Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallisen, mukavan, kivan, perheen perustamista kaipailevan, liikunnallisen, perusnätin naisen löytäminen on nykyään ihan mahdotonta!

Vierailija
31.07.2022 |

Kaikenlaisia friikkejä kyllä on, mutta missä kaikki kivat vapaa perusnaiset piileksivät?

Kommentit (279)

Vierailija
201/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "hoikka" on myös hauska käsite. Itselleni se tarkoittaa henkilöä, jolla ei ole ylimääräistä rasvaa ja linjat kunnossa. Monelle miehelle se tarkoittaa luustoltaan siroa naista., mikä on oikeasti ihan eri. Monilla naisilla on paksut sääret, leveä lantio tai jotain muuta, vaikka rasvat olisivat alhaallakin. Tämä "hoikka" on siis usein geeniensä eikä niinkään elämäntapojensa summa.

Kyllä. Sirorakenteinen ja rasvaton, mutta leveä lantio, pyöreä oerse ja isot pyöreät kiinteät pystyt rinnat. Luomua tietenkin.

Tavallisen nätti= miss suomen näköinen, mutta ilman meikkiä tietenkin.

Vierailija
202/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää ongelmatapaus yrittää etsiä naista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse

- perushyvännäköinen

- urheilullinen ja hoikka

- yli 180cm pitkä

- miellyttävä ja ongelmaton luonne

- sosiaalinen

- huumorintajuinen

- fiksu

- lapsirakas ja lapsentekohaluinen

- sitoutumishaluinen

- vastuuntuntoinen

- kykenevä elättämään perhettä

?

No ei ap tietenkään ole, oikeasti. Mutta tuota vastaava naisen pitää kuitenkin olla.

Vierailija
204/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aloittajan kuvailemia naisia löydy Tinderistä tai vastaavista. Eikä heitä näe edes Instagrammissa muikistelemassa huuliaan tai pyllistelemässä. Jos näillä nuorilla naisilla onkin Insta-tili, he julkaisevat kuvia omasta elämästään eivätkä juurikaan itsestään. He viettävät aikaansa ystävien, kavereiden ja perheenjäsenten kanssa. Monet löytävät tulevan puolisonsa jo opiskeluaikana ja varsin usein kaveriporukoiden kautta. Isoveljen kaveri, ystävän veli tai tämän kaveri jne. He tapaavat tavallisia, mukavia, kivoja, perheen perustamista kaipailevia, liikunnallisia ja peruskomeita miehiä tällä tavalla ja sen vuoksi heidän ei tarvitse käyttää deittisovelluksia. 

Mitä olen seurannut omien lasteni, lähipiirin nuorten sekä lasteni kavereiden pariutumista, niin juuri noin se on tapahtunut. Nykysin asuntolainan tavallinen takaisinmaksuaika on 20 vuotta, joten perheasuntoon asuntolaina on otettava viimeistään kolmekymppisenä, jos ei halua vielä päälle viisymppisenäkin maksella asuntolainaa. Fiksut nuoret eivät haaskaa rahojaan deittailemalla tuntemattomia baareissa tai kahviloissa vaan viettävät mieluummin aikaansa tutuissa porukoissa, joihin sitten aina välillä tulee uusia ihmisiä muiden porukkaan kuuluvien kautta. Illanistujaisia, mökkiviikonloppuja, peli-iltoja jne. 

Eli kaikilla on isot kaveriporukat, joihin tulee aina niin paljon uusia ihmisiä, että jokaiselle sopiva kumppani löytyy aina tätä kautta? Loistavaa, tuohan kuulostaa hyvältä - ja lienee parannusta aiempaan. Silloin kun itse olin nuori, meillä oli vaan aina sama neljän tytön porukka, jonka kanssa vietettiin illanistujaisia.  Ei tullut uusia ihmisiä eikä varsinkaan löytynyt tästä tyttöporukasta meille kenellekään kumppania (oltiin kaikki heteroita). Ihan muuta kautta piti tuolloin kumppanit löytää.

