Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silja Europa siirtyy elokuussa Hollantiin 7 kuukaudeksi eikä kulje Tallinnaan. Mulla tietysti matka varattuna syyskuulle

Tallinna
30.07.2022 |

Olisi kiva tietää ajoissa onnistuuko matka edes, että onko joku toinen laiva tilalla. Ainakin Galaxy siirtyy Turusta Helsinki-Tallinna välille. Ilmoittavat kaikille, mutta koska?! Mä asun kaukana Helsingistä enkä noin vain voi lähteä sinne suuntaan.

Mulla siis reittimatkat syyskuulle ja maksettu jo. Junaliput varattu ja maksettu jo, onneksi otin peruutusturvan. Hotelli varattu, mutta ei vielä maksettu.

https://fi.tallink.com/etsi-matka?adobe_mc=MCORGID%3DAE8B5AD7591AC1560A…

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän sinne Star ja Megastar monta kertaa päivässä.

Vierailija
2/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on matka varattuna jo tietylle kellonajalle! Tarkoitus oli mennessä olla yksi yö laivalla! Junaliput varattu Europan aikataulujen mukaan. Jessus sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sanotaan;

- Otamme yhteyttä lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä kaikkiin Galaxyn ja Europan matkustajiin, joiden matkoihin laivojen vuokraus vaikuttaa. Olemme yhteydessä puhelimitse, tekstiviestitse tai sähköpostiviestillä. Huomioittehan, että myyntipalvelumme on ruuhkautunut.

Vierailija
4/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sanotaan;

- Otamme yhteyttä lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä kaikkiin Galaxyn ja Europan matkustajiin, joiden matkoihin laivojen vuokraus vaikuttaa. Olemme yhteydessä puhelimitse, tekstiviestitse tai sähköpostiviestillä. Huomioittehan, että myyntipalvelumme on ruuhkautunut.

Niin. Mä osaan kyllä lukea. Nyt olikin kyse siitä, että peruuntuuko matka vai ei. Koska saan tiedon?!?

Vierailija
5/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on matka varattuna jo tietylle kellonajalle! Tarkoitus oli mennessä olla yksi yö laivalla! Junaliput varattu Europan aikataulujen mukaan. Jessus sentään.

Tallinnasta, ja ylipäätään koko Baltiassa kulkee niin huonosti junia, että fiksumpi on mennä busseilla.

Mutta kyllä ne Tallinkilla järjestelee nuo aikataulut uusiksi, älä huoli.

Vierailija
6/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinnasta, ja ylipäätään koko Baltiassa kulkee niin huonosti junia, että fiksumpi on mennä busseilla.

Mutta kyllä ne Tallinkilla järjestelee nuo aikataulut uusiksi, älä huoli.

Siis junaliput täällä Suomessa. Voi elämä.

Vierailija
7/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään, kun on vaikeaa. Ota hotelliyö Helsinkiin tai mene Tallinnaan ja varaa sieltä lisäyö. Jos ei kumpaankaan ole varaa, ei kannata lähteä ollenkaan.

Vierailija
8/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään, kun on vaikeaa. Ota hotelliyö Helsinkiin tai mene Tallinnaan ja varaa sieltä lisäyö. Jos ei kumpaankaan ole varaa, ei kannata lähteä ollenkaan.

Huoh. Mä olen varannut matkan tietylle ajankohdalle joka sopii mulle itselle. En mä voi noin vain vaihdella suunnitelmia.

Vierailija
9/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä.

Vierailija
10/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap peruisin itse matkan. Vaikka korvaisivatkin toisella laivalla, ei ole muita kelvollisia millä Euroopan voisi korvata, joten se on sitten joku ikivanha pikku-purkki. Serenade ja Symphony kun liikennöivät Hki-Tukholma väliä, eikä muita kunnollisia laivoja ole käytettävissä.

Vierailija
11/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap peruisin itse matkan. Vaikka korvaisivatkin toisella laivalla, ei ole muita kelvollisia millä Euroopan voisi korvata, joten se on sitten joku ikivanha pikku-purkki. Serenade ja Symphony kun liikennöivät Hki-Tukholma väliä, eikä muita kunnollisia laivoja ole käytettävissä.

Onko Galaxy minkälainen? Kun mietin, että tuleeko se Europan tilalle koska se siirtyy Tallinnan reitille ja Viron lipun alle.

En haluaisi perua matkaa kun olen niin odottanut tuota. Koko kesä mennyt töissä kun loma alkaa vasta syyskuussa ja olen niin henkisesti väsynyt työpaikkaani. Olisi kiva irtiotto arkeen tuo reissu.

Vierailija
12/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun Galaxy on vuokrattu Hollantiin syyskuun 20. päivästä eteenpäin. Voi hel**tti.

Vierailija
13/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europa on hirvein laiva mitä voi olla. Ole kiitollinen että et sille laivalle joudu.

Vierailija
14/64 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Europa on hirvein laiva mitä voi olla. Ole kiitollinen että et sille laivalle joudu.

Voi jessus teidän kanssa. Europan aikataulut ja yö laivalla olisi ollut kaikkein parhain mun aikatauluihin! Tulen pitkän matkan päästä Helsinkiin joten pitäisi nousta todella aikaisin, että olisin ajoissa Tallinnassa enkä vasta joskus illalla. Kaiken lisäksi junaliput ja hotelli varattu tämän mukaan.

Mä olen kyllä ollut Euroopalla joten tiedän minkälainen se on. Ei ole teidän päätettävis koska mä saan kulkea ja millä.

Vierailija
15/64 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin jo varalta toisen yön hotellista jos pitääkin mennä päiväaikaan vain yli lahden eikä ole yöpymistä laivalla.

Vierailija
16/64 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sanotaan;

Niin. Mä osaan kyllä lukea. Nyt olikin kyse siitä, että peruuntuuko matka vai ei. Koska saan tiedon?!?

Miksi luulet, että vauvapalstalla osataan vastata tähän? Odotat, että ottavat yhteyttä, kuten tiedotteessa sanotaan. Tai siten kysyt itse laivayhtiösta, että vauvapalstalta.

Vierailija
17/64 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sanotaan;

Miksi luulet, että vauvapalstalla osataan vastata tähän? Odotat, että ottavat yhteyttä, kuten tiedotteessa sanotaan. Tai siten kysyt itse laivayhtiösta, että vauvapalstalta.

Mistä sait päähäsi, että mä kysyn täältä jotakin neuvoa tähän? Mä harmittelen asiaa joka ottaa niin jumalattomasti päähän!

Vierailija
18/64 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat Europan varauksesta rahat takaisin. Varaa Viking XPRS miniristeily Tallinaan, lähtee illalla Helsingistä ja on aamulla Tallinnassa. Jäät Tallinnassa pois aamulla. Näin saat matkan kaikkein edullisimmin. Nimenomaan siis tuo miniristeily, joka ei sisällä maihinnousua Tallinnassa mutta ihan hyvin voit Tallinnassa poistua laivasta. Kukaan ei kysely minkälaisella lipulla olet laivaan tullut.

Vierailija
19/64 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaavat varmaan Europa toisella laivalla. Keväälläkin oli Victoria I Europan tilalla monta viikkoa. Ei kyllä vastaa Europaa kooltaan ja viihdemahdollisuuksiltaan. Mutta jos laivailu ei ole matkan itse tarkoitus niin lienee ok.

Vierailija
20/64 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!

Sinulla on matka varattuna syyskuuksi, syyskuuhun tai syyskuussa.