Marsipaani80, sinua huhuilen!
Laitoin sulle tonne Team Alu S4 -keskusteluun kysymyksen eli siis mitä nettikauppaa käytit kun sait sen tuplajalkapeitteen tilattua. Kiitos vinkistä! Pierrick
Kommentit (3)
Ihana, miten täältä löytyy aina apu pulmaan kuin pulmaan. Itseasiassa aiempia viestejä selatessani huomasin, että itse olit pähkäillyt saman ongelman kanssa hiukan minua aiemmin. :)
Voi toivottavasti saat itse vaunut mahdollisimman pian!!! Meillä ei onneksi vielä niin hoppu asian kanssa. Mukavaa syksynjatkoa sinulle.
ja hyvin tietoa hinnoista ja muustakin. Päätinkin nyt sitten peruuttaa sen tilauksen Saksasta ja tilasin tuolta Vaunuaitasta ne samaiset rattaat ja hintaeroksi tuli noin 50e, mutta saan rattaat jo tällä viikolla! Että kiitos niille, jotka viitsivät hinnoista täällä vinkata! :)
aikaisemmin. Tilasin siis tuolta mypram.de-kaupasta ja peite on nimellä ´Windcover fot Teutonia Team Alu´.. hinta 49.90e. Heillä toimitusaika tosiaan 6-10 viikkoa, että jos sinulla on jo tarvetta, niin tuo vaunuaitan hintahan on ainoastaan 50e korkeampi ja saat rattaat varmasti heti.. Itse olen vielä kahden vaiheilla, että josko yrittäisin perua kaupat vielä, kun vasta 2 viikkoa odotusta takana ja tarve rattaille olisi nyt ja heti! :)