Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä
Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.
Kommentit (1989)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä näitä, joiden mielestä seksiä pitää antaa kun sitä ei itse halua. Eikö ajatus seksistä haluttoman kumppanin kanssa kuulosta karmealta? :(
Mikä ihmisiä vaivaa.
Koskeeko sama sitten sen romantiikan ja hellyydenkin kanssa.
Ei nyt vaan huvita ja sillä siisti.
Taas näitä lapsellisia jankkaajia. Ajattelitko hypätä suoraan seksiin ilman romantiikkaa ja hellyyttä, vaikka kumppani ei juuri ole sillä tuulella? Joo ei varmasti tule haluttomuus loppumaan.
Ei kai seksiin voi hypätä, jos kumpakaan ei sitä halua. Eihän sitä silloin kumpikaan edes ehdottele?
Mä kyllä tiedän kuinka tämä kuvio menee ja mitä molempien tarttee saada.
Mä miehenä olen sellainen, että kun "seksitankki" on täynnä, ei romantiikasta eikä hellyydestä ole naisella pulaa. Mutta se vaatii myös sitä, että nainen pitää tuon tankin täynnä.
Meillä on asiat puhuttu selviksi ja suhteemme toimii varsin hyvin. Mä en saa niin paljon (eli päivittäin) kun haluaisin, mutta kun tiedän saavani, niin en siihen kuole. Jos seksiä ei ole tarpeeksi, minusta tulee äkäinen. Silloin romantiikkakaan ei kovasti kiinnosta. Tämmöstä tasapainoiluahan elämä on.
Pidä sinä puolestasi oma miehesi tyytyväisenä.
Saako nainen tulla kiukkuiseksi ja haluttomaksi, jos hellyys ja romantiikka loppuu ja sinä sitten täytät hänen pankkinsa? Joutuuko hän yksin pitämään homman tasapainossa?
Parisuhde ei ole mitään vaihtokauppaa, jossa vaihdetaan hellyyttä ja romantiikkaa seksiin tai muuten alkaa kiukuttelu.
Saa tulla kiukkuiseksi, mutta ei tule kun asiat ovat tasapainossa ja selvillä. Hän ei joudu pitämään mitään tasapainossa yksin. Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Puhuminen kannattaa. Kokeile omalle miehellesi tätä.
Parisuhde ei myöskään ole mitään vaihtokauppaa, jossa vain vaaditaan hellyyttä ja romantiikkaa tai muuten alkaa pihtaaminen.
Ratkokaa omat ongelmanne parhaaksi näkemällänne tavalla. Niin mekin on tehty. Siksi varmaan niin hyvin meneekin.
Vain ällöttävän ajatusmaailman omaavat ihmiset käyttävät sanaa "pihtaaminen".
Miksi sana pihtaaminen saa sinut reagoimaan tuolla tavalla?
Mikä olisi parempi termi asialle?
No vaikka sitten se haluton. En minä ainakaan koskaan "pihtaa", mutta haluton välillä olen. Ja jos ei ole haluja, en halua, että mies minut ra-i-s-kaa, koska sitä se "seksi"silloin olisi.
Joskus nuorempana suostuin miehen mieliksi ja voi rato, miten siitä tuli kammottava olo itselle. Silloin monesti ihmettelin, eikö miehelle todellakaan tee pahalle panna ihmistä, joka ei selvästikään sitä halua.
Mutta ilmeisesti se ei sitten miestä vaivaa, vaikka puoliso on haluton kunhan saa pussit tyhjennettyä.
Pahaltahan se sellainen tuntuu.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voi hyvin olla kiinni siitä että pariin viikkoon ei ole pantu kiireiden ja lasten ym takia ja kun lähdetään viettää aikaa kahdestaan niin naista ei kiinnosta siltikään. Jos odotukset on ne että oman naisensa kanssa olisi seksiä kuten parisuhteessa voisi odottaa eli edes kerran viikossa niin onhan tuo valtava pettymys. Sitä alkaa mies pohtimaan miksei naisensa halua ollenkaan.
Jos nainen on väsynyt ja haluaa rentoutua luonnossa.
Seksi ei rentouta? Entä jos puolituntia päivästä seksiin parisuhdetta pitistämään niin aikaa ei jää rentoutua tai tehdä muuta? En ymmärrä yhtään tuollaista ajatusta. Varsinkin nukutun yön jälkeen.
Rippuu seksistä. Rentouttaako sinua kuivan peräröörin rassaus kun olet jo puoliunessa?
Sitäkö seksi ajatuksenkin tasolla kroonisesti haluttomalla naisella on ? Ilmeisesti siis. Itse näen seksin vähän toisella tavalla. Se on läheisyyttä ja erotiikkaa rakastamani naisen kanssa. Parasta yhteistä laatuaikaa ja meitä parina yhdistävä juttu.
Jos olet ap:n mies niin ok. Ellet, niin vastauksesi ei ole tässä keississä eikä edes universaalisti pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tosi aktiivinen seksielämä aiemmin. Vuodet kului ja mies on riidellessä sittemmin alkanut nimitellä ja haukkua tosi rumasti. Ei voi mitään että ei ole enää parikymppisen kroppa ja siitäkös on saanut kuulla. Sanat on loukanneet niin paljon, että ei huvita yhtään enää mikään kanssakäyminen. Pari vuotta jo mennyt. Aika usein kuulee vastaavaa. Sitten kun ei enää loukkaamisten jälkeen huvita niin mies haukkuu pihtariksi ja hakeutuu muualle. Näin ei meillä ole vielä käynyt, mutta jos niin käy niin tottakai se sattuu mutta ei noista haukkumisista vaan tahdo yli päästä. Yhdessä ollaan vaan lähinnä taloudellisista syistä sekä lemmikkien takia jotka on meille molemmille todella tärkeitä. Näin meillä.
Eihän se mitään hauku vaan toteaa faktat
Mieheltä vaan on unohtunut vilkaista peiliin, että olisi voinut huomata, ettei itsekään ole enää mikään parikymppinen komistus. faktaa on se, ettei kukaan kukaan pysy parikymppisenä , jos elää ja siinä kroppa ja naama muutuu. Jos joku ei tätä tajua, on pösilö.
Tuollaisesta akasta kannattaa hankkiutua nopeasti eroon. Tai pikkurahalla ostaa seksiä jostain tilalle.
"Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä" tämä roikkuu päivästä toiseen suosituissa tässä etusivulla. Jotenkin luen sen joka kerta, että eikä, tänäänkin vielä jaksaa kiukutella :D että eikö ole jo aika pitkä aika tosta mökkiviikonlopusta...
Ei saisi otsikoida noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas oletteko varmoja että miehenne välittää teidän nautinnostanne?
No kai sen nyt hyvänen aika huomaa jos niin on.
Kyllä miehet osaa valehdella samalla tavalla kun naiset vaikka valehtelee orgasmistaan.
Siis saako mies minut nauttimaan seksistä valehtelemalla?
Sinun nautintosi tulee vain siinä sivussa. Se että mies saa sinut siinä panon aikana nauttimaan ei tarkoita että mies ajattelisi sinun nautintoasi siinä samalla.
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.
Niinkö? Miksi sitten tämä tolkuton vouhotus pihtaamisesta? Mies on hyvä vaan ja hommailee itse itselleen omat orgasminsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voi hyvin olla kiinni siitä että pariin viikkoon ei ole pantu kiireiden ja lasten ym takia ja kun lähdetään viettää aikaa kahdestaan niin naista ei kiinnosta siltikään. Jos odotukset on ne että oman naisensa kanssa olisi seksiä kuten parisuhteessa voisi odottaa eli edes kerran viikossa niin onhan tuo valtava pettymys. Sitä alkaa mies pohtimaan miksei naisensa halua ollenkaan.
Jos nainen on väsynyt ja haluaa rentoutua luonnossa.
Seksi ei rentouta? Entä jos puolituntia päivästä seksiin parisuhdetta pitistämään niin aikaa ei jää rentoutua tai tehdä muuta? En ymmärrä yhtään tuollaista ajatusta. Varsinkin nukutun yön jälkeen.
Riippuu seksistä. Ehkä mies pääsee lähimmäs mielikuvaa vähemmän rentouttavasta seksistä, jos kuvittelee itsensä antamaan kakkosta itsekkäälle miehelle, jolla on tähtäimessä vain oma orgasmi. Aika moni haluton nainen on vastakkain tämän asetelman kanssa. Toki työstettävä reikä voi naisella olla se ykkönenkin, mutta rentouttavuuden aste lienee sama.
Sit pitää varmaan kertoa millainen seksi olisi mieleistä, ja molemmat voivat tulla varmaan vastaan. Tai tietenkin, miksi sitä rakastaan kohtelisi kaltoin?
Ja kaikkihan haluavat seksittömyyden ratkaista, ja ratkaisu voi olla että sanoo etten enää halua. Ihan selvästi vaan, ettei pidä toista jännityksessä. Ja sitten voi yhdessä miettiä miten homma ratkeaa, tai mitä voi tehdä.
Joissakin parisuhteissa on varmaan tilanne se, että nainen on kertonut mutta miestä ei kiinnosta. Kykenetkö mitenkään ajattelemaan, että monet kommentit voisivat kummuta tästä taustasta käsin?
Tai sitten nainen ei jostain muusta syystä saa tyydyttävää seksiä. Tilastot todistavat tämän, ja linkki Väestöliiton Finsex-tutkimukseen on jo ollut tässä ketjussa, joten en jaksa sitä sinulle uudelleen etsiä.
Seurauksena on useilla varmaan ollutkin sitten se ero, joista naisia niin kovasti tälläkin palstalla tunnutaan syyllistettävän.
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö joku tosissaan että mies ajattelisi seksin aikana sekuntiakaan naisen nautintoa? Pääasia että omat halut saavat tyydytyksen. Ja vaikka nainen sanoisi että tästä en tykkää niin mitään tuommoisia vikinöitä ei kuunnella vaan alistetaan ja pakotetaan että lauetaan kunnolla.
Kyllä. Yksi parhaista asioista rakastelussa on vaimon reaktiot hänen nauttiessaan. Ei hän mikään pumpattava barbara ole, vaan rakkaani, jonka haluan tuntea lähelläni ja nähdä hänen nauttivan. Se lisää paljon omaakin nautintoa, kun vaimo selvästi nauttii ja kunnolla.
Ap:n mies on jo käynyt tyhjentämässä pallinsa jossain muualla joten unohdetaan tämä ja kerätään voimia seuraavaa mökkiviikonloppua varten jos vaikka silloin seksiä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä näitä, joiden mielestä seksiä pitää antaa kun sitä ei itse halua. Eikö ajatus seksistä haluttoman kumppanin kanssa kuulosta karmealta? :(
Mikä ihmisiä vaivaa.
Koskeeko sama sitten sen romantiikan ja hellyydenkin kanssa.
Ei nyt vaan huvita ja sillä siisti.
Taas näitä lapsellisia jankkaajia. Ajattelitko hypätä suoraan seksiin ilman romantiikkaa ja hellyyttä, vaikka kumppani ei juuri ole sillä tuulella? Joo ei varmasti tule haluttomuus loppumaan.
Eihän siitä ollut kyse vaan siitä että saako hellyyttä ja romantiikkaakin säännöstellä mielin määrin vain jos ei satu huvittamaan? Voitko vastata tähän?
Kuka sinua estää? Jos toiveenasi on seksin harrastaminen niin aika typerä ideahan se toki on. Sinulla on vapaus olla typerä.
Siis ihan samoin kun jos toiveenasi on toimiva parisuhde niin seksin vähentäminen minimiin on typerä idea.
