Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheet jossa on vain yksi kuski

Vierailija
30.07.2022 |

Miten teillä lomailut järjestetään? Ilmeisesti ei ainakaan autolla paljon lomailla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä kaksi autonajokykyistä aikuista perheessä. Kaksi pidempää lomareissua autolla tehty, en itse ajanut autoa kummallakaan. Kysyin kyllä välillä mieheltä, jaksaako ajaa, tarjouduin että voin minäkin välillä. Mutta ei kokenut tarpeelliseksi.

Eikä kyse ole siitä, että mies pelkäisi kyydissäni tms, kyllä arjessa muuten välillä on kyydissäni. Mutta lomareissuista kysyttiin, niin hoksasin, että enpä muuten ajanut niillä. Joten ihan samoin ois lomareissut sujuneet,vaikka olisin ollut ajokortiton.

Ihan sama mulla exän kanssa, tarjoudiin aina ajamaan, mutta hän halusi ajaa. Nyt olen ollut pari vuotta talouden ainoa kuski eikä se ole estänyt tekemästä automatkoja.

Vierailija
22/22 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme kuskia tällä hetkellä ja silti mä ajelen aina meidän lomareissut. Miestä ei kiinnosta ajaminen ja mä taas tykkään siitä.

Toki hän arjessa ajaa treeni yms. helpottavia reissuja. Töissä hän käy julkisilla.

Niin ja kolmas kuski ei ole lomaillut meidän kanssa pariin vuoteen. Ensi kesänä kuskeja on neljä. Hän saattaakin lähteä reissuun mukaan ja tosiaan saa ajaa, jos huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi