Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei huoli kaveriksi?

Vierailija
24.07.2024 |

Olen kiva ja normaali nuorehko mies ja haluaisin ystävystyä naisten kanssa. Mutta aina kun koitan tutustua naiseen niin reaktio on kiusaantunut tai torjuva. Ja jotkut entiset tapailunaiset joiden kanssa ei tullut sihdetta mutta jatkettu ns kavereina valitsee seuraksi aina jonkun naiskaverin menoihinsa. Miksi mies ei kelpaa kaveriksi? 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat nimenomaan naisia kavereiksi? 

Vierailija
2/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaveerannut miesten kanssa ja lähes poikkeuksetta he ihastuvat ja alkavat elätellä turhia toiveita kaveruuden syventymisestä. Sitten kännissä tai huonoina hetkinä itkupotkuilevat siitä kun en vastaa heidän tunteisiinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a.. Itse puolestani ihmettelen toisinaan, että miksi minun on ja on ollut helppoa ja mutkatonta luoda ja ylläpitää vastavuoroisia ja paljon antaneita kaveruus ja ystävyys -suhteita nais(t)en kanssa mutta parisuhteeseen nainen on halunneet edetä, jonkun toisen kanssa kuin minun.

Kaveruudet ja ystävyydet antavat ja merkitsevät hyvin paljon ja enemmänkin mutta olisi Se Yksi ja Erityinenkin enemmän kuin kiva kohdata ja tavata.

Vaan missä Hänet tapaisin?

Vierailija
4/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää että oikeasti oot vaan pesän perässä.

Vierailija
5/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaveerannut miesten kanssa ja lähes poikkeuksetta he ihastuvat ja alkavat elätellä turhia toiveita kaveruuden syventymisestä. Sitten kännissä tai huonoina hetkinä itkupotkuilevat siitä kun en vastaa heidän tunteisiinsa. 

Olet kaveerannut vääränlaisten miesten kanssa,homot ei tee tuommoista.

Vierailija
6/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ennemmin tai myöhemmin selviää että miehen motiivi kaveruuteen on ollut suhteen tai seksin odottelu. Tai mun naiskavereihin tutustuminen odotuksena että ystäväpiiristäni löytyy hälle heila tai seksiä. 

Vierailija
7/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yrität tutustua näihin naisiin? Sekin vaikuttaa hyvin paljon. Esim. itselläni on tavaraa facekirpparilla myynnissä, ihan arkisia tavaroita kuten astioita jne. On tullut vastaan "ostaja" miehiä, ja lopulta sitten heidän tarkoituksensa onkin ollut "kaveruus", eli siis seksiseuran haku. En tiedä miksi eivät Tinderistä etsi seuraa vaan näinkin erikoisin tavoin.

Vierailija
8/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mukava ja hänen kanssaan on kiva viettää aikaa, ihastun.

Jos en ihastu, niin miehen kanssa ei ole kiva viettää aikaa eikä siis kaveruus kiinnosta.

Harmillista sillä viihtyisin paremmin miesten kuin naisten kanssa. 

Vierailija
9/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulke kelpaisi mies kaveriksi, mutta eipä ole kukaan huolinut. Eikä minua haittaisi pieni läheisyyskään. Ihanahan se olisi, että olisi kaveri jota voisi halailla ja vähän pusutellakin. 

Vierailija
10/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet hakenut tätä kaveruutta? Onko voinut jäädä epäilys taka-ajatuksista? Tämä vaikuttaa paljon, moni nainen on kantapään kautta oppinut että miehen huomio = haluaa pöksyihin, ellei erittäin selvästi muuta ilmaise (ja joskus silloinkin).

Vierailija
11/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulke kelpaisi mies kaveriksi, mutta eipä ole kukaan huolinut. Eikä minua haittaisi pieni läheisyyskään. Ihanahan se olisi, että olisi kaveri jota voisi halailla ja vähän pusutellakin. 

No eihän tuo ole mikään kaveruus.

Vierailija
12/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ennemmin tai myöhemmin selviää että miehen motiivi kaveruuteen on ollut suhteen tai seksin odottelu. Tai mun naiskavereihin tutustuminen odotuksena että ystäväpiiristäni löytyy hälle heila tai seksiä. 

On se niin väärin, että mies haluaa seksiä.

Vierailija
13/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on mukava ja hänen kanssaan on kiva viettää aikaa, ihastun.

Jos en ihastu, niin miehen kanssa ei ole kiva viettää aikaa eikä siis kaveruus kiinnosta.

Harmillista sillä viihtyisin paremmin miesten kuin naisten kanssa. 

Olen samaa mieltä, että kyllä sitä täytyy olla jollain tavalla ihastunut, jos hsluaa viettää aikaa toisen kanssa. Eli en usko täysin platonisiin kaverisuhteisiin, kun ollaan vastakkaista sukupuolta. Itse ainakin haluan silitellä ja koskea (halata) miespuolisia kavereita, koska pidän heistä. 

Vierailija
14/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin friikiltä kuulostaa.

Vierailija
15/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole mikään kaveruus.

Itse vedän kyllä rajan kaveruuteen ja parisuhteeseen seksin harrastamisella. Pienet hellyyden osoitukset ei ole parisuhde. Jos näin olisi niin minulla olisi ilmeisesti monta parisuhdetta.....Enpä ole tiennytkään. 

Vierailija
16/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota miesten puheisiin enää. On ollut miehiä jotka ovat ehdottaneet tapaamista ja painottaneet että ihan kaverimielessä vaan. Sitten tapaamisen aikana koitetaan siimaa josko läheisyyttä saisi tai häselletään jotain muka romanttista. Ja kerran mut on haluttu viedä aveciksi juhliin tietty taas kaverimielessä ja jälkeen päin kuulin että kyseinen mies oli retostellut harrastamallamme villillä seksillä(ei tapahtunut) ja sillä että oli antanut mulle pakit. (ei tapahtunut enkä ollut hänestä kiinnostunut muuta kuin kaverimielessä ja tämän selvittyä en tietty senkään vertaa..) 

Vierailija
17/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

friends with benefits? Se on eri asia kuin pelkkä ystävyys. 

Vierailija
18/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei ole osunut oikeaa kaveriainesta vielä, jospa sitä tulee myöhemmin. Naiset ovat epäluuloisia jos on huonoja kokemuksia miehistä, sama kaava ollut miesten käytöksessä ja toimintatavoissa. Eivät tiedä miksi olisit erilainen, vaikka ehkä olet. Naisilla on samoja ongelmia ettei kaveria oikein miehistä löydy, jos joku etsiikin ja osa ukoista kuolaa jotain petihommia. Ehkä on siis kohtaamisongelma.

Vierailija
19/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveruus ei pidä sisällään mitään pusutteluja. 

Vierailija
20/62 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kavereideni olevan naisia pääasiassa. Siis läheisten kavereiden joiden kanssa jaetaan surut ja ilot. Naiset ymmärtää paremmin toisiaan ja miehet ymmärtää paremmin toisiaan. Ihan kylmä tosiasia.