Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nälän tunnetta pois jollain vippaskonsteilla?

Vierailija
30.07.2022 |

Olen 35-vuotias nainen ja aina ollut hoikahko, mutta nyt paino aika uhkaavasti nousta, sillä minulla on aivan koko ajan nälkä. Ei väliä kuinka paljon syön, nälän tunne on aina läsnä. En keksi mitään syytä edes tälle, vai voisiko liittyä hormonitoimintaan?

Varmaan joku vastaa, että kasvata itsekuria, mutta oli paljon helpompaa olla syömättä silloin kun ei ollut ihan hirveä, pakonomainen näläntunne vatsassa. Jos liikun vähääkään, nälkä on kiljuva. Nälkä kuitenkin on ja pysyy myös silloin, kun olen vain paikoillani koko päivän.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se estää syömästä liikaa kun ei ole varaa syödä edes tarpeeksi. Ei se kyllä nälkää mihinkään vie, mutta kaikkeen tottuu ja sitä oppii sietämään epämukavuutta.

Vierailija
22/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hankkimaan pahan koronan! En ole kolmeen viikkoon pystynyt syömään 🤢 En minä tosin mitään haista tai maistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonumin

Ja virtaa riittäääääääää

Vierailija
24/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonumin

Ja virtaa riittäääääääää

Vierailija
25/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan sinnikkäästi syömättä tarpeeksi pitkään, esim. vuorokauden niin nälkä kyllä katoaa.

Vierailija
26/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vippaskonsteja, vaan opettelet syömään harvemmin niinkuin kaikki itsekurin omaavat henkilöt tekee. Nyt mulle kaikki heti yhyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän