Alushousut ovat näin kesällä ihan tarpeettomat
Hyvin tarkenee ilmankin eikä purista mistään. Eikä ole pelkoa, että lahkeiden raja näkyy mekon alta. No, ehkä minihameen alla pitäisi olla, ellei halua värkkiä vilauttaa;D
Kommentit (55)
En yleensä pidä. Miehille on helpompi työntyä seipäällään sisääni
Ei ole tarpeeton. On aina päällä.
Eikä ole. Vaatteet nyt vaan päälle ap niin kuin kaikilla muillakin täyspäisillä on.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan ole ilman pikkuhousuja lähellä mekkojen alkamista 🤢
Alkavatko ne kankaan kutomisesta vai ompelusta?
Vierailija kirjoitti:
Alushousut saa riisuttua ja voi siirtää myös syrjään jos siitä on kiinni. Sitäpaitsi sexympi on alushousut jalassa kuin ilman,tietenkin pitää olla puhtaat ja kauniit alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousut saa riisuttua ja voi siirtää myös syrjään jos siitä on kiinni. Sitäpaitsi sexympi on alushousut jalassa kuin ilman,tietenkin pitää olla puhtaat ja kauniit alushousut.
Lahkeen välistä"
Kesäinen ketju mutta tänä talvena joutunut laittamaan hameen kanssa kahdet pikkuhousut päällekkäin ja sukkahousut päälle.
Pitkisten alla pikkuhousut ja päälle pitkät merinovilla kalsarit. Kevättä ja kesää kovasti odottava Satu.
Totta kai pikkuhousut pitää olla jalassa ja ei näillä keleillä kuuma ole.
En ymmärrä miten joku ilman alkkareita kun pikkuhousut oli Stringit tai maxit kuuluvat pukeutumiseen ja ovat miellyttävät jalassa.
Käytän itse kaikkia malleja hameen tai pitkisten alla Stringejä,hipstereitä,Shape alushousuja ym .
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä haluaisi että mun pillu ja perse hinkkaa suoraan siihen mekkoon esim. istuessa. Pitäisi vaihtaa mekko joka päivä.
Ja jos mekko on lyhyt, käytännössä istuu paljaalla pepulla vaikka yleisen paikan penkillä tai kalliolla. Ei mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko niin, että minä käytän alushousuja silloin, kun minä koen ne tarpeellisiksi, ja sinä käytät alushousuja silloin, kun sinä koet ne tarpeellisiksi. Eikä meidän tarvitse tietää toistemme alushousujen käytöstä tai käyttämättömyydestä mitään.
Kyllä suakin haittaisi, jos kaverisi tulisi kylään ja istuisi paljaalla peffallaan sun uudelle sohvalle.
Vaikkei nyt olisi kyse mistään kakasta tai valkovuodosta, niin hikeä siihen sohvaan tarttuu silti.
Vierailija kirjoitti:
quote=Vierailija]Naisen ei ainakaan kannata ilman pikkuhousuja kulkea ulkoa varsinkaan jos mekko tai hame on kovin lyhyt. En haluaisi pelotella, mutta rais kaus on tekijälle helppo, jos naisella on lyhyt hame / mekko eikä alla ole mitään.[/quote]
Siis ilman muuta kannattaa raiskauks*t mielessäpitäen käyttää ihan lahkeellisia alushousuja, ettei vaan ole raiskarin helppo siirtää tavallisten pikkuhousujen haarakiilaa sivuun. Kaikessa kannattaa varautua mahdolliseen raiskaukse*n.
Lahkeellisia kantsii käyttää muutenkin jos on maxihametta lyhyempi hame, on tirkistelijöitä ja salakuvaajia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, pikkarithan on niin hankala siirtää sivuun sekunnissa.
Minä käytän yleensä polvipituisia hameita ja mekkoja. Kesällä en käytä pikkuhousuja, jos ei ole kuukautisia tai muita isompia vuotoja. Minulla on itse tekemiäni alushameita puuvilla- tai viskoosikankaasta. Seurusteluelin tuulettuu ja alushame imee pienet eritemäärät. Joka päivälle yksi tai kaksi alushametta.
Mulla alkoi menkat yllättäen ja oli valkoiset pikkuhousut ja ohut valkoinen hame ei ollut sidettä ei pikkuhousunsuojaa,kaikki näkyi läpi ja sai pidellä laukkua edessään ja varmaan näkyi takaakin.
Ei koskaan ulos ilman alkkareita,olisi valunut reisille jos ei pikkuhousuja jalassa.