APUA, EKAA KERTAA RISTEILYLLE, lähtöselvitys???
Eli ymmärrän että lähtöselvitys pitää tehdä Helsingissä lähtiessä joo, mutta mitäs sitten kun olen viettänyt muutaman tunnin Tallinnassa tai Tukholmassa.... pitääkö laivaan palatessa tehdä taas lähtöselvitys?
Pliis, helpatkaa, en ole ikinä käynyt risteilyillä jossa ollaan käyty maissa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Näytät vaan passia tai eu-henkkaria laivaan noustessa, muuten sinne ei pääse edes sisään.
Eli siis Tallinnassa/Tukholmassa ei tarvitse enää tehdä sitä lähtöselvitystä mikä tehdään automaatilla/tiskillä Helsingistä lähtiessä...? Kiitos avusta. <3 -ap.
Siis jos se on risteily, jossa paluu samalla laivalla, niin saat lähtiessä sen hyttiavaimen, joka toimii myös paluulippuna. Eli näytät vaan sitä, kun astelet takaisin laivaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos se on risteily, jossa paluu samalla laivalla, niin saat lähtiessä sen hyttiavaimen, joka toimii myös paluulippuna. Eli näytät vaan sitä, kun astelet takaisin laivaan.
Okei kiitos!!!! <3 <3 Tosin en tiedä onko sama laiva, kai se nyt on. Kaveri teki varaukset. Mutta luulen että on sama laiva, eikö ne noilla päivä siellä tai täällä -risteilyillä yleensä ole... Kiitos avusta! :) -ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei kiitos!!!! <3 <3 Tosin en tiedä onko sama laiva, kai se nyt on. Kaveri teki varaukset. Mutta luulen että on sama laiva, eikö ne noilla päivä siellä tai täällä -risteilyillä yleensä ole... Kiitos avusta! :) -ap.
Tallinnaan mennessä todennäköisesti ei ole sama (paitsi Silja Europan risteilyt), mutta uskoisin, että saat silti paluulipun jo lähtiessä. Sittenhän sen näet. Jos et saa, niin ei se lähtöselvitysautomaatin käyttäminen niin vaikeata ole siellä Tallinnassakaan. Sama softa siinä kai on ja suomenkieliset valikot saa näkyviin.
Ota huomioon että jos se on eri laiva niin kamathan pitää roudata sitten mukana.
Näytät vaan passia tai eu-henkkaria laivaan noustessa, muuten sinne ei pääse edes sisään.