Minä minä minä minä. Sinulle saattaa olla minimiä se mikä on toiselle maksimia. Omia rajojaan pitää kunnioittaa, nimenomaan myös sen parisuhteen hyvinvoinnin takia. Muut ihmiset eivät ole maailmassa vain sinua varten.
Mutta siis vain seksin osalta mutta ei vaikkapa läheisyyden tai keskusteluiden? Niitä pitää olla niin paljon kuin vain se toinen haluaa?
Kerropa, onko puhuminen sinulle noin yleensä ottaenkin jotenkin hirmu vaikeaa? Oletkohan ehkä mutisti? Kannattaa hakeutua tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää huomioida miehen halut mutta miehen ei tarvitse huomioida naisen haluttomuutta?
Koska halukkuus on normaali olotila, haluttomuus on sitä että jokin on mennyt vikaan. Siis ihan kuten vaikka jos on masentunut niin se ei ole normaali olotila.
Toki haluttomuus pitää ottaa huomioon sikäli että kummankin pitää olla valmiita selvittämään sen syitä omalta osaltaan ja myös tekemään työtä ja muutoksia jotta siitä päästäisiin. Mutta ei voida lähteä siitä että heti aluksi haluttomuus vain hyväksyttäisiin asiana jolle ei voi mitään eikä edes tarvitse tehdä mitään.
Mun parisuhteessa meni vikaan ehkäisy. Kun miehelle ei kondomi käynyt, vaan oli pakko naisena käyttää hormonaalista ehkäisyä joka sitten vei kaikki halut. Mutta se oli miehen valinta, kondomi tai haluton nainen ja seksiä todella harvoin. Valitsi mieluummin sen haluttoman naisen. En kyllä tajua, kun ei mies halunnut lapsia ikinä, miksi ei vain käynyt nipsaisemassa piuhoja poikki. Olisi saanut halukkaan naisen ilman kumia, mutta kun ei sekään käynyt.
Hormonaalinen ehkäisy se kyllä on just tosi tehokas: vie sekä hedelmällisyyden että halut. Jo toinen noista kahdesta riittäisi aika hyvin ehkäisyyn, yhdessä ovat ihan lyömätön kaksikko.
Normaalisti mies haluaa tuottaa nautintoa naiselle heteroseksissä. Minulla ainakin on vuosikymmenien kokemus tästä naisena.
Jos akka alkaa pilluaan pihtaamaan niin lähtö valkenee. Mulla on isot tilukset ja neliveto turbo tiisseli, on meinaa varaa valita pikkasen näyttävimmistäkin akoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos akka alkaa pilluaan pihtaamaan niin lähtö valkenee. Mulla on isot tilukset ja neliveto turbo tiisseli, on meinaa varaa valita pikkasen näyttävimmistäkin akoista.
No senkun valitset sopivan. Niinhän kaikki tekee.
Vierailija kirjoitti:
Oho, tulipas sieltä, messevä kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, tulipas sieltä, messevä kommentti!
Messevä on muuten isäntäkin. Ei mikään Mannerheimin tiellä pitsalaatikon päällä istuva jonnin joutava ruuhkatukka.
ei sua tartte väkisin ottaa. vuodet kuluu ja kohta jo kurppa.
normaalisti nainen kusee itseään linssiin. projisoi. kertoo satuja.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydytkö sinä hyvästä, nautinnollisesta seksistä? Miksi kukaan kieltäytyisi?
Jos akkasi pihtaa, kannattaa miettiä, millaista seksiä sinä hänelle tarjoat (tai ilmeisesti tyrkytät, jos kovin vastenhankaiselta tuntuu).
Sit pitää varmaan kertoa millainen seksi olisi mieleistä, ja molemmat voivat tulla varmaan vastaan. Tai tietenkin, miksi sitä rakastaan kohtelisi kaltoin?
Ja kaikkihan haluavat seksittömyyden ratkaista, ja ratkaisu voi olla että sanoo etten enää halua. Ihan selvästi vaan, ettei pidä toista jännityksessä. Ja sitten voi yhdessä miettiä miten homma ratkeaa, tai mitä voi tehdä.