Silja Europa siirtyy elokuussa Hollantiin 7 kuukaudeksi eikä kulje Tallinnaan. Mulla tietysti matka varattuna syyskuulle
Olisi kiva tietää ajoissa onnistuuko matka edes, että onko joku toinen laiva tilalla. Ainakin Galaxy siirtyy Turusta Helsinki-Tallinna välille. Ilmoittavat kaikille, mutta koska?! Mä asun kaukana Helsingistä enkä noin vain voi lähteä sinne suuntaan.
Mulla siis reittimatkat syyskuulle ja maksettu jo. Junaliput varattu ja maksettu jo, onneksi otin peruutusturvan. Hotelli varattu, mutta ei vielä maksettu.
https://fi.tallink.com/etsi-matka?adobe_mc=MCORGID%3DAE8B5AD7591AC1560A…
Kommentit (64)
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanotaan;
- Otamme yhteyttä lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä kaikkiin Galaxyn ja Europan matkustajiin, joiden matkoihin laivojen vuokraus vaikuttaa. Olemme yhteydessä puhelimitse, tekstiviestitse tai sähköpostiviestillä. Huomioittehan, että myyntipalvelumme on ruuhkautunut.
Niin. Mä osaan kyllä lukea. Nyt olikin kyse siitä, että peruuntuuko matka vai ei. Koska saan tiedon?!?
Miksi luulet, että vauvapalstalla osataan vastata tähän? Odotat, että ottavat yhteyttä, kuten tiedotteessa sanotaan. Tai siten kysyt itse laivayhtiösta, että vauvapalstalta.
Mistä sait päähäsi, että mä kysyn täältä jotakin neuvoa tähän? Mä harmittelen asiaa joka ottaa niin jumalattomasti päähän!
Ap, sinä kirjoitit näin: Niin. Mä osaan kyllä lukea. Nyt olikin kyse siitä, että peruuntuuko matka vai ei. Koska saan tiedon?!? Eikös tuossa ole parikin kysymystä? Eikä me palstamammat osata sulle vastata.
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meneehän sinne Star ja Megastar monta kertaa päivässä.
Mulla on matka varattuna jo tietylle kellonajalle! Tarkoitus oli mennessä olla yksi yö laivalla! Junaliput varattu Europan aikataulujen mukaan. Jessus sentään.
Saat Europan varauksesta rahat takaisin. Varaa Viking XPRS miniristeily Tallinaan, lähtee illalla Helsingistä ja on aamulla Tallinnassa. Jäät Tallinnassa pois aamulla. Näin saat matkan kaikkein edullisimmin. Nimenomaan siis tuo miniristeily, joka ei sisällä maihinnousua Tallinnassa mutta ihan hyvin voit Tallinnassa poistua laivasta. Kukaan ei kysely minkälaisella lipulla olet laivaan tullut.
Tuo näyttäisi olevan aamulla kuudelta Tallinnassa ja lukee, että ei maihinnousua.
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanotaan;
- Otamme yhteyttä lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä kaikkiin Galaxyn ja Europan matkustajiin, joiden matkoihin laivojen vuokraus vaikuttaa. Olemme yhteydessä puhelimitse, tekstiviestitse tai sähköpostiviestillä. Huomioittehan, että myyntipalvelumme on ruuhkautunut.
Niin. Mä osaan kyllä lukea. Nyt olikin kyse siitä, että peruuntuuko matka vai ei. Koska saan tiedon?!?
Miksi luulet, että vauvapalstalla osataan vastata tähän? Odotat, että ottavat yhteyttä, kuten tiedotteessa sanotaan. Tai siten kysyt itse laivayhtiösta, että vauvapalstalta.
Mistä sait päähäsi, että mä kysyn täältä jotakin neuvoa tähän? Mä harmittelen asiaa joka ottaa niin jumalattomasti päähän!
Ap, sinä kirjoitit näin: Niin. Mä osaan kyllä lukea. Nyt olikin kyse siitä, että peruuntuuko matka vai ei. Koska saan tiedon?!? Eikös tuossa ole parikin kysymystä? Eikä me palstamammat osata sulle vastata.
Et voi olla tosissasi! Mietin noita enkä niitä teiltä kysynyt! Äly hoi älä jätä! Teillä joillakin on kyllä lukutaito pahasti kateissa ja otetaan ihan kirjaimellisesti joka asia.
Vierailija kirjoitti:
Korvaavat varmaan Europa toisella laivalla. Keväälläkin oli Victoria I Europan tilalla monta viikkoa. Ei kyllä vastaa Europaa kooltaan ja viihdemahdollisuuksiltaan. Mutta jos laivailu ei ole matkan itse tarkoitus niin lienee ok.
Ai niillä on tuollainenkin laiva. Ei se laiva ole pääasia vaan laivalla yöpyminen sen takia, että olisi kaikkein helpointa mulle.
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meneehän sinne Star ja Megastar monta kertaa päivässä.
Mulla on matka varattuna jo tietylle kellonajalle! Tarkoitus oli mennessä olla yksi yö laivalla! Junaliput varattu Europan aikataulujen mukaan. Jessus sentään.
Saat Europan varauksesta rahat takaisin. Varaa Viking XPRS miniristeily Tallinaan, lähtee illalla Helsingistä ja on aamulla Tallinnassa. Jäät Tallinnassa pois aamulla. Näin saat matkan kaikkein edullisimmin. Nimenomaan siis tuo miniristeily, joka ei sisällä maihinnousua Tallinnassa mutta ihan hyvin voit Tallinnassa poistua laivasta. Kukaan ei kysely minkälaisella lipulla olet laivaan tullut.
Tuo näyttäisi olevan aamulla kuudelta Tallinnassa ja lukee, että ei maihinnousua.
Laivasta pääsee pois. Matkan voi ostaa moninkertaiseen hintaan reittimatkana joka sisältää maihinnousun. Miniristeily ei sisällä maihinnousua mutta sieltä pääsee pois. Ei kukaan kysele millä lipulla olet matkalla.
Europan tilalle ei ole tulossa toista laivaa, eli koko 22 tunnin risteilyä ei ole, lukee mm. Tallinkin Facebookissa. Kyllä menee Tallinkilla huonosti kun tuon risteilyn lopettavat, koska on perinteisesti ollut yksi kannattavimmista risteilystä ja muilla yhtiöillä ei ole vastaavaa risteilytuotetta Tallinnaan.
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanotaan;
Et voi olla tosissasi! Mietin noita enkä niitä teiltä kysynyt! Äly hoi älä jätä! Teillä joillakin on kyllä lukutaito pahasti kateissa ja otetaan ihan kirjaimellisesti joka asia.
Miten ihmeessä me palstan lukijat voidaan tietää, että sinä vaan mietit itseksesi noita kysymyksiä, etkä odota niihin vastausta. Miksi edes kirjoitat tänne, miettisit vaan omassa päässäsi. Mitä näihin sun juttuihin pitäisi kommentoida, että olisit tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanotaan;
Miten ihmeessä me palstan lukijat voidaan tietää, että sinä vaan mietit itseksesi noita kysymyksiä, etkä odota niihin vastausta. Miksi edes kirjoitat tänne, miettisit vaan omassa päässäsi. Mitä näihin sun juttuihin pitäisi kommentoida, että olisit tyytyväinen.
Mene sitten pois tästä ketjusta jos ei kiinnosta.
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanotaan;
Mene sitten pois tästä ketjusta jos ei kiinnosta.[/quotekyl
Kyllä minua kiinnostaa kovasti, että mitä sinä haet tällä avauksella. Seuraan mielenkiinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Europan tilalle ei ole tulossa toista laivaa, eli koko 22 tunnin risteilyä ei ole, lukee mm. Tallinkin Facebookissa. Kyllä menee Tallinkilla huonosti kun tuon risteilyn lopettavat, koska on perinteisesti ollut yksi kannattavimmista risteilystä ja muilla yhtiöillä ei ole vastaavaa risteilytuotetta Tallinnaan.
No joo. Huonolta kuulostaa. Victoria I myös vuokrattu ulkomaille näköjään. Vissiin saavat paremmat massit vuokraamalla isoja laivoja ulos ja suomalaiset matkustajat saa tyytyä pikku purkkeihin.
Mä myös jännityksellä seuraan, onnistuuko aloittaja olemaan lähes kuukauden päästä oikeaan aikaan Tallinnassa 😂
Tallinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanotaan;
Kun ne ottaa suhun yhteyttä, pahvi. Ekaa kertaa ikinä menossa?
Ne vi pistää teidāt sinne tallinnaan starilla tai megastarilla
Vierailija kirjoitti:
Viking on pessyt uudemmilla laivoillaan Tallinkin. Turku-Tukholma-reitillä on vilskettä ja se kannattelee Vikingiä. Tallink ei pysty samaan.
Peruutusturvat on humpuukia. Olisit maksanut luottokortilla niin voisit perua kaupan ja saisit rahat takaisin ilman kuluja.
Vierailija kirjoitti:
No niin näyttää lukevan. Alan nyt katselemaan Vikingin aikatauluja.
Soita Asiakaspalvelu niin saat tiedän heti
Vierailija kirjoitti:
Peruutusturvat on humpuukia. Olisit maksanut luottokortilla niin voisit perua kaupan ja saisit rahat takaisin ilman kuluja.
No ei todellakaan ole humpuukia. Mulla ei ole luottokorttia joten se siitä vänkytyksestä. En suostu siihen, että palautettavasta summasta vähennetään peruutusturvan hinta koska ei ole musta itsestä johtuvaa tämä.
Sun matka on syyskuussa, ehdit ihan hyvin muuttamaan matkasi niin, että olet ajoissa siellä missä pitääkin.
Itse reissasin tänä kesänä kolme viikkoa Euroopassa, yksikään juna ei ollut ajoissa ja matkasuunnitelmat eli muutosten ja myöhästymisten mukana. Kannattaa varautua tähän, ettei yhden myöhästyminen aiheuta dominoefektiä muihin.