Silja Europa siirtyy elokuussa Hollantiin 7 kuukaudeksi eikä kulje Tallinnaan. Mulla tietysti matka varattuna syyskuulle
Olisi kiva tietää ajoissa onnistuuko matka edes, että onko joku toinen laiva tilalla. Ainakin Galaxy siirtyy Turusta Helsinki-Tallinna välille. Ilmoittavat kaikille, mutta koska?! Mä asun kaukana Helsingistä enkä noin vain voi lähteä sinne suuntaan.
Mulla siis reittimatkat syyskuulle ja maksettu jo. Junaliput varattu ja maksettu jo, onneksi otin peruutusturvan. Hotelli varattu, mutta ei vielä maksettu.
https://fi.tallink.com/etsi-matka?adobe_mc=MCORGID%3DAE8B5AD7591AC1560A…
Kommentit (64)
Saat junalippujen hinnan takaisin etkä ole hotellia edes maksanut. Laivayhtiöltäkin saat rahat takaisin. Mikä siis on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Saat junalippujen hinnan takaisin etkä ole hotellia edes maksanut. Laivayhtiöltäkin saat rahat takaisin. Mikä siis on ongelma?
Äly hai älä jätä. Tämä veti suunnitelmat uusiksi. Piti tehdä uusi hotellivaraus kun vanhaan ei saanut lisättyä toista yötä ja samalla perua se vanha varaus. Piti perua junan menolippu, rahat tuli jo takaisin ja piti varata uusi lippu. Piti varata viikkarilta matkat ja maksaa. Ärsyttävää ylimääräistä hommaa.
On se kummallista kun ei mikään saisi ikinä ottaa ihmisiä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee tässä vaiheessa reissaamaan yhtään mihinkään? Nyt säästetään rahaa, ettei sitten joulukuussa tarvitse itkeä, ettei ole varaa sähköön tai joululahjoihin. Valoja päälle.
Eikö ne nimenomaan pitäisi sammuttaa? Nyt säästetään sähköä!
Joo suosittelen ottamaan rahat ja juoksemaan jos mahdollista! Siellä alkaa olemaan varmasti sellainen ruuhka että.. Rahoja saa varmasti odotella jonkun aikaa. Meillä kans reissu varattuna lokakuulle..