Vierailija
205/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Suurin osa nykynaisista on ajattelumaailmaltaan ihan kummallisia. On kaikenlaisia nyrjähtämisiä outoihin marginaalijuttuihin: new ageen, vaihtoehtohoitoihin, sateenkaari-ideologiaan, polyamoriaan, vapaisiin suhteisiin, kasvissyöntiin ja yli menevään ekointoiluun. Naisellinen ulkonäkö pilataan shokkiväreillä, tatuoinneilla ja räkärenkailla. Lemmikkieläimiin suhtaudutaan kieroutuneesti ja ne nostetaan tärkeämmiksi kuin ihmiset. Asenne on täysin joustamaton.

Jos mies haluaa perheen, hän haluaa naisen, joka on hoikka, energinen, hyväntuulinen, hellä ja huolehtivainen, tykkää leipoa ja laittaa ruokaa, on lapsirakas, ajattelultaan tasapainoinen ja kiihkoton, ei ole estynyt vaan kykenee ja haluaa harrastaa seksiä ja osoittaa fyysisesti hellyyttä. Tunne-elämältään on tasapainoine ja suhtautuu elämään optimistisesti ja toiveikkaasti. Omaa kohtuulliset elämäntavat kaikin tavoin. Arvomaailma on perinteinen: arvostaa ydinperhettä, kristillistä avioliittokäsitystä, ei kouhkaa mistään poliittisista tai "tasa-arvo" jutuista. Tällaista naista on hyyyvin vaikea löytää nykypäivänä. Nekin naiset, jotka haluaisivat lapsia, etsivät lähinnä siittäjää tai jotain "kumppanivanhempaa", eivät miestä, jonka kanssa jakaa yhteinen elämä koko loppuelämän ajan.

Olen aika lailla samoilla linjoilla paitsi tuon kristillisyyden osalta, kristinusko ei mua kiinnosta vaikka sen moraalikäsitykset ovatkin suurelta osin toimivia vielä tänäkin päivänä. Tuo höyrähtäminen johonkin yhteen asiaan ja joustamattomuus ovat nykyaikana suuria ongelmia, ja tuntuvat vaivaavan nimenomaan naisia. 

Miehet ne joustamattomia tuntuu olevan, suorastaan jääräpäisiä.

Vierailija
206/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihan parikymppistä etsi, mutta esim 28+ vuotiasta on normaalipainoisen lapsettoman naisen löytäminen lähes mahdotonta. Yli 30v suomalaisista reilusti yli puolet on liikalihavia, sekä monilla lapsia. APn kuvaileman naisen löytäminen on kyllä todella vaikeaa.

Vierailija
207/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne asiallisen kommentin tunteja sitten, mutta en löydä sitä. Kirjoitan siis uudestaan ja pahoittelen, jos tulee toistoa.

Ehkä etsit jotain, mikä onkin harvinaista? Nuo kuvailemasi ominaisuudet vaikuttavat äkkiseltään sellaisilta, että enemmistö vastaa sitä. Mutta onko todella näin vai onko etsimäsi ehkä sittenkin jotain erityislaatuista?

Vierailija
208/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa paljon jos on 10 miljoonaa erkkiä tilillä ja messevä lerssi varustuksena.

Tämä. Jos haluat nätin mukavan hyväkroppaisen olematta itse komea mukava hyväkroppainen, niin sitten pitää kompensoida niitä puutteita jollain muulla. Kuten paksulla lompakolla ja ilmiömäisillä sänkytaidoilla.

Ja pitää muistaa, ettei niilläkään saa ketä tahansa naista. Jos nainen haluaa hyvännäköisen miehen, epäviehättävää ulkonäköä ei pysty kompensoimaan mitenkään.

Hmm. Miksi tämä on ongelma? Itse haluatte hyvännäköisen naisen, mutta pidätte ongelmana, jos naisella on samat kriteerit ja hänkin haluaa hyvännäköisen miehen? Miksi ei-hyvännäköisen miehen pitäisi saada hyvännäköinen nainen? En siis tarkoita, etteikö hän saisi sellaista saada, jos se nainenkin tuntee vetoa mieheen, mutta jos niin ei käy, niin eikö sen pitäisi olla ihan ymmärrettävää? Teillekin on naisen ulkonäkö kaikkein tärkein - hyväksykää, että joillekin naisillekin voi miehen ulkonäkö olla se ratkaisevin.

Vierailija
209/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa paljon jos on 10 miljoonaa erkkiä tilillä ja messevä lerssi varustuksena.

