Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä
Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.
Kommentit (1990)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö joku tosissaan että mies ajattelisi seksin aikana sekuntiakaan naisen nautintoa? Pääasia että omat halut saavat tyydytyksen. Ja vaikka nainen sanoisi että tästä en tykkää niin mitään tuommoisia vikinöitä ei kuunnella vaan alistetaan ja pakotetaan että lauetaan kunnolla.
Onhan se todella ikävää, jos sun seksisi on tuommoista.
Elä sinä vaan fantasiamaailmoissasi missä miehesi on joku ihastuttava prinssi.
Vaikka sinä et ole onnistunut saamaan mukavaa miestä niin se ei tarkoita etteikö heitä olisi olemassa.
Tämän henkilön kohdalla asiat ovat seuraavasti:
- hän ei ole koskaan väärässä
- hän on aina oikeassa
- muiden mielipiteet ovat vääriä
- muiden tapa harrastaa seksiä ovat vääriä
- vain tapa, jolla hän saa tyydytyksen on oikea
- kaikkien haukkuminen on hyväksyttävää
- kaiken yleistäminen on normaalia
- kaikki miehet ovat yhdyntäkeskeisiä p.skam.lkkuja
- miehille ainoastaan k.llin työntäminen p.lluun on nautinnollista
- miehet eivät välitä naisten nautinnosta
- hän ei koskaan vastaa kysymyksiin
- hän uhriutuu jatkuvasti
- hän ei osaa vastaanottaa palautetta
- jauhaa aina noita omia harhaisia juttujaan
Sellainen tämä henkilö on. Kaikki muumit eivät ole laaksossa.
Ja pian saamme lukea raivoa pursuavan vastauksen...
Tulipas sieltä messevä kommentti!
Olen tuolla seksipalstalla seurannut tämän henkilön kirjoittelua. Aika moni muukin alkaa jo kyllästyä tähän tyyppiin. Aina haukkumassa miehiä ja monesti naisiakin, joiden mielipiteet eroavat hänen oikeista mielipiteistään. peukuttelee omia kirjoituksiaan jatkuvasti.
Jonkinlainen persoonallinen häiriö kyseessä. Tota miesvihaa en ymmärrä. Ehkä ymmärtäisin, jos kyseinen henkilö kertoisi mistä se juontaa juurensa. Mutta kun hän ei ikinä vastaa kysymyksiin.
Aika hankalaa vastata kun en ole sama tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö joku tosissaan että mies ajattelisi seksin aikana sekuntiakaan naisen nautintoa? Pääasia että omat halut saavat tyydytyksen. Ja vaikka nainen sanoisi että tästä en tykkää niin mitään tuommoisia vikinöitä ei kuunnella vaan alistetaan ja pakotetaan että lauetaan kunnolla.
Onhan se todella ikävää, jos sun seksisi on tuommoista.
Elä sinä vaan fantasiamaailmoissasi missä miehesi on joku ihastuttava prinssi.
Vaikka sinä et ole onnistunut saamaan mukavaa miestä niin se ei tarkoita etteikö heitä olisi olemassa.
Tämän henkilön kohdalla asiat ovat seuraavasti:
- hän ei ole koskaan väärässä
- hän on aina oikeassa
- muiden mielipiteet ovat vääriä
- muiden tapa harrastaa seksiä ovat vääriä
- vain tapa, jolla hän saa tyydytyksen on oikea
- kaikkien haukkuminen on hyväksyttävää
- kaiken yleistäminen on normaalia
- kaikki miehet ovat yhdyntäkeskeisiä p.skam.lkkuja
- miehille ainoastaan k.llin työntäminen p.lluun on nautinnollista
- miehet eivät välitä naisten nautinnosta
- hän ei koskaan vastaa kysymyksiin
- hän uhriutuu jatkuvasti
- hän ei osaa vastaanottaa palautetta
- jauhaa aina noita omia harhaisia juttujaan
Sellainen tämä henkilö on. Kaikki muumit eivät ole laaksossa.
Ja pian saamme lukea raivoa pursuavan vastauksen...
