Kirja PALJASTUS: "Meghan kiusaa ja sortaa ihmisiä"
https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Meghan-kiusaa-ja-sortaa-ihmisia-Paljastu…
Itse olen Suits eli Pukumiehet sarjaa katsonut ja siinä Meghan on mitä ihanin. Tietysti se on tv-sarja, mutta vaikea kuvitella, että niin sympaattisen ja kivan oloinen ihminen pystyisi olemaan niin julma oikeassa elämässä.
Mikä on Sinun mielipide, uskotko että Meghan on tälläinen Amber Heardin kaltainen vai onko ajojahdin uhri?
N17-MeghanFani
Kommentit (71)
Onhan tämä ollut tiedossa koko ajan. Jopa ennen häitä tihkui julkisuuteen tietoja Meghanin vähemmän imartelevasta luonteesta. Ehkä niitä ei vaan ole Suomen mediassa julkistettu kun se tuntuu tykkäävän Meghanista.
"Kuulemistani kertomuksista sain kuvan naisesta, joka on hyvin älykäs, erittäin määrätietoinen ja kunnianhimoinen joskin häikäilemätön. Lukijan on itse arvioitava, onko hän hyvä vai paha. Minun silmäni avasi kahden agentin kauhistuttavat tarinat, kuinka Meghan kiusaa ja sortaa ihmisiä"
Sittenhän Meghan on ihan samanlainen kuin ne julmuri kiusaajat siinä Suits sarjassa. Lukemani perusteella on riitautunut aikalailla koko kuningasperheen, oman perheen ja Harryn ystävien kanssa.
Jääkö ketään jäljelle, joka ei hänen uhriksi joutuisi?
Se, että joku on kaunis ulkoisesti, ei vielä takaa, että olisi kaunis sisältä. Meghan on täydellinen esimerkki. Noussut k*sipäähän.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että on syytön, sillä olisi jo useampi ihminen tullut hänestä puhumaan, jos olisi jotain perää.
Kirjassa 80 ihmistä kertoo
Kantsii suhtautua varauksella tän "kirjailijan" tuotantoon. On esittänyt aikamoisia perättömiä väitteitä useammistakin julkkiksista, mm. Jeremy Corbinista.
Juupajuu. Raflaava teksti myy kirjoja ja kirjailija rikastuu. Faktoilla ei niin väliä.
Hymy paljastaa kaiken, voiko teennäisempää hymyä ollakaan.
Klassinen esimerkki narsistista, käyttäjästä ja täysin kunnioittamisen puutteessa olevasta ihmisestä.
No selvähän se on, ettei hän mikään enkeli ole.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen esimerkki narsistista, käyttäjästä ja täysin kunnioittamisen puutteessa olevasta ihmisestä.
Hienosti taas kuvailit itsesi.
Ei se mikään ihan mukava mimmi ole. Minusta sen käytös on vähintäänkin nokkavaa. Siis lehtien perusteella. Henk.koht. en tunne.
Harrya käy sääliksi. Meghan on julkkis ainoastaan koska on naimisissa Harryn kanssa. Harryn sai koukkuun ja hylkäämään kuninkaallisen perheen. Mitään muuta ei ole saanut aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan melkein ketä tahansa ihmistä osa pitäisi törkimyksenä ja osa mukavana. Riippuu, kysyykö kateellisilta, vihaajilta vai kavereilta. Luulisi jokaisen tajuavan. Ei kukaan ihminen ole pelkkä pyhimys tai enkeli, mitä aloittaja ilmeisesti kuvittelee. Mutta 17-vuotiaalta toki mustavalkoisen ajattelun ymmärtääkin. ;)
Turha puolustella narsistista käytöstä. Jos käyttäytyy ketä tahansa kohtaan huonosti niin on narsisti ja ihmisenä epäonnistunut.
Hyvä ihminen ei toisia kohtele huonosti ja ymmärtää, että kaikki ihmiset maailmassa on yhtä arvokkaita ja tasa-arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Harrya käy sääliksi. Meghan on julkkis ainoastaan koska on naimisissa Harryn kanssa. Harryn sai koukkuun ja hylkäämään kuninkaallisen perheen. Mitään muuta ei ole saanut aikaan.
Ei Harry luuserin sääliä kaipaa, paremmin sillä menee kuin sulla. Sääli siis itseäsi vaan.
Julkkisnaishullu taas vauhdissa herjoineen!
Ikääntyminen jo tuo riivinraudan esiin ja kauanko tuota jaksaa sitten katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Julkkisnaishullu taas vauhdissa herjoineen!
Se on kyllä epäilemättä totta, että ainoastaan yhtä hullua kiinnostaa kaikki julkkisnaisia koskevat juorut. Tätä yhtä ihmistä varten ylläpidetään m.m. Seiskaa ja iltiksiä. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan melkein ketä tahansa ihmistä osa pitäisi törkimyksenä ja osa mukavana. Riippuu, kysyykö kateellisilta, vihaajilta vai kavereilta. Luulisi jokaisen tajuavan. Ei kukaan ihminen ole pelkkä pyhimys tai enkeli, mitä aloittaja ilmeisesti kuvittelee. Mutta 17-vuotiaalta toki mustavalkoisen ajattelun ymmärtääkin. ;)
Turha puolustella narsistista käytöstä. Jos käyttäytyy ketä tahansa kohtaan huonosti niin on narsisti ja ihmisenä epäonnistunut.
Hyvä ihminen ei toisia kohtele huonosti ja ymmärtää, että kaikki ihmiset maailmassa on yhtä arvokkaita ja tasa-arvoisia.
No sitten olet todella epäonnistunut ihmisenä.
Ehkä siksi elämäsi on paskaa täynnä ja haukut ihmisiä netissä 24/7?
Muut ihmiset aina olleet maailman etuoikeutetuimmassa asemassa Meghaniin nähden. Tasa-arvo voi tuntua keljulta, kun joutuu hänen kanssaan samalle tasolle, oltuaan miljardeja vuosia etuoikeutetussaasemassa sitä ennen!
Itse uskon, että on syytön, sillä olisi jo useampi ihminen tullut hänestä puhumaan, jos olisi jotain perää.