Onko ok erota, jos mies ei haluakaan perhettä ja lapsia?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua... sinun kanssasi. Eroa niin on nopeasti pullat uunissa uuden kanssa.
Mikä on vaihtoehto kun mies haluaa suhteen ilman lapsia joita 99% naisista haluaa? Löytää helposti sen yksisarvisen?
Ihan samahan se on miehissäkin - joku 99% haluaa lapsia. Vapaaehtoisesti lapsettoman miehen löytäminen ei ole siis yhtään sen helmpompaa.
Nyt kuulostaa kyllä pahaati pieleen menevältä mutulta.
Kyllä ne koti- ja perheleikit vähemmistöllä on prioriteettilistalla ollenkaan ja niillä joilla on niin hyvin matalalla. Asia josta voidaan hyvin joustaa kun ei ole tärkeä alunperinkään.
Sinulla on varmaan joku lähde noille naurettaville höpinöillesi vai yleistätkö nyt vain sumeilematta oman kantasi koskemaan kaikkia miehiä?
Tämä. Treffaillessa tuli varsin selväksi, että suurimmalla osalla n. 25-30v miehistä tulevaisuuden haavena on saada omia lapsia. Ja asiasta ihan oma-aloitteisesti kertoivat, joten se selvästi oli heille tärkeää. En millään suostu uskomaan että just mun kohdalle osui jotkut harvinaiset poikkeustapaukset.
En usko että on poikkeuksia. Ainakin omakin suppea otantani (ne kaverit joiden kanssa tällaisista asioista on tullut vuosien varrella juteltua) tukee havaintoasi ja olen itse selkeässä vähemmistössä kun olen aina tiennyt etten lapsia halua. Myös ainoassa tietämässäni tämän kysymyksen takia tapahtuneessa erossa lapsia halusi nimenomaan mies ja luopui ~10v suhteesta kun naisen "ehkä" oli edelleen "ehkä" ja miehellä alkoi olla 40 mittarissa. Nainen oli nuorempi niin oli toki varaa jahkaillakin, mutta kaveri totesi että ei kyllä aio 45 asti odotella että se "ehkä" onkin "ei".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni se olisi niin tärkeä juttu, että eroaisin.
Tätä on vähän vaikea miehenä välillä ymmärtää. Kyllä minulla menisi rakkaus kumppaniani kohtaan kaiken yli. Luulen, että se on biologista ja niin kuin joku jo sanoi miehet varmaan myötäilevät usein naisen tahtoa tässä asiassa
Sama. Tuo naisen prime-directive on koodattu elimistöön niin syvälle, että on kyllä karmeaa luettavaa miten sen vuoksi lentää vaikka elinikäinen rakkaus ja kumppanuus vessanpyttyyn.
Munasarjat kun käskyttävät että lapsi on PAKKO saada alulle ja kohtua on PAKKO päästä käyttämään niin millään muulla ei ole kuin korkeintaan välinearvo tavoitteen saavuttamiseksi.
Onko nainen itsekun vain matkustaja, eikä oman itsensä ohjaimissa?
Vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä on yllättävän vähän, jos lasketaan mukaan myös yli 40-vuotiaat.
Kyllä miehelläkin keski-iän kriisissä se "elinikäinen rakkaus ja kumppanuus" saa jäädä, kun haluaakin lapsia.
Yllättävän harvoin vanhempi mies löytää nuorempaa kumppania, jonka kanssa toteuttaa haaveet. Jotkut miehet kuvittelevat, että jossakin on kauppa, josta saa nuoria äitiehdokkaita.
Miehille tulee usein vauvakuume 40-50-vuptiaana riippumatta siitä, onko heille jo ennestään lapsia tai ei.
Christiiina kirjoitti:
Miehille tulee usein vauvakuume 40-50-vuptiaana riippumatta siitä, onko heille jo ennestään lapsia tai ei.
Tai: tulee kuume saada nuorempi nainen ja joidenkin kohdalla sitouttaminen onnistuu tekemällä yhteinen lapsi.
Vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä on yllättävän vähän, jos lasketaan mukaan myös yli 40-vuotiaat.
Kyllä miehelläkin keski-iän kriisissä se "elinikäinen rakkaus ja kumppanuus" saa jäädä, kun haluaakin lapsia.