Tallink-Silja lopettamassa toimintansa?
Kommentit (68)
Tallinnassa kyllä käyn mielellään mutta vain Eckeröllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä viihtynyt Tallink Europalla.
En tarvitse amerikkalaista palvelua, mutta virolaisten asiakaspalvelijoiden "Kaurismäkiläisyys" on jo liikaa.
Ai on tylyä meininki? Itse olen matkustanut vain Vikingillä ja Eckeröllä...
On. Hyvin töksähtelevää ja ilotonta palvelua. Ainut poikkeus oli Grill Housen ystävällinen tarjoilija.
Ei siitä tarvitse välittää, on neuvostoaikanen perinne. Itse olen käynyt usein risteilyillä Europalla, eikä suuremmin valittamista
Jos haluaa luxuspalvelua, on siihen muut tahot
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaa 300 e ruotsinristeilyyn kun sillä pääsee viikoksi Roomaan?
Öö muinaiseen Roomaanko? Siellä tuo raha nyt ehkä riittää johonkin. Jossain pieruja kaikuvassa dormitoryssa saa yöpyä ja syödä pelkkää pullovettä tuommosella budjetilla.
Suomi maksaa
Hollanti maksaa ---=profit
Risteilyt ovat noiden autolauttojen sivutuote. Raskas liikenne on se tärkein juttu. Mutta ainahan suomalaiset rekat voivat kiertää Tornio-Haparanda-Stockholm-Mälmö -reittiä ja sieltä Tanskan kautta Eurooppaan. Tai sitten selvitä omillaan. Kai tänne joku rahtilaiva voi joskus poiketa. Helsingin ja Turun satamat riittävät, eivät ne rahtialukset lähde pohjoisemmaksi muutaman nyssykän vientiä varten.
Tämä olisi varmasti monelle mieleen. Ehkä maa irtautuu Internetistäkin, ettei väestö saa päähänsä mitään ulkomaan kotkotuksia.
Naapuriyhtiö perässä:
Viking Line myy Amorellan
Alus toimitetaan uudelle omistajalleen lokakuun aikana. Viking Line jatkaa Helsingin ja Tukholman välistä liikennöintiä talven ajan yhdellä aluksella.
Ei ole laivoja. Kaikki "majoituskäytössä".