Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on onnettomin tuntemasi ihminen?

Vierailija
31.07.2022 |

Mitä tekee? Onko perhettä tai parisuhdetta? Sairastaako?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen omasta mielestään rikas, joka brassailee autoilla ja yritä siinä sitten sanoa jotain kun ei itsellä kiinnosta autot ollenkaan. Voi luoja. Nolo tyyppi.

Nolo ehkä, mutta ei kuulosta ollenkaan siltä, että hän erityisen onneton olisi. Ehkä päinvastoin; autuaita ovat yksinkertaiset :D

Vierailija
22/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi perhettä joiden lapset ovat kaikki tämmöisiä onnettomia:

Ensimmäisen perheen kaksi lasta ovat jättäneet peruskoulun kesken ja istuvat nyt kotona pelaamassa ja katselemassa sarjoja. Huono rahatilanne ja itsetunto kummallakin. Mutta silti unelmat tulevaisuudesta tallella sillä ovat 20 vuotiaita.

Toisessa perheessä niin ikään kaksi 30- vuotiasta lasta jotka istuvat kotona käymättä missään. Toinen jätti peruskoulun kesken ja toinen luki ensin yliopistossa ennen kuin lopetti ja alkoi istumaan kotona. Ahdistaa ajatellakkin että he istuvat kotona ja käyvät ulkona ehkä yhden kerran kuukaudessa.

Näitä tapauksia tuntuu olevan paljon. Liekö syynä nykyaika vai sitten vanhempien kasvatusmetodit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
24/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaksi perhettä joiden lapset ovat kaikki tämmöisiä onnettomia:

Ensimmäisen perheen kaksi lasta ovat jättäneet peruskoulun kesken ja istuvat nyt kotona pelaamassa ja katselemassa sarjoja. Huono rahatilanne ja itsetunto kummallakin. Mutta silti unelmat tulevaisuudesta tallella sillä ovat 20 vuotiaita.

Toisessa perheessä niin ikään kaksi 30- vuotiasta lasta jotka istuvat kotona käymättä missään. Toinen jätti peruskoulun kesken ja toinen luki ensin yliopistossa ennen kuin lopetti ja alkoi istumaan kotona. Ahdistaa ajatellakkin että he istuvat kotona ja käyvät ulkona ehkä yhden kerran kuukaudessa.

Näitä tapauksia tuntuu olevan paljon. Liekö syynä nykyaika vai sitten vanhempien kasvatusmetodit.

Koulu ei ehdi enää paikkaamaan vanhempien puutteita.

Vierailija
25/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen omasta mielestään rikas, joka brassailee autoilla ja yritä siinä sitten sanoa jotain kun ei itsellä kiinnosta autot ollenkaan. Voi luoja. Nolo tyyppi.

Nolo ehkä, mutta ei kuulosta ollenkaan siltä, että hän erityisen onneton olisi. Ehkä päinvastoin; autuaita ovat yksinkertaiset :D

Ikisinkku, ei lapsia. Kateellinen muille kaikesta ja yrittää kompensoida materialla. Siitäkään ei nauti, vaan kehuskelee että hänet joku huomaisi. Oman elämänsä Jani-Petteri, kato mua kato mua...

Vierailija
26/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni. Hänellä on pakkomielle kuolemaan ja onnettomuuksiin, ja kaikesta, siis _aivan kaikesta_ täytyy löytää jotain negatiivista. Jos sanon vaikka että onpas ihanan aurinkoinen ilma, hän vastaa "Niin, ja ihosyöpäluvut korkealla". Hän myös suuttuu jos en suostu murehtimaan hänen kanssaan maailman kurjuudesta - kuulemma brassailen onnellisuudellani eikä mun kanssa silloin jaksa olla tekemisissä.

Mutta kun mulla on huolia, niin silloin yhteyttä pidetään koko ajan ja oikein kaivellaan sitä mikä milloinkin surettaa ja kuinka pahalta tuntuukaan, ja muistanhan surra oikeaoppisesti. Huh. Yhteyttä on pakko pitää sukulaisuussuhteen takia, mutta vaikeaa se on.

Vierailija
27/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
28/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen, hämmentynyt, eristäytynyt, täynnä katkeruutta. 36-vuotias.

Vierailija
29/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Joillain tutuilla ovat asiat pielessä, mutta toiset tekevät pienemmistä muhreista itselleen suuremman ongelman. Enkä myöskään osaa sanoa mitä ihmisten elämässä oikeasti tapahtuu, kun suurimmalla osalla ihmisistä on omat murheensa, joista he eivät juttele.

30/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu syömää , ruoka on valmista :)

Vierailija
31/31 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen onnettomin tuntemani ihminen.

Mitä tekee? Töissä pskaduunissa.

Onko perhettä tai parisuhdetta? Ei kumpaakaan.

Sairastaako? Vaikea masennus, sos tilanteiden pelko ja ahdistuneisuushäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi