Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa jos inssi ei mene ekalla kerralla läpi?

Vierailija
14.01.2024 |

Hävettää jos ajokokeesta tulee hylätty ja joutuu menemään uudestaan. Onko kellään käynyt näin? N40

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mitä lähipiiristä tiedän niin suurin osa on käynyt sen ainakin kerran uusimassa. Aika yleistä.

Vierailija
2/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte hävetä. Mun piti uusia 3 kertaa henkilöauton inssi. Kuorma-auton inssi meni ekalla kerralla läpi.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kolmannella. Kyllähän se silloin hävetti, mutta jälkeenpäin sillä ei ole ollut mitään merkitystä. 

Vierailija
4/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hävetä? Sehän on vaan testi että oletko vielä tarpeeksi turvallinen kuski, jos et ole niin sit vaan uusi yritys kun on hiukan harjoitellut lisää.

Vierailija
5/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mennyt läpi. Ja se johtui ihan siitä, että oli kevättalvi, lumet jo sulaneet... ja juuri inssiajoa edeltävänä yönä tuli 10 cm lunta ja minä olin ihan hermorauniona, kun ei näkynyt kaistoja eikä mitään...

Vierailija
6/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssin sain heti läpi mutta kirjalliset uusin yhden kerran.

Vierailija
7/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin inssin ekalla läpi mutta olen todella epävarma kuski enkä ole enää vuosiin ajellutkaan. Ehkä automaattivaihteisella oppisi mutta en ole raskinut hankkia autoa kun kerran möin sen pois.

Vierailija
8/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kortin saanut nainen +40v

Ekalla meni läpi molemmat.

Vierailija
9/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseäni olisi hävettänyt. Pääsin itte teorian virheittä läpi ja inssin ekalla kerralla arvosanalla 4. 25-vuotias olin kun ajoin ajokortin. N28

Vierailija
10/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin kolmannella läpi. Syy oli, että vanhemmat pakottivat hankkimaan ajokortin heti lukion jälkeen ja inssi siirtyi toteutettavaksi vähän ennen vanhenemistaan, jolloin tein 8-10h päiviä koko kesän laskentahommissa, missä käytännössä laskin koko päivän. Olin yliväsynyt jo siinä vaiheessa, kun oli intensiivinen lukukausi takana, enkä päässyt kesälomalle, kun ei ollut varaa. En ole istunut ratissa 2.vaiheen jälkeen. Oli turhaa rahantuhlausta, kun lisäajotunteihinkin meni yli tonni. Jouduin maksamaan kaiken itse, eivätkä vanhemmat suostuneet siirtämään ajokortin hankintaa parilla vuodella. Kerrassaan älytön touhu, kun en sitä korttia oikeasti tarvinnut. Siitä on nyt yli 10v. Olin liian kiltti sanoakseni vastaan.

Vierailija
11/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin kolmannella läpi. Syy oli, että vanhemmat pakottivat hankkimaan ajokortin heti lukion jälkeen ja inssi siirtyi toteutettavaksi vähän ennen vanhenemistaan, jolloin tein 8-10h päiviä koko kesän laskentahommissa, missä käytännössä laskin koko päivän. Olin yliväsynyt jo siinä vaiheessa, kun oli intensiivinen lukukausi takana, enkä päässyt kesälomalle, kun ei ollut varaa. En ole istunut ratissa 2.vaiheen jälkeen. Oli turhaa rahantuhlausta, kun lisäajotunteihinkin meni yli tonni. Jouduin maksamaan kaiken itse, eivätkä vanhemmat suostuneet siirtämään ajokortin hankintaa parilla vuodella. Kerrassaan älytön touhu, kun en sitä korttia oikeasti tarvinnut. Siitä on nyt yli 10v. Olin liian kiltti sanoakseni vastaan.

Vanhemmat pakottivat hankkimaan ajokortin eivätkä osallistuneet edes kustannuksiin? Mitä ihmettä juuri luin?

Vierailija
12/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia ajaa inssi jossain kyläpahasessa kuin Helsingissä.

Vierailija
13/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella noloa. En enää kehtaisi yrittää.

Vierailija
14/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi olisi?

Vierailija
15/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos ajaa jossain maaseudulla missä ei ole muita autoja mailla eikä halmeilla. Helsingissä voi ymmärtää jos kerran uusii.

Vierailija
16/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin vasta neljännellä kerralla läpi, jännitin joka kerta liikaa suoritusta, paitsi neljännellä kerralla en ehkä enää niin jaksanut jännittää. Olin 35-vuotias, kun menin autokouluun. Nyt olen pian 52 v. ja edullisen auton hankinta mielessä.

Vierailija
17/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin vasta neljännellä kerralla läpi, jännitin joka kerta liikaa suoritusta, paitsi neljännellä kerralla en ehkä enää niin jaksanut jännittää. Olin 35-vuotias, kun menin autokouluun. Nyt olen pian 52 v. ja edullisen auton hankinta mielessä.

Ja on mulla ollut tässä välissä autoja, olin vaan työtön, niin ei silloin ollut varaa pitää autoa. Töissä ajelen välillä autolla ja ihan hyvä kuski olen, en ota ainakaan riskejä. Ja siis nainen olen.

Vierailija
18/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mitalin jos Turussa läpäisee inssin ekalla?

Vierailija
19/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mitalin jos Turussa läpäisee inssin ekalla?

Jos ajaja on kotoisin Turusta niin voidaan samalla myöntää apukoulun päättötodistus.

Vierailija
20/50 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa sillä hetkellä, ainakin itseä harmittaa. Muita tuskin kiinnostaa.

10 vuoden kuluttua et enää edes muista mitä inssissä tapahtui saatikka menikö läpi ekalla vai tokalla kerralla.