Näet paljon aikaa provo viestien vastailuun. Kannattaisi oppia tunnistamaan sellaiset ajoissa.🤣
Saan suurta nautintoa siitä, kun tiedän tän tyypin raivoavan älylaitteensa edessä
Saatkin paljon nautintoa tyhjästä.
oisit pikkuisen antanut antin naalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas oletteko varmoja että miehenne välittää teidän nautinnostanne?
No kai sen nyt hyvänen aika huomaa jos niin on.
Kyllä miehet osaa valehdella samalla tavalla kun naiset vaikka valehtelee orgasmistaan.
Siis saako mies minut nauttimaan seksistä valehtelemalla?
Sinun nautintosi tulee vain siinä sivussa. Se että mies saa sinut siinä panon aikana nauttimaan ei tarkoita että mies ajattelisi sinun nautintoasi siinä samalla.
Mä juuri kuvailin tätä henkilöä. Seuraavat kohdat meni heti oikein:
- miehet eivät välitä naisen nautinnosta
- miehet eivät ajattele naisen nautintoa
- miehille tärkeintä on pelkkä pano
Tää henkilö on niin rasittava ja harhainen mieleltään
Ja sinä se vasta harhainen olet kun et erota vakavia viestejä vitseistä.
Sun suustasi ei vitsejä lentele. Ainoastaan haukkumisia ja syytöksiä.
Suurin virhe elämässäni oli jäädä seksittömään liittoon vuosiksi. Olen tajunnut sen vasta vuosia myöhemmin normaalissa, toisia kunnioittavassa liitossa. Ei fyysistä välttelyä, haluttomuus ilmaistaan kunnioituksella ja molemmat ymmärtävät pelin hengen.
Ymmärrän miehen turhautumisen koska olen itse elänyt tämän saman läpi.
Seksiä on eniten niillä jotka arvostaa kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas oletteko varmoja että miehenne välittää teidän nautinnostanne?
No kai sen nyt hyvänen aika huomaa jos niin on.
Kyllä miehet osaa valehdella samalla tavalla kun naiset vaikka valehtelee orgasmistaan.
Siis saako mies minut nauttimaan seksistä valehtelemalla?
Sinun nautintosi tulee vain siinä sivussa. Se että mies saa sinut siinä panon aikana nauttimaan ei tarkoita että mies ajattelisi sinun nautintoasi siinä samalla.
No mitä väliä sillä on mitä mies sitten ajattelee jos minä kuitenkin nautin? Jotain hän tekee silloin kuitenkin oikein, tai itse asiassa aika paljon.
No en minä ainakaan halua miestä joka ei minusta välitä tai ajattele minua. Kukin tyylillään.
No toisen ajatuksia et voi koskaan lukea. Joten sinun pitää luottaa siihen mitä teot kertovat. Ja jos teot kertovat välittämisestä ja minun huomioimisestani niin se kyllä riittää minulle.
Tuossa tilanteessa olisi hyvä keskustella ja kehittää jonkinlainen kompromissi. Molemmilta osapuolilta vähän tyhmästi tehty kun toinen mököttää ja toinen ei keskustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen omassa parisuhteessa siinä vaiheessa että seuraan tilannetta. Jos mitään muutosta ei ole tulossa omista panostuksista huolimatta niin sitten on pakko alkaa miettiä parisuhteen ulkopuolista seksiä. Mielellään vaimoni luvalla jos kerran ei sitä itse ole halukas enää kanssani tekemään. Eihän se voi olla hänelle iso juttu jos ei kerran muutenkaan pidä asiaa tärkeänä? Ehkä löydän vakituiseen seksisuhteeseen jonkun naisen joka kärsii puutteesta omassa suhteessaan tai jotain.
Parisuhde on muuten hyvä, vain seksiä liian vähän. Välillä viikkokausia kuivaa.
Säälin vaimoasi, kun halusi menevät rakkauden edelle. Ole hyvä ja eroa, vaimosi ansaitsee parempaa ja sinä pääset nussimaan niin paljon kuin sielu sietää.
Meneehän se haluttomuuskin sitten sen rakkauden edelle. Sä et huomioi toisen tarpeita, ja alat toisen tarpeita arvioimaan hyviksi ja huonoiksi.
Epäyhteensopivat parithan eivät pitkään voi yhdessä olla ilman että joku katkeroituu. Ei kukaan itseään voi muuttaa, sen paremmin jättää jotain tärkeää pois tai alkaa toisen mieliksi jotain harrastamaankaan. Ihan sama asia puolin ja toisin.
Voisiko Ap kertoa että oliko tässä kyseessä yksi kerta vai joku pidemmän ajan haluttomuus?
Vierailija kirjoitti:
Vain miehen halut ovat normaaleja, ei naisen.
Päinvastoin. Ainahan mennään naisen halujen mukaan, kuten aloituksessakin kävi.
En nyt ymmärrä näitä, joiden mielestä seksiä pitää antaa kun sitä ei itse halua. Eikö ajatus seksistä haluttoman kumppanin kanssa kuulosta karmealta? :(
Mikä ihmisiä vaivaa.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Mahtaako ap:n mies saada ensi viikonloppunakaan, kun kiukkuaa ja mököttää koko viikon? Alkaa ehkä lässytellä ja hyvitellä perjantaina ja kuvittelee sillä asiat korjaavansa. Vartti hyvää käytöstä muka kompensoi viikon mökötykset ja vuoden laiminlyönnit :D
Mä lopetin seksin kokonaan kun mies lakkasi kohtelemasta minua hyvin. Ei enää yhtään tehnyt mieli kun hän aiheutti kaiken aikaa mulle pettymyksiä, pahaa mieltä ja jopa raivoa.
Ei lainkaan iloa.
Sittemmin olen lopettanut suhteet siinä kohtaa kun ne väljähtyvät. Minä en ole itsestäänselvyys ja jos joku niin luulee, erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä näitä, joiden mielestä seksiä pitää antaa kun sitä ei itse halua. Eikö ajatus seksistä haluttoman kumppanin kanssa kuulosta karmealta? :(
Mikä ihmisiä vaivaa.
Mikö halutonta osapuolta vaivaa, jos hän ei edes yritä tehdä mitään haluttomuudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Mahtaako ap:n mies saada ensi viikonloppunakaan, kun kiukkuaa ja mököttää koko viikon? Alkaa ehkä lässytellä ja hyvitellä perjantaina ja kuvittelee sillä asiat korjaavansa. Vartti hyvää käytöstä muka kompensoi viikon mökötykset ja vuoden laiminlyönnit :D
Mä lopetin seksin kokonaan kun mies lakkasi kohtelemasta minua hyvin. Ei enää yhtään tehnyt mieli kun hän aiheutti kaiken aikaa mulle pettymyksiä, pahaa mieltä ja jopa raivoa.
Ei lainkaan iloa.
Sittemmin olen lopettanut suhteet siinä kohtaa kun ne väljähtyvät. Minä en ole itsestäänselvyys ja jos joku niin luulee, erehtyy.
Vain naisen logiikkaa. Nainen ensin pihtaa niin kauan, että miestä alkaa v*tuttaa, sitten nainen perustelee pihtaamisensa sillä, että miestä v*tuttaa, vaikka pihtaaminen on sen v*tutuksen aiheuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa.
Mikö halutonta osapuolta vaivaa, jos hän ei edes yritä tehdä mitään haluttomuudelleen?
Ei sitä joka hetki halua harrastaa seksiä. Sama juttu niin monen muunkin asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan iloa.
Vain naisen logiikkaa. Nainen ensin pihtaa niin kauan, että miestä alkaa v*tuttaa, sitten nainen perustelee pihtaamisensa sillä, että miestä v*tuttaa, vaikka pihtaaminen on sen v*tutuksen aiheuttanut.
Tuossa tilanteessa se huono käytös on alkamut luultavasti jostain ihan muusta syystä kuin pihtaamisesta, ja sitten ei ole enää seksiä halunnut. Kuka nyt haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka käyttäytyy ikävästi? Sun logiikkas tässä nyt mättää.
Vierailija kirjoitti:
Et elä samassa mailmassa minun kanssani.
Seksissä parasta on nautinnon antaminen. toiseksi parasta on saaminen.
Loppupelissä ei elämässä ole suurempaa nautinsoa kuin seksi.
M48
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan iloa.
Hyvä, pidä toi linja
Sua ei varmaan haittaa, että sut pannaan kiertoon kuukauden välein.
Saan suurta nautintoa siitä, kun tiedän tän tyypin raivoavan älylaitteensa edessä