Alushousut ovat näin kesällä ihan tarpeettomat
Hyvin tarkenee ilmankin eikä purista mistään. Eikä ole pelkoa, että lahkeiden raja näkyy mekon alta. No, ehkä minihameen alla pitäisi olla, ellei halua värkkiä vilauttaa;D
Kommentit (47)
Mä en käytä alushousuja kyllä koskaan. Ihan turhat ja hiostaa.
-Reijo58
Miehet tykkää kun en käytä ja viiva välillä tuulessa lehahtaa näkyviin.
Alushousut ovat näin kesällä ihan tarpeettomat
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Sovitaanko niin, että minä käytän alushousuja silloin, kun minä koen ne tarpeellisiksi, ja sinä käytät alushousuja silloin, kun sinä koet ne tarpeellisiksi. Eikä meidän tarvitse tietää toistemme alushousujen käytöstä tai käyttämättömyydestä mitään.
Älä vaan ole ilman pikkuhousuja lähellä mekkojen alkamista 🤢
Alushousut pitäisi vaihtaa päivittäin. Jos ei käytä alushousuja, niin silloin olisi loogista pestä päällyshousut päivittäin. Onko se sitten ekologista tai edes taloudellista... no, se on eri kysymys sitten.
quote=Vierailija]Naisen ei ainakaan kannata ilman pikkuhousuja kulkea ulkoa varsinkaan jos mekko tai hame on kovin lyhyt. En haluaisi pelotella, mutta rais kaus on tekijälle helppo, jos naisella on lyhyt hame / mekko eikä alla ole mitään.[/quote]
Siis ilman muuta kannattaa raiskauks*t mielessäpitäen käyttää ihan lahkeellisia alushousuja, ettei vaan ole raiskarin helppo siirtää tavallisten pikkuhousujen haarakiilaa sivuun. Kaikessa kannattaa varautua mahdolliseen raiskaukse*n.
Ei ole hygieniasta, mieti mitä bakteereja on eri pinnoilla missä istut. Myös portaita noustessa voi alhaalla kävelijät tiirata onko sulla pikkuhousut vai ei...
Eilen festareilla aika moni nainen oli jättänyt rintsikat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää kun en käytä ja viiva välillä tuulessa lehahtaa näkyviin.
Tuulen leppoisasti huljutelessa ja heilutellessa alapään huulia. Plörpplörpplörp.
P/llun ja peräreiän eritteitä joka paikassa. 🤢
Vierailija kirjoitti:
quote=Vierailija]Naisen ei ainakaan kannata ilman pikkuhousuja kulkea ulkoa varsinkaan jos mekko tai hame on kovin lyhyt. En haluaisi pelotella, mutta rais kaus on tekijälle helppo, jos naisella on lyhyt hame / mekko eikä alla ole mitään.
Siis ilman muuta kannattaa raiskauks*t mielessäpitäen käyttää ihan lahkeellisia alushousuja, ettei vaan ole raiskarin helppo siirtää tavallisten pikkuhousujen haarakiilaa sivuun. Kaikessa kannattaa varautua mahdolliseen raiskaukse*n.
Housut on parempi kuin hame.
Jäin miettimään, että puuttuiko kaupungilla mekossa vastaan kävelleeltä nuorelta naiselta rintaliivien lisäksi myös alushousut. Rinnat olivat kyllä poikkeuksellisen kauniin näköiset. Pisti oikein vatsasta, kun valtavaan dopamiinipiikkiin yhdistyi ymmärrys siitä, että mahdollisuuteni tuollaiseen naiseen on puhdas nolla.
M41
Kyllähän alushousut pitää jalassa olla myös kesällä.
Hameen alta jos vilahtaa niin kauniit pöksyt aina ja oma mielivärini on vaalea ja puhdas valkoinen pitsi.
Suosin itse perusmalleja,midi,tai ja maxi mutta parit stringitkin löytyy.. t.Nainen 37 v ja koko 38-40.
Yleensä portaiden alla kyttäävät että minkälaiset ja minkäväriset pikkuhousut en kyllä kulje ilman pikkareita näyttämässä intiimiä paikkaa.
Kait jotkut haluaa karvoja ja viivaa näyttää mutta suurin osa naisista käyttää aina alkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä portaiden alla kyttäävät että minkälaiset ja minkäväriset pikkuhousut en kyllä kulje ilman pikkareita näyttämässä intiimiä paikkaa.
Kait jotkut haluaa karvoja ja viivaa näyttää mutta suurin osa naisista käyttää aina alkkareita.
Alushousut aina jalassa ovat jo mukavuuden ja hygienian tähden.
Käytän yöpaidan allakin pikkuhousuja.
Ihmeellistä kyllä että jotkut kulkee mekko päällä ja ilman pikkareita,eikö se ole noloa jos vilahtaa?
Ja valkovuodot menee pitkin reisiä.
Minä en alushousuja käytä ikinä. Jos joku haluaa hiottaa pillunsa, niin siitä vaan, mutta minä en sitä tee.