Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yskin joka yö 2-4 h, päivisin en yski yhtään. Mikä avuksi? En saa tarpeeksi lepoa!

Vierailija
31.07.2022 |

Päivisin ei ole yhtään yskä ja yöllä yskin uniträkkerin mukaan jopa 4h. Ja se tallentaa äänet ja olen tarkastanut että todellakin yskin ja paljon. En nykyään edes herää siihen. Nostin sängynpäätyä ylemmäs, mutta ei auttanut yhtään. Vein kaikki pölyä keräävät tavarat pois makuuhuoneesta ja siivosin kunnolla. Koiralla ei ole enää asiaa makuuhuoneeseen. Ei mitään apua. Koronaa en ole tietääkseni sairastanut, astma on tutkittu allergian takia just vuosi sitten ja sitä ei ole. Allergiasta ei pitäisi johtua, syön lääkkeitä eikä ole muita oireita.
Mistä ihmeestä tää voi johtua? Sellasta kuivaa rykimistä yöt läpeensä. Mikä ihme siihen auttais, kun en edes enää herää siihen? Olen ihan koko ajan tosi väsynyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi varmaan. Tai ehkä astma. Älä vaan missään nimessä mene lääkäriin.

Vierailija
2/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei pääse lääkäriin, mutta käyn tietenkin terveyskeskuksessa. Hoitajienkin ajat vaan on niin kiven alla että siitä ei nyt just ole mitään iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon vaihto? Laihduttaminen? Entisessä asunnossa yskin kuivaa yskää joka yö. Nykyisessä en niinkään, tosin olen pudottunut painoani. Vanhempani asuu lähellä merta ja siellä nukun yskimättä ja heräämättä sikeästi koko yön. Meri ilma aina auttaa. Sisämaassa yskin enemmän ja hengittäminen on vaikeampaa.

Vierailija
4/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaksi minä tuon diagnosoisin, jos olisin lääkäri.

Vierailija
5/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kostutin?

Syötkö iltapalalla jotain jolle olet allerginen ja oireet tulee yöllä.

Stilent refluksi, auttaako jos otat illalla reseptittömän refluksilääkkeen?

Jos nukut jossain muualla esim hotellissa/venhemmillasi niin yskitkö silloinkin yöllä?

Vierailija
6/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huono sisäilma?

Vierailija
7/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnon vaihto? Laihduttaminen? Entisessä asunnossa yskin kuivaa yskää joka yö. Nykyisessä en niinkään, tosin olen pudottunut painoani. Vanhempani asuu lähellä merta ja siellä nukun yskimättä ja heräämättä sikeästi koko yön. Meri ilma aina auttaa. Sisämaassa yskin enemmän ja hengittäminen on vaikeampaa.

Sillon vois syynä olla kuiva ilma. Se voi kyllä olla. Täytyypä hankkia ilmankosteusmittari. Vois pika-apuna kokeilla laittaa yöksi kosteita pyyhkeitä makuuhuoneen patterille.

ap kiittää

Vierailija
8/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huoneen ilma on liian kuiva,

Pidä yöllä ikkuna vähän rakosella

Vierailija
9/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan sulla satu olemaan höyhentyyny !?! Olin sairaalassa ja yskin joka yö, kunnes höyhentyyny huomattiin vaihtaa tavalliseen tyynyyn ja yskiminen loppui samantien.

Vierailija
10/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa koronalta.

Vierailija
11/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen vajaatoiminta?

Vierailija
12/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin uudestaan.

Vierailija
13/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa allergialta, lääkkeethän ei aina auta. Syynä voi olla koiran kanssa eläminen. Pahimmillaan sitten puhkeaa astma. Kesän kukkimiset pahentaa allergioita, syntyy ns. ristiallergiailmiö. (jotkut ruoka-aineet osasyy myös).

Vierailija
14/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ylipainoa ja huono kunto?

Vierailija
15/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulle yksi lääkäri keksi pitkittyneen yöyskän takia katsoa poskiontelot. Ja syy löytyikin sieltä. Makuulla ollessa poskionteloista valui nestettä hengitysteihin mikä aiheutti yskää. Yskä loppui siihen kun poskiontelontulehdus hoidettiin. Se ei ollut aiheuttanut muita oireita!

Vierailija
16/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt kolme viikkoa kotonatartunnasta alkoi pääosin yöllä yskäkohtaukset. Päivisinkin saattaa tulla mutta enimmäkseen yöllä.

Vierailija
17/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksia mietin, mutta olet jo nostanut sängynpäädyn ylös. Poskionteloista voi valua eritettä, joka yskittää. Oma astma kyllä yskitti päivälläkin.

Vierailija
18/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi

Vierailija
19/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lisää tyynyjä, että olet korkeamassa asennossa, melkein istuvassa asennossa.

Se on lima, joka on keuhkoputkissa ja se yskittää, kun lima pyrkii ulos.

Pitkällään olo voi kiihdyttää yskimistä.

Vierailija
20/21 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea