Veronpalautukset 3.9. EI NÄY TILILLÄ.
Miksi ei näy, tänään piti tulla. Tilillä nolla euroa ja nälkä!!
Kommentit (21)
Joka ainoa veronpalautusten maksupäivä sama ihmettely...
Ne tulee päivän aikana, ei aina / kaikille heti aamusta.
Tulevat pitkin päivää tileille. Näin on ilmoitettu
Piti ihan tarkistaa kun muistelin että ensikuussa, mutta olikin tullut jo. (Osuuspankki)
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
No miten sä toope luulet että olen veroja maksanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
Olen tk eläkkeellä ja oli tullut 2300€ palautusta. Ei ne työtä tarvitse, vähennyksiä oli.
Rauhoitu. Kyllä se saapuu ajallaan. Viimeistään ennen klo 14.
Vierailija kirjoitti: Rauhoitu. Kyllä se saapuu ajallaan. Viimeistään ennen klo 14.
Niin, mutta mulla ei yhtään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
Maksetaanhan niitä eläkkeistä sekä työttömyys- ja sairauspäivärahoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy pakko saada kaliaa
Et vielä sais kuitenkaan. Jospa yhdeksältä viimeistään ois palautus tilillä.
Toisesta ketjusta kuultua:
"Valitettavasti valtion likviditeettiongelmien takia veronpalautusten maksua on lykätty toistaiseksi."
Voiko pitää paikkansa??!
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti valtion likviditeettiongelmien takia veronpalautusten maksua on lykätty toistaiseksi."
Voiko pitää paikkansa??!
Se on alkanut...
Vierailija kirjoitti:
Voiko pitää paikkansa??!
https://vero.fi/henkiloasiakkaat/maksaminen/veronpalautukset/
-->
"Ajankohtaista
Osa asiakkaista saa veronpalautuksensa myöhemmin päivän aikana eikä välttämättä heti aamusta."
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa ainakin näkyy jo-jipii
Känni päälle!!
Rämpyttäkää sitä F5 näppäintä, ihan just tulee tilille palautukset. Rämpyttäkää!
Käyhän tuo järkeen että ne tulee aalloissa. Syynä on että jos palautuksia lähetetään yli miljoona niin siinä menee äkkiä pankit tukkoon jos kerralla lähetetään kaikki. Samasta syystä kirjeet vaaleihin tulevat aalloissa tai esim. sähköpostimarkkinointi ei niitä kaikkia lähetetä samalla minuutilla.
Ne maksetaan hiljalleen päivän aikana. Jos kaikki sais samaan aikaan, niin pankkien järjestelmät kaatuisivat, kun kaikki yhtäaikaa alkavat ostamaan tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Käyhän tuo järkeen että ne tulee aalloissa. Syynä on että jos palautuksia lähetetään yli miljoona niin siinä menee äkkiä pankit tukkoon jos kerralla lähetetään kaikki. Samasta syystä kirjeet vaaleihin tulevat aalloissa tai esim. sähköpostimarkkinointi ei niitä kaikkia lähetetä samalla minuutilla.
Kyllä, ihan logistisista syistä ei voida maksaa kerralla, se on aivan järjetön määrä rahaa liikuteltavaksi. Siinä olisi muuten Suomen pääväylät aivan tukossa raharekoista.
Mee töihin!