Kasvatan kurkkua - Zinccis
Omalla p ihal lani! Vihreää kurkkuaaaa, tietenkin! Namnam. Mitenkäz teidäŋ kàšvatukset kasvavat?
Zinc
Kommentit (9)
Mulla on partsilla vaan muutama valmiina taimenta ostettu tomaatti. Itse kasvatettuja aji cristaleita muutama ja sisäkasvit oon siirtänyt ulos.
Missä sä oot ollut Zinc?
On ollut kyllä piiiiiiiiitkä ja kuuuuuuuuma kezä. Mutta onneksi on satanutkin välillä, niin saavat kasvit ravintoa!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mulla on partsilla vaan muutama valmiina taimenta ostettu tomaatti. Itse kasvatettuja aji cristaleita muutama ja sisäkasvit oon siirtänyt ulos.
Missä sä oot ollut Zinc?
Olin matrixissa reissussa Alcciksen kanssa. Ja kiva kuulla, että sullakin kasvatuksia on!
Zinc
Oon töissä Sipoonkorven ydinvoimalassa. Lämmitämme kasvihuonetta lauhdevedellä. Kurkut kasvaa koko vuoden.
Työskentelen kasvihuoneella, jossa on noin 18 000 kpl kurkun taimea. 😃Kurkku on hyvää ja terveellistä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot ollut Zinc?Olin matrixissa reissussa Alcciksen kanssa. Ja kiva kuulla, että sullakin kasvatuksia on!
Zinc
Niin siis osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot ollut Zinc?Olin matrixissa reissussa Alcciksen kanssa. Ja kiva kuulla, että sullakin kasvatuksia on!
Zinc
Niin siis osastolla?
Höpsis! En tietenkään, miiiiitäs sä edes kirjoitit
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen kasvihuoneella, jossa on noin 18 000 kpl kurkun taimea. 😃Kurkku on hyvää ja terveellistä. 😊
Ihana kuulla
Zinc
Lisään tähän vielä, että kasvatan myös basilikaa. Puutarhassa, tietenkin. Mutta en tietenkään salatoa, eli salaattia, NOUNOU.
Zinc