Saako nälän tunnetta pois jollain vippaskonsteilla?
Olen 35-vuotias nainen ja aina ollut hoikahko, mutta nyt paino aika uhkaavasti nousta, sillä minulla on aivan koko ajan nälkä. Ei väliä kuinka paljon syön, nälän tunne on aina läsnä. En keksi mitään syytä edes tälle, vai voisiko liittyä hormonitoimintaan?
Varmaan joku vastaa, että kasvata itsekuria, mutta oli paljon helpompaa olla syömättä silloin kun ei ollut ihan hirveä, pakonomainen näläntunne vatsassa. Jos liikun vähääkään, nälkä on kiljuva. Nälkä kuitenkin on ja pysyy myös silloin, kun olen vain paikoillani koko päivän.
Kommentit (26)
Suosittelen hankkimaan pahan koronan! En ole kolmeen viikkoon pystynyt syömään 🤢 En minä tosin mitään haista tai maistakaan.
Olet vaan sinnikkäästi syömättä tarpeeksi pitkään, esim. vuorokauden niin nälkä kyllä katoaa.
Ei ole mitään vippaskonsteja, vaan opettelet syömään harvemmin niinkuin kaikki itsekurin omaavat henkilöt tekee. Nyt mulle kaikki heti yhyy.
No ainakin se estää syömästä liikaa kun ei ole varaa syödä edes tarpeeksi. Ei se kyllä nälkää mihinkään vie, mutta kaikkeen tottuu ja sitä oppii sietämään epämukavuutta.