Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levon ja juhlakunnon ero miehillä

Vierailija
30.07.2022 |

Haluaisin kuulla miten miestenne penis kasvaa levosta seisokkiin. Olen kaikenlaisia kohdannut elämän aikana mutta yleensä niin että pienempi kasvaa enemmän. Mun miehellä on pieni ja söpö pippeli alle 6 cm mutta kasvaa todella paljon(onneksi :-)). Yhdellä entisellä oli todella muhkea ja näyttävä levossa mutta ei tullut niin paljon kokoa lisää n 18-19 sm juhlakunnossa eli takaapäin piti jarrutella.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusasetus on pieni, luulen että itse jopa hieman peittelee sitä esim harrasteporukan saunailloissa yms, ei minun kanssani.

Muutamat ystävät tietävät ja ilmeisesti miehen muutama kaveri, kuka nähnyt/ kuullut missäkin tilanteessä ;-) että erektiossa kasvaa todella paljon. Lerppuna en ole mitannut, sanoisin että max 8cm mutta erektiomitta parhaimmillaan 19/5cm. Tiedän koska tehtiin siitä minulle dildo- replika :-)

Vierailija
2/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on levossa noin 8cm pitkä. Juhlakunnossa on noin 18cm pitkä. Paksunee myös niin, että juhlakunnossa saan sormet ympäri just ja just.

N54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäs ilnas lähes piiloutuu eli max 1cm, nuorempa certa täynnä 16cm nyt 15

Vierailija
4/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo tuolta ja scrollaa alas niin näkee keskivertoja ei tutkimuksista. https://calcsd.info/full.html

Itselläni on iso lepotilassa 15cm ja seisokissa tulee vain vähän lisää pituutta ollen 20cm. Mutta paksuuntuminen kasvattaa volyymia 2,2 kertaiseksi, eli kalu on seisoksissa yli kaksi kertaa löysää suurempi.  Kaluni ei ole eläkeikään mennessa pienentynyt vielä yhtään, joten kaipa se joskus sitten kutistuu. 

Vierailija
5/74 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levossa ja juhlakunnossa voi olla tosi paljon eroa. Iso löysänä on yleensä iso kovanakin, mutta sellainenkin, joka on vaatimaton löysänä voi kasvaa aika paljon kun veri alkaa kiertää.

Siksi naurattaa, kun jotkut naiset luulevat, että vaikka saunassa nähty pienehkö muna on juhlakunnossakin pieni. Toisaalta naisilla on muutenkin aika paljon vääriä käsityksiä erektioiden suhteen, esim. se, että ne olisivat jotenkin tahdonalaisia juttuja. Miehellä voi seisoa ihan satunnaisesti, vaikka ei olisikaan kiihottunut, mutta jotkut luulevat että seisoo vain silloin kun haluaa seksiä.

Vierailija
6/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä 12-13cm ja kovana 18cm

Vierailija
7/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo tuolta ja scrollaa alas niin näkee keskivertoja ei tutkimuksista. https://calcsd.info/full.html

Itselläni on iso lepotilassa 15cm ja seisokissa tulee vain vähän lisää pituutta ollen 20cm. Mutta paksuuntuminen kasvattaa volyymia 2,2 kertaiseksi, eli kalu on seisoksissa yli kaksi kertaa löysää suurempi.  Kaluni ei ole eläkeikään mennessa pienentynyt vielä yhtään, joten kaipa se joskus sitten kutistuu. 

Heh, tästä tuli mieleen, että satuinkohan eilen näkemään palstan mr isokalun ihan livenä? Samppalinnassa saunassa oli pieni jäntevä käppänä, jolla kuitenkin mahtava lemmenvaltikka. Ikäkikin vaikutti täsmäävän noin päältäpäin arvioituna ja vastasi muutenkin täydellisesti mielikuvaa joka mulle on herrasta syntynyt lukuisten kirjoitusten perusteella. Harmi että oltiin ovella eri suuntiin menossa ettei päässyt saunassa juttusille.

Nimmaria tai selfietä en kuitenkaan pyytänyt 😂

Vierailija
8/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua setämiestä tarkoitat, niin en ollut siellä päinkään. Mutta ilmeisesti sekin herra oli ottanut samalta matalalta hyllyltä kuin itsekin. :)

Vierailija
9/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,5cm oli nyt lämpimistä housuista ulos otetun lepomitta. kylmässä vedessä uinnin jälkeen tietysti vähemmän ja vaihtelee tuo muutenkin. Työstökunnossa about 18,5cm

Vierailija
10/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pitkiä mulkkuja täällä. Taitaa vauva palstalla olla maailman suurimmat. Ku ajattelee että keskimitta on n.13cm..

Vierailija
11/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas pitkiä mulkkuja täällä. Taitaa vauva palstalla olla maailman suurimmat. Ku ajattelee että keskimitta on n.13cm..

Oisko vähän vääristymää siitä, ketkä k*rvän pituuksia täällä ilmoittelee. Tuskin pienimunaiset ovat ensimmäisinä huutelemassa.

Jos haluaa luotettavaa tilastoa, niin se täytyy tehdä satunnaisotannalla. 

Vierailija
12/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepotilassa vaihtelee lämpötilan mukaan alkaen ehkä noin 6 cm, normisti ehkä joku 12 ja seisokki on 19

Vierailija
13/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplat tulee teleskoopista vartta eli 8cm ja 16cm

Vierailija
14/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihmetellyt miksi kaupunginjohtajiksi hakee niin koulutettua porukkaa, kun keskimäärin suomalaisten koulutus on alle opistotason. Olisiko näillä joku yhteys, mitä me kaksi ei ymmärretä?

Vierailija
15/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kymmensenttinen se on lepotilassa normaalisti. juhlakunnossa 19. Mutta on siinä lepotilassa myös aika paljon vaihtelua, uinti, sauna, urheilusuorituksen jälkeen saattaa olla ihan pieni nysä 4-5 senttiä.

Sanoisin sellainen grower, ennemmin kuin shower

Vierailija
16/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen euro 80 senttiä. Miehen 20 senttiä on 15 senttiä.

Vierailija
17/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja porukat mittaavat itse, yleensä per*reiästä asti. -5cm kaikkiin lukuihin, niin ollaan keskiarvossa.

Itselläni 3-4cm levossa, ja 13.75cm juhlakunnossa. Joka kerta olen orgasmin saanut. Hyvin pelaa.

Vierailija
18/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vähän vääristymää siitä, ketkä k*rvän pituuksia täällä ilmoittelee. Tuskin pienimunaiset ovat ensimmäisinä huutelemassa.

Jos haluaa luotettavaa tilastoa, niin se täytyy tehdä satunnaisotannalla. 

Tai ihan vaan kuvan kanssa. Työporukassakin tauoilla näitä Holmes miehiä. Saunaillassa kuihtuvat.

Vierailija
19/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla levossa noin 15 cm juhlakunnossa 21 cm. Vaimo mittasi...

Vierailija
20/74 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanniksi on termit shower or grover.

Kokemattomat naiset, sekä shower miehet eivät ymmärrä että grover muna kasvaa helposti moninkertaiseksi. Pieni löysänä voi kovana olla helposti isompi kuin joku jolla on isompi löysänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme