Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Länsimaiden johtajat eivät ole penaalin terävintä kärkeä, ja se on meidän vika

Vierailija
31.07.2022 |

Otetaan vaikka Saksa, joka päätti luopua ydinvoimasta ja heittäytyä Venäjän kaasun varaan, toisen maailmansodan päävihollisensa siis.

Suomi, joka päätti luopua kolikon heitolla yhdestä sen ainoista energiamuodoista, eli turpeesta yhdessä yössä.

Länsimaat yhdessä, jotka ostavat biljoonilla öljyä saudeista, hirttävät itsensä ilmastotoimiin kun Saudit käyttävät öljyrahat hiilidioksidin varastoint/hallintointiioimien sijaan suoraan aavikkonsa koristeluun samojen biljoonien rakennusprojekteilla.

Ja sinä, arvon vauvapalstaaja, sinun tehtäväsi on pitää max. 5 minuutin suihkuja sähkökatkojen välissä ensi talvena.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssätrollit hilluvat vauvapalstalla. Miksi?

Vierailija
2/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän aina puoluetta, joka laittaa Suomen edun muun edelle ja ehdokasta, joka on viisas ja järkevä. Siksi äänestän vihreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän johtajat sen sijaan ovat umpihulluja psykopaatteja. 

Kyllä minä parit sähkökatkot otan mieluummin. 

Vierailija
4/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on venäläisten vika.

Vierailija
5/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole helppo jälkiviisastella? Ennustitko itse moista?

Vierailija
6/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän aina puoluetta, joka laittaa Suomen edun muun edelle ja ehdokasta, joka on viisas ja järkevä. Siksi äänestän vihreitä.

Et ole vihreää nähnytkään, äärioikeistotrolli. Vihreät pistäisi sut pinoon, jos tulisi tiukka tilanne.

Vierailija
7/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Putinilla on henkilöauton hintainen toppatakki. Kyllä kansan silloin kelpaa särpiä kaalisoppaa.

Vierailija
8/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän turpeestä luovuttu, eikä sitä kielletty.

Turpeelle määrättiin suurempi hiidioksidivero ja turvetuotannun ylimäräiset tuet lopetettiin. Turvevoima ei siis ollut omakustanteisesti kannattavaa. Nyt ilmeisesti hommaa käynnistellään uudestaa, koska energian hinta on noussut niin korkeaksi että se kannattaisi.

Asiasta on pidetty enemmän melua kuin olisi ollut aihetta.

Vierailija
9/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin on venäläisten vika.

Stalin tapatti älykkäimmät.

Vierailija
10/10 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyy ristiriitaa kun sisällyttää samaan kommenttiin sanat vihreä ja järkevä. Ne ovat toistensa vastakohtia eikä synonyymeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi