Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, jotka päivittelee someen kaverikuvia, hymyjä, matkoja, miesystävän kuvia Onko teidän elämä oikeasti onnellista?
30.07.2022 |
En tiedä, koska minulla ei ole tuollaisesta kokemusta. Enemmänkin olen jäänyt aina porukan ulkopuolelle. Minä olen toisinaan onnellinen, toisinaan onneton - ja yksinäinen. Ajattelin joskus, että kaikki kokevat joskus yksinäisyyttä, ulkopuolisuutta, mutta se ei taidakaan pitää paikkaansa. Tai sitten ihmiset elävät luomissaan illusiossaan, ja joku päivä ymmärtävät todellisuuden karvaat kasvot.
Kommentit (42)
Kell¨onni on, se onnen kätkeköön. Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriperintöön kertoa mistään hyvistä asioista. Vain synkistely ja valittaminen on sallittua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen melko onnellinen, minulla on mies ja pieni lapsi. Koskaan en julkaise lapsesta kasvokuvia ja miehenkin kanssa yhteiskuvia tosi harvoin. Satsaan mieluummin yhteiseen aikaan kotona. Somen perusteella ei arvaisi, miten iloinen perheestäni olen, kun en asiaa halua esille tuoda.
Kaverien kanssa ei yhteiskuvia ole, koska ei ole juuri kavereitakaan. Ainoa isompi onnellisuuttani nakertava tekijä tuo kaverittomuus.