Tämä. Jos haluat nätin mukavan hyväkroppaisen olematta itse komea mukava hyväkroppainen, niin sitten pitää kompensoida niitä puutteita jollain muulla. Kuten paksulla lompakolla ja ilmiömäisillä sänkytaidoilla.

Ja pitää muistaa, ettei niilläkään saa ketä tahansa naista. Jos nainen haluaa hyvännäköisen miehen, epäviehättävää ulkonäköä ei pysty kompensoimaan mitenkään.

Mitä kettua nyt? Miksi joidenkin pitäisi ihan pakosta saada kaikki. Sun koko elämä menee näitä tasoja miettiessä.

What? Kunhan heitin sivuhuomautuksen, sillä olen itse se nainen, jota on lukuisia kertoja tultu iskemään niin, että heti on tehty selväksi miten paljon on rahaa ja kuinka hyvä työ/koulutus on. Suoraan sanottuna v*tuttaa tuollaiset miehet, kun kuvittelevat että kuka tahansa on ostettavissa. Ei todellakaan ole.

Jaa. Minä olen tavannut ehkä viisi tosi varakasta miestä ja kaikki ovat esittäneet minulle köyhää. Kaksi vuokrasi oikein huonon autonkin vartavasten. En tiedä, miksi käyttäytyivät noin. Ehkä se oli kohteliasta, kun en itse ollut varakas. Noi olivat miljonäärejä ja vielä todella hyvännäköisiä. Yhdellä oli satoja miljoonia, yksi oli kreivi, eräs kuninkaan poika (tosin sillä oli tyyliin sata sisarusta), yksi rakennuttaja ja sitten rallikuskin sukulainen.

Sitten on ollut semivarakkaita, jotka ovat tuoneet esille varallisuuttaan. Se on ollut iljettävää.

Kaikki rikkaat eivät aina halua ostaa kalleinta mahdollista. Enemmän on nousukkaiden juttu se, että rahan pitää näkyä jokaisesta kulutustavarasta.

Vierailija
210/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aloittajan kuvailemia naisia löydy Tinderistä tai vastaavista. Eikä heitä näe edes Instagrammissa muikistelemassa huuliaan tai pyllistelemässä. Jos näillä nuorilla naisilla onkin Insta-tili, he julkaisevat kuvia omasta elämästään eivätkä juurikaan itsestään. He viettävät aikaansa ystävien, kavereiden ja perheenjäsenten kanssa. Monet löytävät tulevan puolisonsa jo opiskeluaikana ja varsin usein kaveriporukoiden kautta. Isoveljen kaveri, ystävän veli tai tämän kaveri jne. He tapaavat tavallisia, mukavia, kivoja, perheen perustamista kaipailevia, liikunnallisia ja peruskomeita miehiä tällä tavalla ja sen vuoksi heidän ei tarvitse käyttää deittisovelluksia. 

"Isoveljen kaveri, ystävän veli tai tämän kaveri" - kuulostaa ihan joltain maalaismeiningiltä tai uskovaisporukoilta, kun on pakko löytää kumppani jo nuorena, ja sitten on otettava joku vaan niistä, joita tapaa, ihan sama ollaanko samanhenkisiäkään.

Vierailija
211/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miksi tämä on ongelma? Itse haluatte hyvännäköisen naisen, mutta pidätte ongelmana, jos naisella on samat kriteerit ja hänkin haluaa hyvännäköisen miehen? Miksi ei-hyvännäköisen miehen pitäisi saada hyvännäköinen nainen? En siis tarkoita, etteikö hän saisi sellaista saada, jos se nainenkin tuntee vetoa mieheen, mutta jos niin ei käy, niin eikö sen pitäisi olla ihan ymmärrettävää? Teillekin on naisen ulkonäkö kaikkein tärkein - hyväksykää, että joillekin naisillekin voi miehen ulkonäkö olla se ratkaisevin.

Tämä. Mitähän luulette, että sille ihannenaiselle tapahtuu, jos hän harrastaa seksiä vuosikausia sellaisen miehen kanssa, jota ei oikeasti halua? Tässä joitain skenaarioita:

A) Masentuminen, kyynistyminen

B) Alkoholisoituminen

C) Huomion/tyydytyksen hakeminen muualta

Luuleeko joku oikeasti löytävänsä naisen, joka pelkästä palvelemisen ilosta elää onnellisena, sopuisana ja halukkaana miehen kanssa, joka ei edes ole ns. samalla tasolla?

In your dreams, babe...

Vierailija
212/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Isoveljen kaveri, ystävän veli tai tämän kaveri" - kuulostaa ihan joltain maalaismeiningiltä tai uskovaisporukoilta, kun on pakko löytää kumppani jo nuorena, ja sitten on otettava joku vaan niistä, joita tapaa, ihan sama ollaanko samanhenkisiäkään.

No ei. Aika moni ihan normaali tyyppi tapaa kavereiden ym. kautta.

Vierailija
213/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole äärimmilleen trimmattu lihaskimppu, mutta liikunnallinen on. Ylipainoa ei ole, enkä sellaista kumppanilleni toivoisi. En osaa ajatellakaan että itse lähtisin lenkille ja mies jäisi sohvalle syömään sipsiä, ja sen jälkeen maagisesti himoitsisin velttoa lihaa, jonka kestävyyskin olisi varmasti harjoituksensa veroinen. Noup.

Aina on ne ihmiset, joiden mielestä elämän pitäisi vain tarjota juuri heille juuri mitä he haluavat. Ja sitten on ne viehättävät ihmiset, jotka tekevät elämästään ihan niin mahtavaa kuin mihin oma kapasiteetti vain riittää. Heille on ap:n kuvailemia naisia jonossa nytkin.

Vierailija
214/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ihan parikymppistä etsi, mutta esim 28+ vuotiasta on normaalipainoisen lapsettoman naisen löytäminen lähes mahdotonta. Yli 30v suomalaisista reilusti yli puolet on liikalihavia, sekä monilla lapsia. APn kuvaileman naisen löytäminen on kyllä todella vaikeaa.

Lapsettomia pitäiis löytyä paljonkin, koska tilastojen mukaan ensimmäinen lapsi saadaan keskimäärin kolmekymppisenä. Joten vielä 28-vuotiaana pitäisi olla paljon lapsettomia. Ja joo, on totta, että yli puolet on ylipainoisia, mutta koska ylipainoisten prosentuaalinen määrä kasvaa keski-iässä ja sen jälkeen, tarkoittaa se sitä, että kun puhutaan yli 30-vuotiaista, on 30-40-vuotiaissa vielä hyvinkin paljon normaalipainoisia. Nekin, jotka tulevat lihomaan, eivät ole vilä tuossa vaiheessa lihavia. Joten määrällisesti lapsettomia normaalipainoisia pitäisi olla kolmekymppisissä vielä paljonkin! Ei sellaisen löytäminen voi olla vaikeaa. Eri asia toki, löytyykö sellaista, joka osoittaa vastakiinnostusta, mutta sehän on sitten jo ihan uusi haaste.

Vierailija
215/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aika moni ei. Tässä ketjussa esitetään nyt omituisesti tuollaiset isoveljen kaverit ja kavereiden veljet ainoana oikeana tapana löytää kumppani. Jos noin olisi pitänyt tehdä, en ainakaan itse olisi voinut pariutua ikinä. Isoveljeä ei ole, ja kavereista vain kahdella oli veli, ja nekin pikkuveljiä, eivätkä kiinnostaneet minua (eikä heistä olisi kaikille meidän kaveriporukan tytöille riittänytkään).

Vierailija
216/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aika moni ei. Tässä ketjussa esitetään nyt omituisesti tuollaiset isoveljen kaverit ja kavereiden veljet ainoana oikeana tapana löytää kumppani. Jos noin olisi pitänyt tehdä, en ainakaan itse olisi voinut pariutua ikinä. Isoveljeä ei ole, ja kavereista vain kahdella oli veli, ja nekin pikkuveljiä, eivätkä kiinnostaneet minua (eikä heistä olisi kaikille meidän kaveriporukan tytöille riittänytkään).

Eihän sitä esitetä ainoana tapana. Tiedän vain monia, joille kumppani on löytynyt kavereiden, sukulaisten tai harrastusten kautta.

Vierailija
217/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia friikkejä kyllä on

Oletko varma että olet itse se kiva perustyyppi? 🤔

Olen eri, mutta vastaan silti:

Olen kiva perustyyppi ja Tinderiä selatessa huomaan, että ei siellä vastaavia naisia ole kuin häviävän pieni vähemmistö. Okei, kivoja lihavia perusnaisia olisi toinen mokoma, mutta parisuhteeseen haluan löytää kokoiseni.

Tässä joku päivä sitten oli ketju, jossa joku mies väitti saaneensa feikkiprofiiliinsa tykkäksen noin 1500 hoikalta, kauniilta naiselta, rajauksena pelkkä Uusimaa.

Vierailija
218/279 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kettua nyt? Miksi joidenkin pitäisi ihan pakosta saada kaikki. Sun koko elämä menee näitä tasoja miettiessä.

What? Kunhan heitin sivuhuomautuksen, sillä olen itse se nainen, jota on lukuisia kertoja tultu iskemään niin, että heti on tehty selväksi miten paljon on rahaa ja kuinka hyvä työ/koulutus on. Suoraan sanottuna v*tuttaa tuollaiset miehet, kun kuvittelevat että kuka tahansa on ostettavissa. Ei todellakaan ole.

Jaa. Minä olen tavannut ehkä viisi tosi varakasta miestä ja kaikki ovat esittäneet minulle köyhää. Kaksi vuokrasi oikein huonon autonkin vartavasten. En tiedä, miksi käyttäytyivät noin. Ehkä se oli kohteliasta, kun en itse ollut varakas. Noi olivat miljonäärejä ja vielä todella hyvännäköisiä. Yhdellä oli satoja miljoonia, yksi oli kreivi, eräs kuninkaan poika (tosin sillä oli tyyliin sata sisarusta), yksi rakennuttaja ja sitten rallikuskin sukulainen.

Sitten on ollut semivarakkaita, jotka ovat tuoneet esille varallisuuttaan. Se on ollut iljettävää.

Kaikki rikkaat eivät aina halua ostaa kalleinta mahdollista. Enemmän on nousukkaiden juttu se, että rahan pitää näkyä jokaisesta kulutustavarasta.

Noi autot oli vuokrattu päiväksi. Ehkä heistä oli vain hauskaa ajaa jollain kakskyt vuotta vanhalla romulla.

Vierailija
219/279 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo pariutuvat viimeistään parikymppisinä.

Tämän kun ihmiset tajuaisivat. Koskee muuten myös miehiä. Hyvät tyypit löytävät toisensa nuorina, koska silloin on parhaiten valinnanvaraa. Siinä vaiheessa kun on 35 ja etsii kumppania, merkittävä osa vapaista ihmisistä on vapaita jostain syystä. Ne hyvät hoitavat perhettään nuoruudenrakkautensa kanssa. Saa sitten pohtia, ottaako mieluummin mt- vai päihdeongelmaisen, oudon Aspergerin vai sairaalloisen mustasukkaisen, tyhmän kuin saapas vai ruman jne. Voi tietysti pyrkiä löytämään koko suoran yhdestä tyypistä.

Vierailija
220/279 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo pariutuvat viimeistään parikymppisinä.

Tämän kun ihmiset tajuaisivat. Koskee muuten myös miehiä. Hyvät tyypit löytävät toisensa nuorina, koska silloin on parhaiten valinnanvaraa. Siinä vaiheessa kun on 35 ja etsii kumppania, merkittävä osa vapaista ihmisistä on vapaita jostain syystä. Ne hyvät hoitavat perhettään nuoruudenrakkautensa kanssa. Saa sitten pohtia, ottaako mieluummin mt- vai päihdeongelmaisen, oudon Aspergerin vai sairaalloisen mustasukkaisen, tyhmän kuin saapas vai ruman jne. Voi tietysti pyrkiä löytämään koko suoran yhdestä tyypistä.

Jaa. Minulla ainakin on ollut kaikkein vähiten valinnanvaraa alle 20-vuotiaana, kun asuin vanhempieni luona pikkukaupungissa. Samanhenkisiä ihmisiä alkoi löytyä vasta kun muutin isompaan kaupunkiin opiskelemaan. Ja tuttavistani vain yksi uskovainen on perustanut perheen nuoruudenrakkautensa kanssa - valtaosa on tavannut kumppaninsa vasta yli 25-vuotiaana. "Viimeistään parikymppisinä" ei ole pariutunut kukaan (paitsi se uskis).