Mitä kautta katsotte instagramia?
Kommentit (16)
Picukin. Ei toimi aina, mutta riittää mulle uteliaisuuteni tyydyttämiseen joidenkin julkkisten osalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän ei tullut vastauksia? Voisitteko kertoa?
Minulla on Instagram sovellus, sitä kautta. Mitä muuta uteliaana haluat tietää?
Mmh.. 7 päivää sitten viimeksi päivitin uutta kuvaa, tänään vaihdoin uudemman kuvan profiilikuvaan... mitäs muuta..?
Sivusta,
Mutta voiko siis instagrmia katsella laajasti, ilman että tekee sinne tilin.
En halua tehdä tiliä, mutta joitakin asioita haluaisin instasta katella.
Mutta ei voi, vaikka kaupatkin aina antaa suosituksen, että katso instasta.
Olisiko joku hyvä sielu olla niin ystävällinen, että vastaisi tähän asiallisesti.
Ja myönnän, olen tietämätön, erittäin tietämätön koko instagrammista.
Olen niiiin väsynyt käsivarren mitalta otettuihin kasvokuviin. Erityisesti tekee hallaa kun kännykän laajakulmalinssi pyöristää ikävästi kasvoja.
En ole vielä katsonut ainuttakaan, enkä usko että aloitaniaan
On se, kun pitää saada salaa kyylätä. Helpoimmin näkee ihan sieltä instagramin kautta.
Minulla oli stalkkeri, joka teki tätä. En koskaan laita reaaliaikaista sijaintikin someen.
Vierailija kirjoitti:
Olen niiiin väsynyt käsivarren mitalta otettuihin kasvokuviin. Erityisesti tekee hallaa kun kännykän laajakulmalinssi pyöristää ikävästi kasvoja.
Väsynyt ja silti pitää picukin kautta päästä kuikkimaan?
Kännykällä instagramsovelluksen kautta. Oman tilin teko vie vain hetken ja sen kautta voit seurata ketä haluat ilman että sinun tarvitsee itse jakaa mitään.
Selaimella katselen koska se on kätevämpää kuin puhelimella. Tili on kyllä ja olen kirjautuneena sisään, ilman tiliä ei näkisikään paljon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kännykällä instagramsovelluksen kautta. Oman tilin teko vie vain hetken ja sen kautta voit seurata ketä haluat ilman että sinun tarvitsee itse jakaa mitään.
Mutta kun sen tarinan katsomisesta jää jälki, ja sitähän nämä entiset koulukiusaajat eivät halua jättää 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sen tarinan katsomisesta jää jälki, ja sitähän nämä entiset koulukiusaajat eivät halua jättää 💁🏼
Totta tuokin
Ovenraosta yritän joskus kurkkia.
Miksi tähän ei tullut vastauksia? Voisitteko kertoa?