Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nälän tunnetta pois jollain vippaskonsteilla?

Vierailija
30.07.2022 |

Olen 35-vuotias nainen ja aina ollut hoikahko, mutta nyt paino aika uhkaavasti nousta, sillä minulla on aivan koko ajan nälkä. Ei väliä kuinka paljon syön, nälän tunne on aina läsnä. En keksi mitään syytä edes tälle, vai voisiko liittyä hormonitoimintaan?

Varmaan joku vastaa, että kasvata itsekuria, mutta oli paljon helpompaa olla syömättä silloin kun ei ollut ihan hirveä, pakonomainen näläntunne vatsassa. Jos liikun vähääkään, nälkä on kiljuva. Nälkä kuitenkin on ja pysyy myös silloin, kun olen vain paikoillani koko päivän.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se estää syömästä liikaa kun ei ole varaa syödä edes tarpeeksi. Ei se kyllä nälkää mihinkään vie, mutta kaikkeen tottuu ja sitä oppii sietämään epämukavuutta.

Vierailija
22/39 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hankkimaan pahan koronan! En ole kolmeen viikkoon pystynyt syömään 🤢 En minä tosin mitään haista tai maistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonumin

Ja virtaa riittäääääääää

Vierailija
24/39 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonumin

Ja virtaa riittäääääääää

Vierailija
25/39 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan sinnikkäästi syömättä tarpeeksi pitkään, esim. vuorokauden niin nälkä kyllä katoaa.

Vierailija
26/39 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vippaskonsteja, vaan opettelet syömään harvemmin niinkuin kaikki itsekurin omaavat henkilöt tekee. Nyt mulle kaikki heti yhyy.

Vierailija
27/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit pois. Paljon kasviksia ja lihaa, munia yms.

Vierailija
28/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näläntunne riippuu paljon hormonitoiminnasta, unesta ja unenlaadusta. Uneen voit vaikuttaa. Muuten kannattaa lisätä kuitua ruokavalioon. Kauralesepaketti ei paljoa maksa. Ala syödä joka aterialla yksi rkl kauraleseitä muun ruoan lisäksi.

Vierailija
29/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo riittävästi alkoholia, riittävän pitkään.

Vierailija
30/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele muovinen pesusieni.

Vierailija
31/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yritän tutkia netistä noita fitness -tyyppien ruokavalioita. Huom, ei näitä kisadiettejä, vaan normaaleja. Niissä on proteiinia sopivasti, rasvaa niukasti ja kasviksia paljon. Lisäksi syödään viidesti päivässä niin ei tule kova nälkä.

Vippaskonsteista apteekin Vi-Siblin kuituvalmiste. Se jotenkin vähentää nälkää. Joillakin laskee kolesterolia, joillakin auttaa sekä ripuliin että ummetukseen. 

Vierailija
32/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö ollenkaan lihaa?

Vierailija
33/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet totuttanut itsesi syömään suuria määrää aina välillä, voisiko olla, että mahalaukku olisi venynyt suuremmaksi? Ja sitten pienemmät määrät jättävät näläntunteen.

Ja silti on hoikahko. Miksi nyt pitää olla edelleen yhtä hoikka kuin nuorena?

Syö jotain sellaista, jossa on riittävästi sekä proteiinia, joka pitää nälkää että hitaasti sulavaa kuitua, joka täyttää vatsaa.

Vierailija
34/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun näissä aina peräänkuulutetaan mielen lujuutta, niin kuinkapa niillä, joilla ei ole luja mieli eikä käskemällä sellaiseksi muutu?

niistä heikkomielisistä veltoista lusmuista tulee sellaisia lyllertäviä laardikasoja, joita nykyään näkee joka paikassa.

Vierailija
35/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouskyljykset, ruskeakastike ja keitetyt perunat

Vierailija
36/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitää näläntunnetta pois chian siemenet heti aamulla (ruokalusikallinen siemeniä lasiin vettä, anna siementen turvota 30min ja juo vesi ja siemenet) ja päivällä light energiajuomat. Tiedän että jollain toisilla light juomat lisää näläntunnetta, joten tää ei toimi kaikilla.

Vierailija
37/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirillä lähtee nälkä

Vierailija
38/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahvi ja tupakka vie nälän pois.

Tupakasta en tiedä, mutta kahvi ei ainakaan.

Vierailija
39/39 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon päinvastoin kun lähes kaikki muut että älä jätä sokeria, sillä mä aloin laihtua vasta kun ostin ruokavaa'an ja aloin syömään joka päivä (vähän) herkkuja. Ennen sitä söin (liian) terveellisesti, mutta liikaa. Nyt mulla ei ole mitään himoja ja vain erikoispäivinä (=tyyliin joulu, leffailta tai synttärit) vähän nälkä. Muuten syön 70-100g proteiinia ja 17-25g kuitua päivässä, 1750-1900 kcal ja joka päivä herkkuja kuten karkkia. Kaksi kertaa viikossa sali, joka päivä 7000-10000 askelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi