millanen limatulppa teil ollu?
..onko kellään ollu paksua vaaleenkeltasta sitkeetä limaa,ilman veriviiruja? sellasta tullu parina pvänä, en usko että mitään hiivaan liittyvää.. 1,5vk laskettuun, 3cm oli auki jo tiistaina.. millasia kokemuksia muilla??
Kommentit (7)
Ekalla kerralla meikäläisen tulppa tuli käytännössä juuri sellaisena kellertävänä limanauhana. Synnytys tapahtui sitten 5 vrk myöhemmin. Ja sitä " tulppaa" tuli ulos lisää siinä välissä. Mutta käsittääkseni sen perusteella ei voi vielä ennustaa synnytyksen ajankohtaa, eli voi mennä päiviä - tai sitten viikkoja.
Iselläni kohta 38 rv täynnä toista raskautta, että samoilla kalkkiviivoilla ollaan :).
itelläni on tullu 2 viikkoa sitte ihan kirkasta tosi sitkeää venyvää ja viikko sitten kans. Nyt lauantaina taas sitten sellasta kellertävää ja enemmän ku edellisillä kerroilla. tuntuu lähtevän vähän väliä kyllä. mutta on se sitä itteään. ja varsinkin kun sormella kokeilee ni voi olla varma. se on limaa. ainakin mulla jää sormeen kiinni ja venyy mukana..ällöä, mutta näin täällä.
että toivon josko tuo kellertävä olisi jo vähän lähempänä synnytystä. kirkkaasta on jo kulunu niin kauan. mut voihan täs vielä kestää silti.
kyllä me kohta päästään tositoimiin. mut odottavan aika on niin pitkä.
ellu ja masukki rv 37+3
mutta vaaleanpunaista limaa on tullut synnytysten alkaessa.
limaa, jossa oli ruskehtavaa verta mukana.
Sit tänä aamuna tuo lima oli jo ihan ruskeaa (yöks). Odottavan aika on ihan kamalan pitkä, varsinkin kun LA on ylitetty jo melkein viikko sitten...
Esikoinen meinasi lähteä syntymään 38+0, kun olin käynyt viimeisessä lääkärin tarkastuksessa.. Ärsyyntyi siis sisätutkimuksesta niin, että käytiin synnytyssalissa asti, josta kuitenkin jouduttiin kotiutumaan suureksi pettymykseksi, kun supistukset loppuivat. 38+2 irtosi limatulppa, joka oli kuin räkä housuissa ja venyi sormissa, kuten muutkin ovat suloisesti asiaa kuvailleet!! Suuri yllätys oli et liman tulo vaan jatkui ja jatkui muutaman päivän ajan, kunnes synnytys käynnistyi 38+5. Itse olin kuvitellut et tulppa tulee kerralla ulos ja olin jokseenkin ihmeissäni, kun sitä aina vaan riitti...
Tammivekara, joka odottelee toistaan viikoilla 25+6
Ei tullut esikoisesta eikä ole ainakaan vielä tullut tästä kakkosestakaan. Esikoisesta limatulppa pulahti vessanpönttöön noin varttia ennen kuin tuli lapsivedet, oltiin jo synnytyssairaalassa ja supistuksia oli tullut yli 12h. En kauhean hyvin painanut mieleen millainen tulppa oli :) Muistan vaan katsoneeni sitä silleen että " jaha, tuossa se nyt vissiin sitten on" .
Muutoin kaikki vuoto raskauden aikana on ollut tavallista valkovuotoa - sekin välillä keltasta, välillä harmaata ja välillä ihan valkoista, mutta ei mitenkään venyvää tai läpinäkyvää vaan selvästi valkovuotoa.
Coe rv 40+2
on tullu täälläkin viikon mutta ei mulla oo ensisynnyttäjänä hajuakaan että onko se ihan oikeesti limatulppaa. Näyttää niinku ois oikein paksua " räkää" ja välillä harmaata, välillä valkoista, useimmiten keltaista. Eikä haise miltään.
Että näin ihanat kuvaukset tänään;) Waimo 39+2