Levon ja juhlakunnon ero miehillä
Haluaisin kuulla miten miestenne penis kasvaa levosta seisokkiin. Olen kaikenlaisia kohdannut elämän aikana mutta yleensä niin että pienempi kasvaa enemmän. Mun miehellä on pieni ja söpö pippeli alle 6 cm mutta kasvaa todella paljon(onneksi :-)). Yhdellä entisellä oli todella muhkea ja näyttävä levossa mutta ei tullut niin paljon kokoa lisää n 18-19 sm juhlakunnossa eli takaapäin piti jarrutella.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levossa 15-16cm ja kovana 22-23cm.
Jahas tämä äijä on se äijä, joka lisää sen 5-7 cm aina mittaansa.
Hahhah :) Tämä taas on se äijä joka aina kateellisena kirjoittelee.
Miksi joku olisi kateellinen, täällähän kuka tahansa voi ilmoittaa mitä tahansa mittoja. Etkai ole niin tyhmä, että uskot että täällä kerrotut mitat on kaikki totta tai oikein mitattuja. Täällä on niin helppo sanoa omaavansa 24 senttisen kun todellisuus on ihan muuta.
Jotkut ilmeisesti saa jotain kiksejä siitä ku kertoo että on kauhee kanki vaikka ei oikeasti ole. Niin ja isoja
Ylipäätään tyypit, jotka mittailee kalujaan on ja julkaisee mittojaan vauvapalstalla naurettavia pellejä. Tosimiehen ei tarvi sortua moiseen näpertelyyn. Nuokin mittailijat voisi vähitellen miehistyä.
Onko tosimies synonyymi pienikulliselle?
Oon nykyään aika vanha ja harvemmin tulee enää sekstailtua, joten vehjekin aika rääpäle. Löysänä näemmä enää jotain 9cm ja kovana noin 16cm, jollei vaimo sitten varta vasten lypsä kädellä ja suulla, silloin voi mennä rikki 17cm. Nuorena miehenä 185mm kortsu jätti aina rengaspainauman 2cm päähän tyvestä.
m1966
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas pitkiä mulkkuja täällä. Taitaa vauva palstalla olla maailman suurimmat. Ku ajattelee että keskimitta on n.13cm..
Oisko vähän vääristymää siitä, ketkä k*rvän pituuksia täällä ilmoittelee. Tuskin pienimunaiset ovat ensimmäisinä huutelemassa.
Jos haluaa luotettavaa tilastoa, niin se täytyy tehdä satunnaisotannalla.
Maalaisjärkeen tuntuisi ilmeiseltä, että on mahdoton saada satunnaisotantaa erektiossa olevista peniksistä. Epäilen vahvasti, että halukkuudella osallistua peniksen mittaukseen on korrelaatio omistajansa peniksen kokoon. Eli mahtimunista on jees hommaa mitata kikkeleitä ja minimunista tuo on turhanaikaista tohotusta. Näin ollen todelliset keskiarvot ovat todennäköisesti alaspäin näistä laajimmistakin otantatutkimuksista. Ja löysien munien keskiarvoilla, joita voisi ehkä saada jossain varusmiestarkastustyyppisessä tilanteessa jossain maassa tms. ei juuri tee mitään.
Ja itse otsikon kysymykseen omat mittani: Levossa pituus 6 cm, ympärys 9 cm. Juhlakunnossa pituus 15,5 cm, ympärys 13.7 cm. Eli levossa tommonen aikamiehen peukalon kokoinen nysä. Juhlakunnossa ihan hyvä pätkä HK:n sinistä. Tilavuus siis liki kuusinkertaistuu.
Itsellä levossa onneton 3cm, mutta erektiossa 16,5.
Mittaan tunnin välein kaluani ja laitan mitat exceliin. Ka juhlakunnossa 19,25 ja lepo 13,75.
Mittasin aamulla, kohta mittaan taas. Sitten vielä kerran ennen nukkumaanmenoa. Aamulla oli 16,5.
Olinko jo kertonut, että mun kulli on 23cm
Vierailija kirjoitti:
Pikkaisen pienemmällä kasvukertoimella mennään samasta lepotilasta lähtien. Aikalailla heittoa tilanteesta riippuen. Ei niin hauska aina käydä saunomassa mutta eipä tuolle mitään voi.
Vinkki ! 13 sentin mulkustakin tulee yli 20 cm mulkku kun Blondilla mittauttaa alapuolelta pallien juuresta pystyssä ollessa,eikä tarvi laittaa edes lapin lisää siihen.
Ympäri leikkausella voi huijata ,mulkun saa lepo kunnossa lähes saman mittaiseksi kuin pystyssä,mutta pystyssä olevan kalun mittaan se ei vaikuta
Vierailija kirjoitti:
Olinko jo kertonut, että mun kulli on 23cm
Kyllä tämä pitää kertoa vähintään kerran päivässä täällä. Tai avata kokonaan uusi ketju sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki ! 13 sentin mulkustakin tulee yli 20 cm mulkku kun Blondilla mittauttaa alapuolelta pallien juuresta pystyssä ollessa,eikä tarvi laittaa edes lapin lisää siihen.
Näin on, alapuolelta mitaten tulee 27cm kassien välistä kullinjuuresta.
16 -17 cm on se yleisin . Mutta kesäisin tullut vanhemmiten cruising map kautta käytyä p.paikoilla. omani on 14cm ja yleensä ne etukäteen ilmoitetut 16cm on pienempiä kun mulla. Miten ne kutistuvat?
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko kasvaa noin paljon? 5,5 kertaa lepopituus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko kasvaa noin paljon? 5,5 kertaa lepopituus?
En ole juuri nuo mitat raportoinut käyttäjä, mutta itselläni kasvukerroin on parhassa (tai pahimmassa) tapauksessa 5,6. Kivempi olisi päästä samaan lopputulokseen pienemmällä kertoimella.
Sellaiset 10 senttiä kasvaa levosta erektioon.