Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä vauvakuumetta tai mitään hoivaviettiä? Miten ilmenee?

Vierailija
30.07.2022 |

Tämä voi olla vähän outo tai typerä kysymys, mutta kun olisi kiva tietää. Olen aika pihalla miesmaailmasta. Ainoat miehet, jotka tunnen, vaikuttavat sellaisilta, ettei heitä kyseiset asiat kiinnosta ollenkaan.

Siis: onko miehillä mitään sellaista tarvetta, että olisi kiva hoitaa ja helliä jotakin söpöä ja pientä? Tai ihan että haluaisi vaikka oman vauvan / lapsen.

Jos on, niin missä iässä se ilmenee? Vaikuttaako se teidän toimintaanne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vauvakuumetta suurimmalla osalla. Siksi vapaaehtoisesti lapsettoman naisen seuraelämä on p e r seestä.

Minkä ikäinen olet?

Ap

Vierailija
22/27 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen kiviseinä munalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hoito on tänäpäivänä niin rankkaa. Ulkopuoliset painet ihan järkyttävät. Esim: Mitä harrastat, millainen todistus, minne jatko-opiskeluun, onko tyttö/poika ystävää, koska valmistut, katsotaan oletko laiha/lihava , entä kesätöitä, saitko stipendin ym, ym, ym, hitto loputtomiin. AAAAAARRRRGGGG. Mulle hoettin noita ja nyt todellakin aion jäädä lapsettomaks ton kaiken shitin jälkeen ettei mun lapsen anneta kasvaa rauhassa.

Vierailija
24/27 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen tehnyt parhaani kertoessani kaikille nuorille miehille omat kauhukokemukset erosta ja lasten kärsimyksistä vaimon pettäessä ja lähtiessä toisen ukon matkaan.. Oon sanonut, ettei kannata lapsia hankkia. Tuskaa kaikille.

Älä lapsiin turhaudu ex-vaimon takia.

Vierailija
25/27 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ainakin naisten suhteen monellakin miehellä olevan hoivavietti, kun voi naisella olla vaikka mitä ongelmia muttei miehiä haittaa.

Vierailija
26/27 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on vauvakuumetta. Ilmenee siten, että tekee mieli työntää kovettunut kikkeli emättimeen ja ruiskauttaa lasti sisään. Se on vissiin sitä rakkautta?

Vierailija
27/27 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään hoivata kissoja ja koiria tosi paljon ja leikkiä ja lenkkeillä niiden kanssa tosi paljon. Ihmislasten kanssa tuun kans ihan hyvin myös toimeen, koska mua lapsettaa välillä kans aika paljon ilman mitään päihteitä.

T: ihan pikkupojasta ollur lemmikkirakas M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän