Goran Visnjicin hahmo. Komein ainakin kun silloin nuorena katselin.

Vierailija
33/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei ole maininnut Mark Green:ia?

Itse samaistuin häneen kunnesalkoi ala mäki pahoinpitelystä. Hän alkoi sekoilee naisten kanssa ja kun vihdoinkin elämä alkoi mennä raiteille tuli syöpä.

Todella traaginen koko hänen tarinansa. Toisin kuin Bentonin.

Mitä sekoileen naisten kanssa?

Sehän sekstaili hoitsun, psykiatrin, vakuutusmyyjän ja vastaanottovirkailijan kanssa ilman tarkoitusta saada vakaata suhdetta. Hän pakeni sitä pahoinpitely traumaa seksiin ja heilu aseen kanssa metrossa ja opetteli polttamaan tupakkaa ja kärsi unettomuudesta. Mies oli ihan rikki.

Vierailija
34/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin Lukasta, Goran Visnjicin hahmo. Komein ainakin kun silloin nuorena katselin.

Minä odotin milloin hän alkaa sikailee tjs. koska oli sen oloinen hahmo mutta aina toimi asiallisesti jos sitä tappelussa tullutta kuolemantuottamusta ei lasketa.

Vierailija
35/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helikopteri leikkasi Romanon käden irti sairaalan katolla. Tuo oli ehkä sarjan rajuin kohtaus.

Se Romanon mukaan nimetty HBTQ-keskus oli ihan paras 😁

Vierailija
36/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markin Rachel-tyttären huumesekoilut oli kyllä niin ylilyönti käsikirjoittajilta.å

Todella realistista kun katsoo millainen hänen lapsuus oli. Jo alussa huomaa että isä tytär suhde on huono.

Vierailija
37/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carter oli aika monen kanssa ja annettiin kuva että george clooney olisi ollut se naisten mies.

Vierailija
38/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka kaunis olikaan tohtori Corday! Kiva kun palautui tää sarja taas mieleen.

Vierailija
39/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka kaunis olikaan tohtori Corday! Kiva kun palautui tää sarja taas mieleen.

Benton oli liian kesy Cordaylle mutta viriili Mark Greene sai Corday painaa jarrua 😂

Vierailija
40/75 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotin milloin hän alkaa sikailee tjs. koska oli sen oloinen hahmo mutta aina toimi asiallisesti jos sitä tappelussa tullutta kuolemantuottamusta ei lasketa.

Aina asiallisesti häh :D ?

Paino potilaan äitiä sairaalan komerossa, kävi maksullisissa ja lähti omille lomilleen töistä? Aiheutti tahalleen kaahaamalla auto-onnettomuuden jossa nuori lääkäriopiskelija ja perhe loukkaantui vakavasti. Paino puolta osaston naisista ja jätti sitten. Hmm ja mitäs muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä