Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ihannoi julkkiksia?

Vierailija
31.07.2022 |

Tunnen paljon julkisuuden henkilöitä, osa on kavereitani ja osa vain hyvänpäiväntuttuja. Tavallisia ihmisiä jotka ovat julkisuudessa yleensä työnsä puolesta. Miksi heidän elämäänsä haluaa seurata joku joka ei heitä tunne? Itsekään en suuremmin seuraile noiden hyvänpäiväntuttujen elämää. Sen ymmärrän että penskat kerää nimmareita mutta muuten aika vaikeaa käsittää ihmisten suhtautumista.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat edenneet asemaansa mihin vain harva pääsee, ovat ehkä hyviä jossain, onnistuneet?

Vierailija
22/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat saavuttaneet jotain?

Mitä joku Martina Aitolehti tai Niko Saarinen on saavuttanut? Päivän oikeudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten työ on julkista. Itse ihailen Robin Packalenia, koska on on niin valloittava ja ihana ihminen. Antaa toivoa paremmasta.

Vierailija
24/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu julkkiksesta. Itse jollain tapaa ihannoin lähinnä jotain tiedemiehiä ja naisia.

Vierailija
25/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että tällä palstalla vain vihataan julkkiksia.

Johtuu siitä että julkkiksia kadehditaan. Mutta miksi kadehtia esimerkiksi iskelmälaulajaa joka ajaa joka viikonloppu 500 kilometriä keikalle esiintymään ja yöllä takaisin kotiin? Tosi fantsua ajaa loskassa yöllä kotiin ja kuunnella yle puhetta.

Anne Kukkohovi kieriskeli nurtsilla niukoissa nyöribiksuissa ja pääsi seiskan sivulle. Olen ihan saa tanan kateellinen.

Vierailija
26/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä joku Martina Aitolehti tai Niko Saarinen on saavuttanut? Päivän oikeudessa?

Nämä ovat vain yksi otos julkisuuden henkilöitä.

Vierailija
27/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään en ihannoi.

Vierailija
28/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että tällä palstalla vain vihataan julkkiksia.

Johtuu siitä että julkkiksia kadehditaan. Mutta miksi kadehtia esimerkiksi iskelmälaulajaa joka ajaa joka viikonloppu 500 kilometriä keikalle esiintymään ja yöllä takaisin kotiin? Tosi fantsua ajaa loskassa yöllä kotiin ja kuunnella yle puhetta.

Anne Kukkohovi kieriskeli nurtsilla niukoissa nyöribiksuissa ja pääsi seiskan sivulle. Olen ihan saa tanan kateellinen.

Minäkin olen kateellinen mutta en Annelle vaan hänelle joka saa Annen kanssa olla.

Vierailija
29/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan julkkiksia, jotka eivät levitä julkisuuteen koko elämäänsä, vaan ovat julkisuudessa vain sen verran, kuin työn kannalta on tarpeellista. Ja kaikki asiat, mitä julkisuudenhenkilö laittaa julkiselle sometililleen on julkisuudessa. Sitä ei kaikki tajua.

Vierailija
30/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailemisen vielä jollain tasolla tajuan, mutta miksi jotkut vihaavat julkisuuden henkilöitä?

Varmaan johtuu nimenomaan siitä, että nämä ovat julkisuudessa henkilöitä, ei ihmisiä. Eli heistä kerrotaan vain osa totuudesta. Heitä seuraavat kansalaiset sitten täydentävät omassa mielikuvituksessaan puuttuvat kohdat, ja kuvittelevat sen perusteella tietävänsä, millainen ihminen tämän henkilön taustalla on.

Mä vihaan vain niitä julkkiksia, jotka henkilökohtaisesti tunnen k-päiksi. Siksi mua aina naurattaa, kun tästä mekkaloidaan. Eihän se noin mene.

Vierailija
31/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin mitä ap ajaa takaa ja mielestäni hän on oikeassa. Tosin jos tapaisin Sir Rod Stewartin niin minulta menisi taju.

N58

Vierailija
32/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on, sitä on kiva olla julkkis, mutta silti pitäisi saada sekä V.I.P -että tavan ihmisen parhaat puolet. Aina samaa valitusta, jos ei perse kestä merivettä niin se on voi voi...

En ole ikinä halunnut olla julkkis. Olen tykännyt urheilla lapsesta saakka. Urheilun vuoksi. Nyt olen entinen urheilija joka saavutti parhaimmillaan arvokisoissa välieräpaikan eli petin koko kansan. Ainoa mitä halusin oli urheilla. Joillekin olin sankari ja toisille sylkykuppi. Silti ihan samanlailla perheeni on sairastanut, lomaillut ja käynyt kaupassa kuin naapurinikin.

ap

Ajattele ap että, tänään minä olen kävellyt, käynyt kaupassa, käynyt kuntoilemassa, lukemassa kirjoja ja muuta, eikä minun ole tarvinnut huonosti piilotetulla itsekorostuksella tarvinnut kehua itseäni yhtään. Lähde sinäkin kehittämään omaa juttuasi ja hyväksy ettei muut ole = sinä.

Justhan sinä kehuit.

Vierailija
33/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat edenneet asemaansa mihin vain harva pääsee, ovat ehkä hyviä jossain, onnistuneet?

Ovat hyviä tyrkkyjä.

Ja niiden lisäksi pari oikeasti todella lahjakasta.

Vierailija
34/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan samasta syystä kuin ihannoidaan kaikkea muutakin mihin liittyy jonkinlainen statuksellisuus. Statusta on kaikki sellainen mikä ei ole kaikille noin vain pelkällä päättäväisyydellä mahdollista. Hyvä ulkonäkö, ikä, koulutus, lahjakkuudet, kaikki saavutukset millä on muihin ihmisiin valtaa ettet ole ihan pelkkä harmaaseen massaan hukkuva tavis, jonka typerät höpinät eivät kiinnosta ketään, ei edes omia  läheisiä. 

Miksi kukaan ei ihailisi?

Vierailija
35/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan julkkiksia, jotka eivät levitä julkisuuteen koko elämäänsä, vaan ovat julkisuudessa vain sen verran, kuin työn kannalta on tarpeellista. Ja kaikki asiat, mitä julkisuudenhenkilö laittaa julkiselle sometililleen on julkisuudessa. Sitä ei kaikki tajua.

Hector on hyvä esimerkki. Liki 60 vuotta julkisuudessa ja 99 prosenttia on ollut työsidonnaista.

Vierailija
36/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, jotain on Aitolehti muutakin tehnyt kun ansiotulot on ollut tasaisesti yli sadan tuhannen.🤣 Vähättele sinä minä ihailen hänen määrätietoisuuttaan tehdä omaa juttuaan kateellisten puheista huolimatta.

Vierailija
37/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikee kaveria fanittaa vaikka onkin paras ihminen minkä tiedän luotettava, kiltti ja aina hyvää seuraa.

ei se vaan toimis ku ollaan samalla viivalla niinku kaikkien ihmisten pitäs olla.

Vierailija
38/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hector on hyvä esimerkki. Liki 60 vuotta julkisuudessa ja 99 prosenttia on ollut työsidonnaista.

Ja työnjälki priimaa.

Vierailija
39/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pappi saanut kahvia juodakseen

Vierailija
40/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, jotain on Aitolehti muutakin tehnyt kun ansiotulot on ollut tasaisesti yli sadan tuhannen.🤣 Vähättele sinä minä ihailen hänen määrätietoisuuttaan tehdä omaa juttuaan kateellisten puheista huolimatta.

Röyhkeä kyynärpäillä etenijä ilman mitään todellista osaamista, ja sinä ihailet? Ei voi käsittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi